Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

 

Vurderer å kjøpe Belstaff Trialmaster, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Hva ville du/dere valgt, og hvorfor? Finnes det butikker i Oslo som har disse inne? Kanskje ikke så sannsynlig nå midt på vinteren...

 

http://www.belstaff.eu/trialmaster-jacket-ash-green/71050213C61N0158-44.html

 

Nly har tilbud på den, 30%. http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/belstaff-1202/trailmaster-jacket-226875-426/

 

Jeg trodde passformen skulle være langt smalere, ble litt mye motorsykkeljakke for min del. 

 

 

 

Prøvde du siste model? Etter som jeg har forstått finnes det flere versjoner av Trialmaster, og den siste som kom nå skal være slim fit. Eller tar jeg feil? Siden jeg er 197cm høy og veier 85kg er jeg kun interessert i smal passform. Har hatt Barbour Enfield tidligere, og den var for bred i forhold til lengden. Hvis noen har forslag til vår/sommer/høst-jakke så fyr løs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

 

 

Vurderer å kjøpe Belstaff Trialmaster, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Hva ville du/dere valgt, og hvorfor? Finnes det butikker i Oslo som har disse inne? Kanskje ikke så sannsynlig nå midt på vinteren...

 

http://www.belstaff.eu/trialmaster-jacket-ash-green/71050213C61N0158-44.html

 

Nly har tilbud på den, 30%. http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/belstaff-1202/trailmaster-jacket-226875-426/

 

Jeg trodde passformen skulle være langt smalere, ble litt mye motorsykkeljakke for min del. 

 

 

 

Prøvde du siste model? Etter som jeg har forstått finnes det flere versjoner av Trialmaster, og den siste som kom nå skal være slim fit. Eller tar jeg feil? Siden jeg er 197cm høy og veier 85kg er jeg kun interessert i smal passform. Har hatt Barbour Enfield tidligere, og den var for bred i forhold til lengden. Hvis noen har forslag til vår/sommer/høst-jakke så fyr løs.

 

Jeg kan sjekke detaljene nærmere når jeg kommer hjem i morgen, jeg kjøpte den jeg linket til så jeg tar egentlig utgangspunkt i at det er nyeste.

Lenke til kommentar

Jeg har et par fra the knottery. Veldig fornøyd med dem! Myke og deilige, føles solide. Brukt ett av dem temmelig mye i et år, og det er fortsatt like fint. Vet ikke hva de har på lager i dag da.

 

Edit: Jeg har også dette i andre farger, fra Salt&Ddapper. Tror Salt&Sdapper og The Knottery har noe felles eiere eller felles historie eller noe, for øvrig, men to forskjellige butikker. Veldig glad i dette også, det var mitt klart mest brukte slips i en ganske lang periode.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

N R F 2 7 6 3 9 - 100kr
N R D 9 6 3 5 7 - 100kr

Begge gjelder på Zalando.no på min kjøp på 750kr, jeg har ikke bruk for det. Men det er sikkert noen av dere som kan få nytte av det.

Kodene er naturligvis uten mellomrom, men laget mellomrom slik at boter ikke skal ta de.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg har et par fra the knottery. Veldig fornøyd med dem! Myke og deilige, føles solide. Brukt ett av dem temmelig mye i et år, og det er fortsatt like fint. Vet ikke hva de har på lager i dag da.

 

Edit: Jeg har også dette i andre farger, fra Salt&Ddapper. Tror Salt&Sdapper og The Knottery har noe felles eiere eller felles historie eller noe, for øvrig, men to forskjellige butikker. Veldig glad i dette også, det var mitt klart mest brukte slips i en ganske lang periode.

Takk, skal sjekke det ut.
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

(Husker ikke om det er en egen tråd for dette)

 

Jeg leter etter en liten trillekoffert som passer til type 2-3-dagersturer. Jeg har en av de vanlige kabintrillekoffertene på ca 45-50cm i høyden, men det er overkill.

 

Jeg vanker sikkert på helt feil butikker, men sliter med å finne noen som er mindre enn den største kabinstørrelsen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg trenger en frakk/jakke/trenchcoat jeg kan bruke i jobbsammenheng over dress, som funker til vår/høsttemperaturer. Noen spesiell stil dere vil anbefale, og noen anbefalinger til butikker i Oslo, eller nettbutikker?

 

Prøv en car coat/mac coat for eksempel, de er litt kortere frakker som passer til jobbsammenheng, men som også kan brukes i mange anledninger. I tillegg er de som regel laget med et godt stoff som beskytter, og kan absolutt anbefales til ditt bruk fordi de ikke pleier å ha for mange detaljer på jakken. Bor ikke selv i Oslo, men du kan ta en titt på nettbutikken careofcarl.no sin samling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...