Gå til innhold

Playstation 4 - Generell diskusjon

Latias

1 268 stemmer

1. 1. Blir Playstation 4 en større suksess enn sin forgjenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer med at denne DualShock 4 Back Button Attachmenten er ute av sortimentet til alle Norske butikker allerede? Hadde release i Februar og er borte fra markedet etter bare 4 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg så denne først tenkte jeg den neppe kom til å vare lenge når en ser hvordan festesystemet er, men ser ut til at det faktisk er stabilt nok.

Skrevet

De sier hovedserien er ferdig, men aldri si aldri. Virker dog litt som Naughty Dog er temmelig sliten. Det er ikke mange av de originale folkene igjen, men de har levert, det skal de ha.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Snodig prising av PS4-kontroller mtp PS5 i løpet av året? Tenkte å kjøpe en kontroller, men veldig stive priser. Virker mer fornuftig å sette ned prisen til 499 kr eller noe og få solgt unna?

Vil sikkert være et greit PS4-marked fremover, men også mulig at det er store lagre med PS4-kontrollere der ute.

Screenshot_2020-05-26-11-16-28-599_com.ksmobile.cb.jpg

Skrevet
Theo343 skrev (Akkurat nå):

Veldig mange vil sitte med PS4 i mange år etter PS5 lansering. Det vil produseres mindre og prisene vil bli høyere.

Mulig. Jeg bare så for meg store lagre som overgår etterspørselen i tiden fremover. 

Skrevet
BVB09 skrev (10 minutter siden):

Mulig. Jeg bare så for meg store lagre som overgår etterspørselen i tiden fremover. 

Vanskelig å vite noe om veldig store lagre, men tilbehør som kontroller faller nesten aldri i pris.

Skrevet

Det er nytt at de starter med DS4 som er kompatibelt med DS5 ut av boksen, men det er et steg i riktig retning. Er nok en god del som skipper kontrolleren fordi de ikke trenger den. Tror nok de fleste klarer seg bra DS4

Skrevet
Mala skrev (56 minutter siden):

Days Gone koster 99,- hos Coob Obs nå. Plukket med meg spillet i dag ?

Pass på Mala så du ikke sløser bort pengene dine da.?

Skrevet (endret)
Mala skrev (1 time siden):

Er det bra?

Funfact: etter å ha quota deg, dukket det opp days of play reklame på facebook, :) Spooky

Endret av leifeinar
Skrevet (endret)

Fikk ett par timer med det i dag. Veldig lovende så langt. Tight controllere og pent spill! Liker det så langt :) 

Skal godt gjøres at dette er helt ræva blues for hele 99,- ?

Endret av Mala
  • Liker 1
Skrevet
15 hours ago, Mala said:

Har ventet på en slik godpris lenge, og selvsagt når det først kommer så er det hos Coop Obs hvor nærmeste butikk er 2 timer og 40 minutter unna meg med bil :p

Skrevet
1 hour ago, XtaZ said:

Har ventet på en slik godpris lenge, og selvsagt når det først kommer så er det hos Coop Obs hvor nærmeste butikk er 2 timer og 40 minutter unna meg med bil :p

Skulle vært en tidligere justisminister med politihelikopter da :) 

Skrevet (endret)
On 5/26/2020 at 11:21 AM, BVB09 said:

Snodig prising av PS4-kontroller mtp PS5 i løpet av året? Tenkte å kjøpe en kontroller, men veldig stive priser. Virker mer fornuftig å sette ned prisen til 499 kr eller noe og få solgt unna?

Vil sikkert være et greit PS4-marked fremover, men også mulig at det er store lagre med PS4-kontrollere der ute.

Screenshot_2020-05-26-11-16-28-599_com.ksmobile.cb.jpg

https://cdon.no/elektronikk/handkontroll-till-playstation-4-rod-p40997243?utm_source=newsletter&utm_medium=recommendations_newsletter&utm_campaign=apptus_PME&utm_content=apptus_PME

279 ikveld

EDIT; Glem det. Det var fake kontroller

Endret av newman221
Gjest Slettet+3165
Skrevet

Om noen ikke har fått det med seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...