Gå til innhold

Secret Santa 2012 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Du verden!

I dag lå min SS-gave i postkassen! Tydeligvis hadde den kommet i retur (fra posten?) så min SS hadde kjørt pakken ut til meg. Kudos :D

 

Spennende nok hevdet min SS at jeg var vanskelig å finne gave til. Det kan være. Jeg er litt forsiktig med min persona på internett, selv om min interesse for Tolkien tydeligvis har kommet frem. Jeg fikk den eneste Tolkienboken jeg ikke hadde fra før av i min rikholdige samling (til tross for over 60 tolkienbøker); children of húrin. Sammen med ullsokker og snop var dette en høydare. Tusen, tusen takk, SS :D

 

Ingen hint om hvem det var, though. Min SS bor i Oslo i alle fall, så spennende å finne ut hvem det er :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg åpnet de to siste gavene! :D Fikk to luer, to neglelakkfjernere (den ene har jeg ønsket meg lenge!) og en 32 gb minnepenn! Hvordan kunne han vite at jeg desperat trengte en minnepenn! Begge luene falt veldig i smak!

 

Tuuuuusentakk! :D Jeg er ganske sikker på at min SS er osse-mon waits for alice. :xmas:

 

 

Har laget meg te og skal spise den siste kjeksen jeg har spart. ^^

 

:-D

Så jeg traff?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tusen takk for gaven SS :) CD med Violent Femmes og The Cure var midt i blinken. To av mine favoritter til og med. I tillegg fikk jeg en western-klassiker på BluRay ;) CD'er var i utgangspunktet på ikke-listen min, men siden jeg aldri somler meg til å skaffe en spiller med USB i bilen kommer de nok godt med likevel:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så, da har jeg endelig fått sjekket opp litt her, og en heldig bruker på freakforum har da fått tilsendt BEGGE mine SS pakker.. Dette var jo helt fuckings fantastisk. Så til de grader min feil, selv om det ikke var jeg som sendte gavene med posten. :(

 

Ny pakke blir sendt på torsdag om posten godtar pakker da, hiver med noe ekstra som et plaster på såret. Beklager til den uheldige brukeren her. :(

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...