Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Forslag til en fuktighetskrem for å smøre inn hele kroppen med, som har en god pris : kvalitet ratio?

Hvor mye fukt trenger du? Er du sensitiv?

Gå uansett på apotek, ikke parfymeri/frisør/e.l. 

 

Denne er nok uansett et safe bet, den er drøy, tåles av "alle", og har god klinisk effekt:

https://www.apotek1.no/produkter/miniderm-20-krem-500g-67914p

 

Ja jeg kan jo bare gå på apoteket å spørre også. Takker for forslag. 

Lenke til kommentar

Oi, Ferner blir å tilby skreddersøm (regner med det er målsøm) fra Kiton nå i Oktober. 

 

Nå vet ikke jeg hvor aktuelt dette er i Oslo, da jakker starter rundt 30000 kr, og dressene rundt 50000 kr, men kult at de har ordnet en avtale da. Spennende å se om det er marked for slikt. For samme prisen kan du fly til London å få 100% bespoke. Men kanskje dette er rettet mot slike kunder, som ikke har lyst/tid til å bruke 1-2 dager i utlandet. 

Lenke til kommentar

https://www.zalando.no/jack-jones-jacamsterdam-slips-grey-melange-ja222c02o-c11.html

 

Når brukes dette slipset? Hva er hensikten med den flate bunnen?

 

Strikke-slips er som regel rette nederst.

Det er relativt pop, men jeg liker dem ikke. For smale og har ikke sansen for det rette avslutningen.

 

Du kan bruke strikke-slips til anledninger og antrekk som ikke er så formelle. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det finnes mange "strikkeslips" som er pene nok for de aller fleste anledninger, og hvor ofte skal man på black/white tie i Norge?

 

Det er forskjeller på hvordan veven i strikken ser ut. Har selv et sort strikkeslips fra EG cappelli som ser veldig lekkert ut. Litt tekstur, men fortsatt glatt og fint med tett vev. Minner om en fin grenadine. Denne bruker jeg til bukse & jakke eller dresser med ruter/tweed/flanell/lin, når fargen passer seg. Eneste jeg synes den står seg dårlig med er pinstripe dresser, men har kanskje noe med stoffet i dressen å gjøre.

Endret av Asket
Lenke til kommentar

Har leita gjennom hele Tromsø etter en j**la dufflecoat, men har ikke funnet en eneste en. Synes de ser fine ut, men har ikke snøring på hvordan de er å ha på. Til nå har jeg brukt en relativt tung jakke kjøp på Boys of Europe, den er vel utelukkende laget av bomull og puster like mye som en drukna hval i Barentshavet (altså ikke i det hele tatt). Derfor tenker jeg at det er på tide med et bytte. 

 

Jeg har sett meg ut to forskjellige dufflecoats på Internett. Denne fra gloverall og denne fra Esprit. Jeg synes personlig at den fra gloverall ser bedre ut, men den koster også dobbelt så mye. Noen synspunkter folkens? :') 

 

Noen som kjenner til hvordan gloverall er i størrelsen? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...