Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Jeg har den første versjonen som ble lansert.

oscrue10 prøve å send epost til sony eller ring de. her, tlf nr 21 98 45 22

11:00 - 18:00 Mandag til fredag.

Før du ringer, må du sørge for at du har tilgang til PlayStation-systemet, og at du har notert deg serienummeret. Dette hjelper oss med å svare på spørsmålene dine så raskt som mulig.

https://www.playstation.com/no-no/get-help/contact-us/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håpløst at så mange "standardord" blir sensurert av Sony, EA... Hva er egentlig galt med å skrive stamina? Blir "St" og resten sensurert. Det var Sony, ettersom det var i et community. EA tillater ikke at man skriver at man trenger en pause for å spise (husker ikke nøyaktig formulering, men det var rett fram uten banning eller noe som helst). EA tillater heller ikke "china".

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar

Håpløst at så mange "standardord" blir sensurert av Sony, EA... Hva er egentlig galt med å skrive stamina? Blir "St" og resten sensurert. Det var Sony, ettersom det var i et community. EA tillater ikke at man skriver at man trenger en pause for å spise (husker ikke nøyaktig formulering, men det var rett fram uten banning eller noe som helst). EA tillater heller ikke "china".

For noen tullinger da sony å EA er da, er noen reale kjøtthuer de er da,

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hva "amina" betyr. Prøvde med stäminä, men ble sensurert. Jeg vet ikke om det er noen sammenheng mellom det at det ikke finnes kinesiske spillere i FIFA og det at det ikke er lov å bruke China som navn på en lagoppstilling. Kanskje de tenker at alle som skriver inn China vil drite ut Kina, at man kaller alle asiatere for kinesere eller noe. Teit er det uansett.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

Noen som har fått testet Prey på PS4 ennå? Høre hva deres tilbakemeldinger er. 

Skjønte at input lag på PS4 og musikk-buggen ble fikset med day 0/1 patch? 

Har ikke testet PS4 utgaven, men spillet er nydelig, atmosfærisk og tidvis overraskende,

Lenke til kommentar

Man kan jo lure på hva "amina" betyr. Prøvde med stäminä, men ble sensurert. Jeg vet ikke om det er noen sammenheng mellom det at det ikke finnes kinesiske spillere i FIFA og det at det ikke er lov å bruke China som navn på en lagoppstilling. Kanskje de tenker at alle som skriver inn China vil drite ut Kina, at man kaller alle asiatere for kinesere eller noe. Teit er det uansett.

Husker ikke hvilket forum det var, men de erstattet banneord med andre ord som "hoot hoot", "honk" osv. Var skikkelig lættis å lese innlegg fra forbanna spillere.
Lenke til kommentar

Noen som har fått testet Prey på PS4 ennå? Høre hva deres tilbakemeldinger er. 

Skjønte at input lag på PS4 og musikk-buggen ble fikset med day 0/1 patch? 

Så langt en av årets spillopplevelser for min del. Digger denne typen spill, og jeg klarer ikke legge det fra meg. Gir meg mange gode assosiasjoner til System shock, Bioshock, Dishonored og til og med litt dead space. Dette er helt klart min type spill, så jeg er nok så subjektiv som overhodet mulig.

Men dersom du liker en, eller flere av de spillene jeg nevnte så er kanskje dette noe for deg. 

Syns forøvrig at Karak hos ACG har en bra anmeldelse av spillet: 

 

Spiller på PS4, og har ikke vært plage av inputlag så langt. Måtte restarte spillet i går da lyden forsvant fra en del ting. Som når dører åpnes.  Ellers er det tommel opp fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...