Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon


Latias

  

1 268 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei folkens

 

Omsider tilbake på PS platformen, forstod ikke poenget med xbox one lenger da de fleste spilla kommer til PCen. Ble også skuffet over at den nye Xbox one S ikke støtter DTS:X eller Dolby Atmos. Så da ble det Panasonic UHD bluray spiller isteden.

 

Driver å fikser ps+ osv nå. Kjøpe 1tb bundle med star wars lego og filmen. Forøvrig ganske vittig det star wars spillet. Mye fan service der. Spilte det dog bare i 30 min.

Uansett.

Er det noe sted jeg kan lese meg opp hva som er "nytt" med software osv. Vet at du har events nå? eller noe slikt. Samt communties? 

Forøvrig.

Bare å legge meg til hvis du føler for det. Vennelista er temmelig dårlig. Skal skaffe meg et headset i neste uke. Noen som har noen anbefalinger på den fronten forøvrig?

PSN profil: henriikrox

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

merkelig greie. Når jeg laster ned ting med psn på så går det ekstremt treigt, sitter på 300/300. Laster ned kanskje 1mb i sekundet. Og står det tar 3-4t å laste ned. Setter jeg den i dvale og slår den på 20 min senere. Så har jeg plutselig lastet ned hele greia. Driver å leser litt og mange som har samme "problemet"

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

merkelig greie. Når jeg laster ned ting med ps på så går det ekstremt greit, sitter på 300/300. Laster ned kanskje 1mb i sekundet. Og står det tar 3-4t å laste ned. Setter jeg den i dvale og slår den på 20 min senere. Så har jeg plutselig lastet ned hele greia. Driver å leser litt og mange som har samme "problemet"

Prøv å bruke Google dns 8.8.8.8 og 8.8.4.4 :)

 

Kan forøvrig anbefale Sony sitt offisielle headsett, bra lyd til under 800 kr og trådløs.

Lenke til kommentar

merkelig greie. Når jeg laster ned ting med psn på så går det ekstremt treigt, sitter på 300/300. Laster ned kanskje 1mb i sekundet. Og står det tar 3-4t å laste ned. Setter jeg den i dvale og slår den på 20 min senere. Så har jeg plutselig lastet ned hele greia. Driver å leser litt og mange som har samme "problemet"

Velkommen til psn.

Lenke til kommentar

Jeg tenker Sony har spart penger på CDN og designet hvilemodus for å demme opp for dette. Det er dyrt å designe kapasitet for de sjeldene toppene så det å spre det utover i et køsystem blir mye billigere, spesielt ved større lanseringer av digitale downloads.

Lenke til kommentar

Spilte forøvrig uncharted 4 i helga. Et par måneder etter alle andre men syntes spillet er herlig.

 

Fantastisk å spille på hjemmekinoen. Likte også at du kunne skifte på dynamic range. Lyd nerden i meg ble glad. Med x2 svs subber også smeller det ganske bra når jeg kaster litt dynamitt også :) Herlig spill på alle måter.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

 

 

Watch Dogs 2 er bekreftet.

Bra. Likte første spillet.

Dette blir iallfall ikke et kjøp. Far cry og rayman er det eneste jeg gidder å bryte meg om fra ubisoft. Watch dogs er en av de største skuffelsene til nå denne generasjonen.

 

 

Ja, Watch Dogs kunne blitt skikkelig kult, men det ble det dessverre ikke. Det kuleste de fikk til var egentlig hypen rundt spillet.

 

Spillet var helt greit, men ikke bra eller supert. Jeg tror nok Ubisoft er litt utbrent etter alt de har fått til de siste 10 årene. Assasins Creed spillene blir jo stadig dårligere og har gått fra å være et par bra spill til å bli en dårlig frenchise.

 

Jeg er langt mer spent på å se hva Quantic Dream kommer til å levere til PS4.

Lenke til kommentar

Fulgte ikke hypen på Watch Dogs, så spillet ble startet helt uten noen forventninger, og da fungerte det helt fint. Tror det å overselge noe virker mot sin hensikt, i alle fall så grovt som førstespillet ble presentert, men det er stor kamp om pengene dine og mange som vil ha dem så det ender alt for ofte opp som en ukultur i markedsføringen og hype-byggingen. Med motoren fra førsteutgaven og de kreative teamet tror jeg nok dette også blir bra. I likhet med førstespillet har jeg glatt hoppet over alt av "forhåndsinfo".

Lenke til kommentar

Makser alltid 100/100 linja mi, så at dem struper hastigheten hvis man ikke er i hvilemodus stemmer ikke. Men husker jeg måtte over på Google dns før jeg fikk stabil hastighet for et par år siden.

Det kan være flere grunner til at vi har forskjellige opplevelser, men min erfaring er i hvert fall at den laster ned med noe i nærheten av full fart stort sett kun i hvilemodus. Og det virker ikke som jeg er alene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...