Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har little america selv, grei sekk, ryggstroppene er for nærme hverandre, og for tykk rundt nakken, så er ukomfortabelt å gå med lenge. Paddingen er ekstremt varm. Innvendig er den veldig grei, har bare 2 "lommer", men det holder til penal og lader. Pc holderen er veldig god. God plass til bøker.

 

MEN, den fins ikke vanntett, og den blir våt inni om det regner som i Bergen. (Har impregnert den, men tror jeg må ta en runde til eller 3.)

Lenke til kommentar

Har en hvit skjorte fra Barba som har vært med på mye. Særdeles fornøyd med snittet og passformen, men dessverre har den gulnet noe over tid. Skyldes antakeligvis at den kun kan vaskes på 30 grader og at den derfor aldri har vært helt "ren". Har noen tips eller løsninger på hvordan man kan få bleknet slike skjorter, uten noe varmebehandling?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er de oppe på 60% rabatt hos MoL. Tok sjansen på et par solbriller fra Hackett, som med frakt ender på hyggelige 270 norske kroner.

 

Kom aldri noe i posten gitt... Fikk refusjon etter å ha sendt inn PayPal-claim, de sluttet bare å svare på e-postene mine, så tok det via PayPal.

 

Småskuffet, har hatt gode erfaringer med MoL før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har hatt litt trøbbel i sommer virker det som. Jeg bestilte også solbriller. To par, med noen dagers mellomrom, som to separate ordre. Jeg betalte for frakt begge gangene, og fikk to separate e-poster med shippingnummer. Det var imidlertid samme shippingnummer, og de hadde sendt det samlet. Det gjorde at jeg fikk momskrav. Irriterende greier, og de skjønte ikke hva jeg mente. De ville ikke engang refundere fraktbeløpet. 

Lenke til kommentar

Andre enn meg som har prøvd denne jakka? 

 

IMG_7497.jpg?resize=720%2C1080

 

Vurderer å slå til. Tror kanskje jeg går for den svarte modellen.. 

 

 

Teknisk og funksjonell jakke for hverdagsbruk

Pris: 4.299,-

Finnes i sort og blå

100% vanntett

Vindtett

Tapede sømmer

Ecodown isolasjon

Innebygd refleks

Tåler ned mot – 10 grader

 

 

Virker som en grei allværsjakke som også ser ganske fin ut. Vad tycks? 

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en ny Rains classic regnjakke, og når jeg åpnet den nå, kom det en enormt kraftig eim av fisk ut fra pakken. Luktet meg frem til at papirlappen i nakken var skyldig, og den har smittet over på jakken. Noen andre som har opplevd lignende? Hva er greien?

Dama har en sånn, hun kjøpte den i butikk da, men den lukter i hvert fall ikke fisk. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei folkens, er ute etter å fornye garderoben litt etter alt for lang tid uten. Har dere noen tips til nettbutikker (fortrinnsvis Norge), hvor jeg kan bestille bukser (chinos, ullbukse, jeans), gensere og skjorter av god kvalitet og pris? Ønsker helst å bestille fra Norge for å slippe kluss med ev. retur.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...