Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Djfreedo: Du må bestemme deg for hva slags farge du vil ha på dressen. Hva trenger du? Det var da tre ganske så vidt forskjellige dresser. Så må du velge prisklasse, avhengig av hva du har råd til. Husk at det var dressene til 399 som WSJ testet når de matchet kvaliteten til armanidressene til 3000. Personlig hadde jeg valgt 399 dressen i den fargen du trenger mest : p

 

edit: forresten synes jeg washington ser helt merkelig ut, siden knappen i livet sitter så høyt. Direkte upent : )

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Jeg stusset og på at passformen var veldig dårlig på modellene. Ikke akkurat god reklame å bruke modellbilder der jakken over hodet ikke passer. Knappen på London-jakken er forøvrig like høyt oppe som den på Washington.-jakken Var ikke så imponert over noen av dem, men om du får en somfaktisk passer deg (i motsetning til modellen) kan det jo hende det ser bedre ut. Likte vel egentlig Sinna best, fbortsett fra at jakken har doble lommer på ene siden.

Lenke til kommentar

 

Det stemmer ikke. London er det mest klassiske snittet suitsupply har, med den laveste plasseringen av knappen i livet. Sienna er for øvrig også et veldig klassisk snitt.

 

Er dette et spørsmål om klassisk vs. moderne snitt da? Er det ikke snakk om britisk vs. italiensk? Jeg trodde det var slik at britiske dresser tradisjonelt sett har knappen høyere oppe, slik som på Washington, mens italienske har den lenger nede, som på Sienna. Korrigér meg gjerne om jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...