Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får kjøpt skjorter av overkommelig kvalitet til en ok pris hvis man leter på de rette stedene.

 

Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt helt enkle V-halsgensere som er greit slim i fasong? Helt basis farger ala bergunderrødt, marineblå, grått.. Føler de fleste er ganske rette i fasong og etter noen timers bruk så blir de for løse.. Skal i et meget viktig jobbintervju i neste uke og vil helst se ok ut. Pris, 500kr og under.

Lenke til kommentar

Hahaha, unnskyld meg, det dr var bare så påtatt arrogant at det var like morsomt som det var kleint. :wee:

 

Jeg tviler på at det er forventet (og ihvertfall ikke påkrevet) at søkeren til sjefskokk hos en tostjernes Michellin-restaurant stiller i dress på jobbintervju. Vil heller ikke tro det er vanlig i høyere stillinger (daglig leder, markedsføringssjef, HR-ansvarlig eller annet) i mange norske bedrfter. Hvis målet ditt var å fremstå som fanastisk sneversynt, og at du inbiller deg at det ikke finnes vktige jobintrvjuer for svært mange norske arbeidstakere som ikke innebærer en fondsforvalterstillinger eller annet i finansbransjen, så gratulerer - du klarte det nesten. Ble bare litt for påtatt.

Endret av NgZ
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vel, kommer vel an på hva man legger i begrepet "viktig", dessverre har jeg med alderen blitt litt ignorant over følelsen av viktighet for å jobbe på den lokale RIMIen når man er tenåring.

Haha, ignorant er virkelig stikkordet ja.

 

Newsflash: Det finnes viktige jobber som ikke utføres i dress. Om du innbiller deg anbefaler jeg deg en liten tur ut av din bittelille boble.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Man får kjøpt skjorter av overkommelig kvalitet til en ok pris hvis man leter på de rette stedene.

 

Noen som har tips til hvor man kan få kjøpt helt enkle V-halsgensere som er greit slim i fasong? Helt basis farger ala bergunderrødt, marineblå, grått.. Føler de fleste er ganske rette i fasong og etter noen timers bruk så blir de for løse.. Skal i et meget viktig jobbintervju i neste uke og vil helst se ok ut. Pris, 500kr og under.

 

Vel, på det budsjettet må du nok finne deg i at genserne blir slappe og mister fasongen. Dropp én helg på byen og legg på 500,– til, så har du genser som holder mye bedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, ignorant er virkelig stikkordet ja.

 

Newsflash: Det finnes viktige jobber som ikke utføres i dress. Om du innbiller deg anbefaler jeg deg en liten tur ut av din bittelille boble.

 

Ingen av de aller viktigste jobbene utføres vel med dress. I alle fall ikke av den typen man finner her inne.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen grunn for å ro, en mening er noe jeg står for. Når jeg derimot slipper det jeg ser på som en spøk, dog litt dårlig utformet, det sier jeg meg enig i, så tar folk til tastaturet og kaller meg arrogant og ignorant. Finner det virkelig ikke mer enn humoristisk og underholdende at folk er så fintfølende.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen grunn for å ro, en mening er noe jeg står for. Når jeg derimot slipper det jeg ser på som en spøk, dog litt dårlig utformet, det sier jeg meg enig i, så tar folk til tastaturet og kaller meg arrogant og ignorant. Finner det virkelig ikke mer enn humoristisk og underholdende at folk er så fintfølende.

Veldig enkelt å si at det var en spøk etterpå da.......
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...