Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flatterende resultat for Arsenal. Dette er noe av det dårligste jeg har sett av dem på lenge.

Men Aleksander Schau sa at fremtiden vår er superlys og vi har ingenting å klage på!

 

Det blir vel sagt om Arsenal hvert år?

 

De helgarderer seg. Gjort det i 7 år nå.

Ehh... var det så vanskelig å se hva jeg mente med innlegget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kjedelig kamp, men godt å se at dommeren ikke driter seg ut ihvertfall.

 

Heller ikke overraskende at hjemmefansen er musestille. Slik har det vært på Old Trafford i lang tid. Flaut for dem.

 

Jepp det er kun noen få tusen på Stretford End som drar en sang i ny og ne, resten av publikum på Old Trafford sitter rolig med kameraet i hånda og stirrer i lufta, og kanskje er de med når det ropes "United, United!" ellers tier de bom still. Dessverre er det også slik at vaktene ber publikum om å sette seg ned, det burde vært lov og stått oppreist når det er kamp! Om det er et par stykker som forsøker og dra i gang en sang så snur publikum seg mot de og stirrer rart, noe som jeg selv har erfart, snakk om elendig supporterkultur altså.

Slikt skjer aldri på Anfield for eksempel!

Lenke til kommentar

Carrick og Young fikk samme rating på Goal.com. Kvalitetsdekningen av fotball der i gården altså.

 

I tillegg er de overrasket over at Evra ble eid av Ramsey på den ene halvsjansen til Arsenal i første omgang. Jeg var overrasket over at det ikke skjedde flere ganger.

Endret av Hansoen
Lenke til kommentar

Flatterende resultat for Arsenal. Dette er noe av det dårligste jeg har sett av dem på lenge.

Men Aleksander Schau sa at fremtiden vår er superlys og vi har ingenting å klage på!

 

Det blir vel sagt om Arsenal hvert år?

 

Rettelse: Det blir sagt av Schau hvert år, kjedelig hvor desperat han er til å ikke oppfattes som anti-Arsenal. Skjønner egentlig ikke det for alle vet jo han er Spurs-gutt og herregud så kjedelig det er når han ikke kan være ærlig og si det alle andre ser.

 

Ellers er jeg litt enig med de som tidligere i tråden har gitt uttrykk for at United ikke er det samme sterke laget som før, nå for tiden minner de meg om et tysk landslag i motgang, fortsatt den samme gamle maskinen som stort sett vinner alt men herregud så kjedelig å se på for de som ikke holder med Utd. Det igjen sier jo enda mer om Arsenals resultat i dag.

Lenke til kommentar

Hvordan er matchformen til Wilshere? Har jo i flere år blitt pratet om hvem som er det største talentet av han og Cleverley, så jeg håper vi får begge med fra start. Bør bli en fin duell på midtbanen.

 

Cleverly er åpenbart bedre pdd.

 

Hvorfor mener du det?

 

En spiller mer eller mindre fast i laget sitt den andre har nettopp kommet tilbake fra 14mnd land skade? Sier seg selv hvem som er best pt.

Vås.
Lenke til kommentar

Hvordan er matchformen til Wilshere? Har jo i flere år blitt pratet om hvem som er det største talentet av han og Cleverley, så jeg håper vi får begge med fra start. Bør bli en fin duell på midtbanen.

 

Cleverly er åpenbart bedre pdd.

 

Hvorfor mener du det?

 

En spiller mer eller mindre fast i laget sitt den andre har nettopp kommet tilbake fra 14mnd land skade? Sier seg selv hvem som er best pt.

Vås.

 

Godt argument!

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...