Gå til innhold

Mote- og velværecafé.


Anbefalte innlegg

Kan tipse om en butikk med litt av hvert av "klær" og accesories; DinoDirect. De fremstår som seriøse, så det kan hende jeg prøver meg på noe derifra for og teste.

Vurder dette beltet, men jeg greier sannelig ikke bestemme meg for om det er veldig pent eller veldig stygt :hmm:. Fancy var det ihvertfall.

Fant også mange flotte flip-flops. Ahhh, blir nok bestilling ja.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

... og jeg liker veldig godt Polo Ralph Lauren Hawaiian Swim Shorts serien de blant annet har på asos.com.

Jeg har den som er blå og som er gul inne i livet.

Har ikke badet med den enda så vet ikke hvordan det er, men det kan jeg svare på i morgen ettermiddag.

Skal seile regata i morgen så regner med det blir en dupp i sjøen etterpå.

 

Tror jeg ga £45 for min, det er vel under 450,-

 

Edit: @lokeland, jeg digger ikke helt det beltet, syns ikke blåfargen i det var så pen.

Endret av PatSharpX
Lenke til kommentar

Jeg var innom Aspeli på Aker Brygge i går, og da så jeg en jakke, eller en kort trenchcoat som hang rett ved inngangen. Noen som har peiling på hva slike jakker heter? Prisen lå vel på 3500 om jeg husker riktig.

 

Kort trench er vel losjakke? Er egentlig ikke helt sikker.

 

 

Losjakke er da ullvariant? Det finnes korte "trench". Jeg bruker det selv på skolen, da den ser mer casual ut, og er mindre stiv enn en lengre variant.

 

Losjakke er det norske navnet på pea coat.

Lenke til kommentar

Kan tipse om en butikk med litt av hvert av "klær" og accesories; DinoDirect. De fremstår som seriøse, så det kan hende jeg prøver meg på noe derifra for og teste.

Vurder dette beltet, men jeg greier sannelig ikke bestemme meg for om det er veldig pent eller veldig stygt :hmm:. Fancy var det ihvertfall.

Fant også mange flotte flip-flops. Ahhh, blir nok bestilling ja.

 

Likte det beltet der, kunne tenkt meg det selv :)

bestiller du flere eller? :whistle: hehe

Lenke til kommentar

robbsi: Gratis frakt, you can do it! :p Jeg avstår tror jeg. Greier ikke helt se for meg det i et antrekk.

fkm: ja, men du vil være den kuleste karen på stranda ... som synker ned i sanden :)

 

Det blir som truger :p

 

Må si aktiviteten her har økt etter at noen presterte å minne folket på listen over de mest aktive brukerne :p

Lenke til kommentar

fkm: Det kunne nok vært mindre rødt i blåfargen ja.

 

What? Jeg har da ikke kommentert beltet?

 

Edit: Og jeg har da ikke sagt noe om sandalene heller.

Haha, it was me!

Kanskje ikke så rart han blander med tanke på avataret :p

 

robbsi, ser helt kurant ut den der.

 

Det er da ikke så alt for vanskelig å lese...

Lenke til kommentar

Gikk litt i surr det der! Ikke lett når dere bruker samme avatar. Spesielt når jeg flipper hodet mellom monitoren og TVen. :)

Og angående topposterposisjonen: Jeg er så langt nede at jeg ikke engang gidder å prøve å overta tronen!

robbsi: Hadde likt den om den ikke var så shiny. Hadde den vært matt hadde jeg nok likt den.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg besøkte disse deler av forumet. :wee:

 

Uansett. Må si Nike har utviklet passformen til det bedre på sine piques. Handlet inn en stk. small pique hos den lokale G-Sport-sjappa til 100,- NOK. Denne her kunne ikke være så ille, tenkte jeg.

 

Passformenen kan sammenlignes som i en klassisk Lacoste-pique i str. to. Perfekt for oss som er lange og slanke. :)

Lenke til kommentar

Lenge siden jeg besøkte disse deler av forumet. :wee:

 

Uansett. Må si Nike har utviklet passformen til det bedre på sine piques. Handlet inn en stk. small pique hos den lokale G-Sport-sjappa til 100,- NOK. Denne her kunne ikke være så ille, tenkte jeg.

 

Passformenen kan sammenlignes som i en klassisk Lacoste-pique i str. to. Perfekt for oss som er lange og slanke. :)

 

Vet du om det er samme pris på alle G-Sportbutikkene? Hadde vært greit å kjøpe inn en haug som jeg kan spille golf i, så jeg slipper å svette ned de piqueene jeg bruker til daglig!

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...