Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Noen anbefalinger til butikker i Trondhjem som selger herrefrakker for store (med dress på er jeg 120 rundt brystet og 140 rundt vomma) personer? Jeg trenger en frakk til neste fredag, da jeg skal bære en kiste i en begravelse, og det sannsynligvis kommer til å regne og blåse nok til at jeg ikke kan gå med bare dress, og det passer seg visst ikke med de andre frakkene jeg har (sommerfrakk fra Boss, kasjmirfrakk som er noget trang over vomma, og en duffel coat (selv om jeg gjerne skulle ha brukt den)).

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg kjøpe Longchamp vesker i Norge? 

Nettbutikk eller fysisk i Oslo. 

 

Ser ut som om de har det hos Steffen i Akersgata. 

Er visst ikke mulig å få tak i i Norge lengre.

 

Longchamp har en ny greie der man må ta inn like mye av skinnproduktene som de i nylon, så dermed var det ingen som ville ta det inn til Norge siden skinnproduktene ikke selger så bra. 

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor man bør lete for å finne pene og enkle lommebøker (enten på nett eller i Bergen)?

 

Har en lommebok fra Chester Mox som jeg er ganske fornøyd med nå, men den er ganske slitt. Tenker makspris 1000 kr, men helst rundt 5-600. Har sjekket litt på Zalando, men ikke funnet så mye der på en rask titt.

 

Det var altså omtrent denne jeg hadde:

 

e3a16cab2aa3b014797ff63666558a03.jpg

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, godt nyttår.

Måtte etter julen nå ha meg dress og finner det vanskelig med min kroppsform. Med mine 185 centimeter og rundt litt under 70kg sliter jeg med å finne klær som sitter godt.

Hvor kan jeg få tak i best mulig dress uten å blakke meg helt på vanlige butikker som finnes på Amfi senter? Må da ha slimfit, helst grå dress med vest. Eller er vest ut i 2017? Tenker fra 1000 til 2000. Kan strekke meg lengre i pris om nødvendig, da jeg har en dress i mange år før jeg bytter. Takker for svar.

Lenke til kommentar

Den skal være komfortabel, så ikke dra eller presse noen steder. Den jeg har nå er for trang i skrittet og i brystkassen. De plassene man virkelig ikke ønsker at det presser :p

Tenkte nå i januar at der er sikkert en del fjorårets modeller som skal ut så mulig å få til ett godt kjøp.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Belstaff Trialmaster, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Hva ville du/dere valgt, og hvorfor? Finnes det butikker i Oslo som har disse inne? Kanskje ikke så sannsynlig nå midt på vinteren...

 

http://www.belstaff.eu/trialmaster-jacket-ash-green/71050213C61N0158-44.html

Stayhard og CareOfCarl har jakken. Kan hende butikker i Oslo slik som Gunnar Øye og Ferner Jacobsen har den også slik at du kan prøve den i butikk.

 

Personlig hadde jeg gått for oliven, fordi jeg synes vokst bomull (waxed cotton) ser best ut i oliven/mørkegrønn.

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Belstaff Trialmaster, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Hva ville du/dere valgt, og hvorfor? Finnes det butikker i Oslo som har disse inne? Kanskje ikke så sannsynlig nå midt på vinteren...

 

http://www.belstaff.eu/trialmaster-jacket-ash-green/71050213C61N0158-44.html

Navy eller mahogny, eller svart. Ville nok gått for svart da svart ser meget bra ut på de jakkene. Grønt er jo ... grønt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vurderer å kjøpe Belstaff Trialmaster, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken farge. Hva ville du/dere valgt, og hvorfor? Finnes det butikker i Oslo som har disse inne? Kanskje ikke så sannsynlig nå midt på vinteren...

 

http://www.belstaff.eu/trialmaster-jacket-ash-green/71050213C61N0158-44.html

 

Nly har tilbud på den, 30%. http://nlyman.com/no/kl%C3%A6r-til-menn/kl%C3%A6r/jakker/belstaff-1202/trailmaster-jacket-226875-426/

 

Jeg trodde passformen skulle være langt smalere, ble litt mye motorsykkeljakke for min del. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...