Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg kjøpte Witcher 3 her om dagen på Playstation Store, og la den i nedlastningskøen, men den ble ikke installert før jeg manuelt gjorde det på PS4 når jeg kom hjem.

Har den i hvilemodus osv., så er litt usikker på hvorfor det ikke fungerte.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Witcher 3 her om dagen på Playstation Store, og la den i nedlastningskøen, men den ble ikke installert før jeg manuelt gjorde det på PS4 når jeg kom hjem.

Har den i hvilemodus osv., så er litt usikker på hvorfor det ikke fungerte.

Har samme problem, må starte ps4en for at nedlastingene skal starte.. Alle innstillinger er som de skal.

Lenke til kommentar

 

Jeg kjøpte Witcher 3 her om dagen på Playstation Store, og la den i nedlastningskøen, men den ble ikke installert før jeg manuelt gjorde det på PS4 når jeg kom hjem.

Har den i hvilemodus osv., så er litt usikker på hvorfor det ikke fungerte.

Har samme problem, må starte ps4en for at nedlastingene skal starte.. Alle innstillinger er som de skal.
Ifølge appen er spillet lasta ned. Vi får se når jeg kommer hjem.. ?
Lenke til kommentar

 

Hoi. Til høsten har jeg bestemt meg for å endelig gå til anskaffelse av en 4K TV, og i den sammenheng leker jeg også med tanken på en PS4 Pro. Mange her som har erfaring med Pro? Er det nok grafisk ytelsesforskjell til å berettige et kjøp? Selger den gamle PS4en for rundt 1000-1500 kroner, og da er jo prisen i praksis 2500-3000 kroner for en Pro. Ikke urimelig det? Mye av spillene jeg bruker tid på, som Fallout 4 for eksempel, har jo fått ganske betydelige patcher.

 

Tror jammen jeg overbeviste meg selv nå, men kom gjerne med input.

Tja, kommer an på hvordan man verdsetter penger. Har du nok av dem og lurer litt på hva du skal bruke dem på er Pro-versjonen en no-brainer. 

Nå støtter både PS4 og PS4 Pro HDR, som jeg syns er den største visuelle forbedringen, så der stiller de ganske likt. Litt økt framerate i enkelte spill, noe bedre grafisk eyecandy i andre spill. 

Jeg oppgraderte da Gamestop hadde innbytte"tilbud" på release, der jeg leverte inn den gamle konsollen og 2000kr, og fikk en Pro tilbake. Veldig verdt det for min del, for den gamle Launch-modellen min bråkte som en liten jet-turbin. Bare det å kunne spille litt uten at samboer ble gal av viftestøy var verdt det. 

Men det er ikke bare fryd og gammen. Sony/Netflix har fortsatt ikke klart å oppdatere Netflix-appen til å støtte HDR. Ikke Youtube-appen heller. Noe de faktisk lovet å slippe før launch av konsollen.

 

 

 

Riktig, riktig. Stødig tilbud fra Gamestop da, det skal de ha. Launch PS4 har vel ikke støtte for HDR? Mener å ha lest det kun er Slim modellen og Pro som har det. Det er uansett ikke det viktigste for meg, da jeg ikke enda har en TV som støtter HDR. Men den kommer som sagt til høsten, så greit å være litt fremtidsrettet der. Det med viftestøy er også et stort problem for meg. Virker som dette skjer med alle konsoller etter gitt tidsrom, så regner med jeg må belage meg på det på Pro også etter noen år. Har heldigvis mye flytende midler for tiden, så da blir vel Pro en no-brainer som du sier.

Lenke til kommentar

 

Er The Witcher 3 noe mer spennende med Pro?

ps4 vanlig er det 30fps  men med ps4 pro er det 60fps så mitt svar er ja, mener jeg det blir bedre med pro da men har alldri spillet The Witcher 3 før da.

 

 

Det er feil, The Witcher 3 får ikke 60 fps på PS4 Pro. Med boost mode holder den nærmere stabil 30 fps.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Horizon, zero dawn og kommende grand turismo.

 

Hva slags ps4 anbefaler dere til de to spillene? Plass og utseende har ingenting å si. Regner med 500 gb holder. Tror ikke vr er så aktuelt og jeg tror den blir stående mye arbeidsledig.

 

Har du et 4K TV og vil ha så best mulig bilde så PS4Pro. Om du ikke har det og heller ikke har planer om innkjøplese av dette så en PS4 500Gb. 

 

Komplett selger PS4Pro 1Gb med Horizon til 3690,- på tilbud.

 

CDON selger PS4 Slim 500Gb til 1990,- på tilbud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...