Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg ser hvor mange artige gaver folk har funnet på her merker jeg at min er ganske kjedelig. Har Norges Kreative Fagskole et kurs i julegaver?

 

Jeg fikk forresten Mummidalen-kopp (tror jeg?), te og en fin treskjeigreie. Pakket i separate pakker. Og sjokolade (spiste sjokoladen lenge før jul, det var ganske obvious hva som var i den pakken :p). Takker!

Lenke til kommentar

Koselige gaver folk har fått. For min del var det å være med familien og spise som var høydepunktet. Fikk ikke noe gave fra min ss, litt kjedelig var det da. Men ingen sure miner :-) God Jul folkens :-)

... enda, surpomp.

 

Er så klart kjedelig det å ikke få den til juleaften, men den kan fortsatt dukke opp!

 

EDIT: Mitt nissebarn har ikke rapportert inn enda, så jeg er spent på om h*n liker gaven!

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Ser at mitt nissebarn fortsatt ikke har bekreftet om h*n har mottatt gaven eller ikke.

 

Når det kommer til min, må jeg si jeg ble positivt overrasket. Fikk med et brev som var trivelig å lese + en rebus der jeg kunne finne ut hvem det er som har sendt til meg. Legger ut bilder av brev og gave om litt.

 

PS: Til min SS, bruker den nå, den er aaaawwweeeesssooomme. Passer perfekt. Eneste jeg måtte gi bort var marsipangrisen, da jeg ikke liker det :):D

 

Føler også etter at jeg fikk denne at jeg gjorde ekstremt lite ut av min pakke ;< Men men, får gjøre en skikkelig innsats neste år og gjøre mer ut av det.

Lenke til kommentar

Åh herregud for en fantastisk gave! Hadde kun dette albumet på CD, så jeg mistenker at min nisse har vært inne på Last.fm-profilen min og snoket for å finne noe til meg.

 

Men... det virker som at min nisseunge enda ikke har fått pakken min, eller har glemt å bekrefte/avkrefte dette, som er litt synd.

Lenke til kommentar

Tusen hjertelig takk til min SS! :D

Var virkelig over all forventning å åpne denne CD-boksen med de 5 første skivene til Rush. Igjen, tusen tusen takk! Kommer til å nyte utsøkt musikk i lang tid fremover nå ;)

Dog sliter jeg enda med å finne ut av hintet/koden din...

 

Observerer også at "offeret" mitt har fått åpnet sin julegave. Håper du ble fornøyd, selv om det ikke var den mest kreative gaven. Et ønske på din liste ble i alle fall (delvis) oppfylt :)

 

Vil også benytte anledningen til å ønske alle dere som deltar i denne meget hyggelige tradisjonen en riktig god jul! Min første deltakelse har i alle fall gitt mersmak :)

post-85257-0-00920100-1356402436_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Takk til SS for bok om å bygge flaskeskip og gode ullsokker. Bruker de nå, og de passer perfekt. Også er det et bonus å ha de, siden jeg glemte igjen mine hjemme da jeg dro på juleferie, og nå kan jeg bruke vinterskoene mine uten å føle at de er for store. :D

 

Så er det bare å begynne og tenke på hvem det kan være. Jentete skrift, om ikke annet.

 

e: Gleder meg også over at gaven til nisseungen min falt i smak. :)

e2: Gaven min ble visst sendt fra Hordaland, det kan jo gjøre ting enklere.

Endret av Datasmurf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hæ! Erre deg? Da har du veldig.. pen håndskrift. O _O

Hørt den før, ja... :) Selv om jeg følte jeg slurvet litt på det kortet. Blir ofte tatt for å være jente på skriftlige ting, men det er greit. Alibi :p Var gøy å "pærle" litt forresten! Sist det skjedde var vel barneskolen. Du får bruke de som juletrepynt :)

 

Anyway, god jul!

 

Jeg lurer fortsatt på hvem min SS er, selv etter hintet jeg ikke har løst ennå ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...