Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er en jente med ganske unisex/androgyn stil. Jeg trenger tips til høstjakke. Er ganske lav og mange jakker gjør at jeg ser ut som en potetsekk. Ønsker noe som er stilrent, men ikke stivt. Noen gode forslag? Har noen laken til rådighet til den rette jakka.

 

Edith: Går mye i svart og hvitt, casual

Endret av fervent
Lenke til kommentar

Høyer åpner i Bergen. Hvordan liker dere Høyer, dere som har det fra før i andre byer? (link til event for de som bor i Bergen)

 

Ser de skal føre "NN07, Sand, Canali, Barba Napoli, Incotex, Mauro Grifoni, Whyred, Dondup, Bølger, Scandinavian Edition, Stone Island, Mackintosh, Woolrich, Skultuna, Drakes of London, Royal Republiq, Tombolini og Orian.mfl" på herresiden, så det er jo en del bra merkevarer det...

 

https://www.facebook.com/events/539542109510553/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular

Lenke til kommentar

Høyer åpner i Bergen. Hvordan liker dere Høyer, dere som har det fra før i andre byer? (link til event for de som bor i Bergen)

 

Ser de skal føre "NN07, Sand, Canali, Barba Napoli, Incotex, Mauro Grifoni, Whyred, Dondup, Bølger, Scandinavian Edition, Stone Island, Mackintosh, Woolrich, Skultuna, Drakes of London, Royal Republiq, Tombolini og Orian.mfl" på herresiden, så det er jo en del bra merkevarer det...

 

https://www.facebook.com/events/539542109510553/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular

Jeg synes Høyer har mye fint. Her i Trondheim er de også en av få klesbutikker som faktisk selger sko hakket vassere enn det vanlige rælet vi finner i Norge. Deilig å kjenne på et par Aldwych for eksempel. Men det får bli med det - får strykkarakter av meg hva prising angår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høyer åpner i Bergen. Hvordan liker dere Høyer, dere som har det fra før i andre byer? (link til event for de som bor i Bergen)

 

Ser de skal føre "NN07, Sand, Canali, Barba Napoli, Incotex, Mauro Grifoni, Whyred, Dondup, Bølger, Scandinavian Edition, Stone Island, Mackintosh, Woolrich, Skultuna, Drakes of London, Royal Republiq, Tombolini og Orian.mfl" på herresiden, så det er jo en del bra merkevarer det...[/size]

 

https://www.facebook.com/events/539542109510553/?ref=3&ref_newsfeed_story_type=regular

Høyer Eger er i line øyne Norges beste klesbutikk, ihvertfall. Har inntrykk av at Høyer er en kjede som satser litt og prøver å ta inn litt andre ting enn bare Tos/ J. Lindeberg/ Oscar Jacobson.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spør du meg så er Høyer den aller beste kjeden vi har her i Norge. Er enig med JorgenH angående Eger - klart den beste herresjappen både på service og utvalg. Prisene er selvsagt noe stive, men varepakken deres er som oftest veldig bra. Flotte butikker er det også. Lokalet i Bergen blir nok beldig bra, da bankhvelv og alle de historiske elementene bygget har å tilby er godt bevart og implementert inn i utstillingen.

Lenke til kommentar

Jeg har lite til overs for Høyer/Eger. Utvalget kan være greit nok; de fører en del som du ikke får tak i ellers i Norge. Det er prisen og spesielt menneskene jeg ikke kan fordra. En sjelden gang er jeg innom, men da bare for å se.

 

Det er andre butikker jeg heller går til for å få skikkelig kundeservice, hvor menneskene som jobber der faktisk har peiling.

Lenke til kommentar

Jeg har lite til overs for Høyer/Eger. Utvalget kan være greit nok; de fører en del som du ikke får tak i ellers i Norge. Det er prisen og spesielt menneskene jeg ikke kan fordra. En sjelden gang er jeg innom, men da bare for å se.

 

Det er andre butikker jeg heller går til for å få skikkelig kundeservice, hvor menneskene som jobber der faktisk har peiling.

Jeg har et helt annet inntrykk. I konfeksjonsavdelingen har jeg stort sett bare vært borti folk som er interesserte i klær og vet veldig godt hva de selger.

 

Cppdude: Ragazzi i Vika og Follestad på Paleet fører også Caruso.

Lenke til kommentar

Jeg har lite til overs for Høyer/Eger. Utvalget kan være greit nok; de fører en del som du ikke får tak i ellers i Norge. Det er prisen og spesielt menneskene jeg ikke kan fordra. En sjelden gang er jeg innom, men da bare for å se.

 

Det er andre butikker jeg heller går til for å få skikkelig kundeservice, hvor menneskene som jobber der faktisk har peiling.

Her er jeg helt uenig. Har flere ganger har lengre samtaler med ansatte der som virkelig har både peiling og interesse for klær, og dette på tross av at jeg praktisk talt aldri kjøper noe der (tips: ikke vær konstant blakk. Utrolig irriterende). Er enig i at det er dyrt, men det har jo å gjøre med at de selger produkter av veldig høy kvalitet. Man får ikke f. eks Drakes, Canali, Edward Green osv noe særlig billigere andre steder, med unntak av spesielle tilbudssider på nett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...