Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Arsenal


Latias

Anbefalte innlegg

Hvordan er matchformen til Wilshere? Har jo i flere år blitt pratet om hvem som er det største talentet av han og Cleverley, så jeg håper vi får begge med fra start. Bør bli en fin duell på midtbanen.

 

Cleverly er åpenbart bedre pdd.

 

Hvorfor mener du det?

 

En spiller mer eller mindre fast i laget sitt den andre har nettopp kommet tilbake fra 14mnd land skade? Sier seg selv hvem som er best pt.

Vås.

 

Det er lov å ta av seg brillene. Det er også lov å være saklig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva synes Arsenal-supporterne om Santos som tok imot drakten til van Persie i pausen? Jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde hevet øyenbrynene om C. Ronaldo hadde gitt drakta si til f.eks. Rafael i pausen. Tenk om Keane hadde vært rett bak dem og sett hele episoden. Han hadde garantert klikket i vinkler på begge.

Lenke til kommentar

Hva synes Arsenal-supporterne om Santos som tok imot drakten til van Persie i pausen? Jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde hevet øyenbrynene om C. Ronaldo hadde gitt drakta si til f.eks. Rafael i pausen. Tenk om Keane hadde vært rett bak dem og sett hele episoden. Han hadde garantert klikket i vinkler på begge.

Du svarer greit på ditt eget spørsmål, det er en uting, det er et hån mot fansen som opplevde salget av van Persie som et enormt svik (sånn sett verre enn CR7) og hadde Tony Adams vært Arsenal-kaptein hadde han gitt Santos en rett høyre i garderoben. Men med en manager som forsvarer og hyller RvP i pressen, og som klemmer på han etter et ydmykende tap, er det kanskje ikke annet å forvente.

Endret av Prinz Poldi
Lenke til kommentar

Rooney skal til A.C Milan i Januar. Sa en kar med inside information i en Taxi i Manchester. Vet ikke om jeg skal tro på det da.

 

Helt sikkert. De selger Zlatan og Silva for å spare penger, så skal de sprenge banken for å hente Rooney? Jeg ville byttet Zlatan og Silva mot Rooney any day...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...