Gå til innhold

Dette mangler i iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du tar feil! De er innovative og tenker nytt hele tiden! De har ikke gjort åpenbare endringer på telefonens UI på 6 år, Eller endret noe på design fronten heller. Det er dette som kalles inovasjon per idag! Det å kunne kopiere en hver ny funksjon fra sine konkurrenter og kunne kalle det sitt eget! DET ER INOVASJON. Det eneste de har endret design messig er helt ny ladeplugg :) Og selvsagt nye farger bak på. Men jeg ønsker at du ikke kommer med slike påstander, slik at saueflokken kan leve inne i sin egen lille boble :)

Jepp, det er alltid kjempelurt å gjøre umotiverte endringer i at UI som i utgangspunktet fungerer helt utmerket, og som folk er fortrolige med!

Vi registrerer jo hvordan hallelujaropene runger og mottakelsen er overstrømmende positiv når Microsoft fjerner startmenyen i Windows, og legger på et tegneserieaktig GUI (som ingen helt skjønner vitsen med) - det er jo "nytt". Takket være disse fantastiske endringene har vi en ny braksuksess på linje med Windows ME eller Vista i vente!

Nei, tenk på hvor ufattelig kjedelig det er hver gang man setter seg inn i en bil og finner pedaler, rattfunksjoner og gir på stort sett de samme stedene hver gang. Hvorfor kan de ikke prøve med bremsepedal til høyre og gass til venstre for en gangs skyld? Eller hvorfor ikke blinklysbetjening på hendelen som stikker ut under setet? Hvorfor må på død og liv en Mercedes se ut som en Mercedes, med denne idiotiske stjernen i grillen? Hvorfor kan de ikke lage noe som ser ut som en Kia? Mer bling, mindre stil, takk! Jeg mener, når man betaler 600.000 for en bil så vil man jo mest av alt at den skal se ut som en billig koreaner til 230.000. Det finnes jo ingen innovasjon lengre!

 

Hvem tror Apple egentlig at de lurer med aluminiumsbaksiden på iPhone 5? Alle vet jo at aluminium og glass både ser og føles helt likt ut! Bææææh! Poff!

bubble-burst.jpg

Endret av Newton
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Aldri forstått greia med trådløs ladning når du fortsatt må plugge noe i veggen.

Du trenger bare å koble til strøm en gang.

 

Det er jo litt digg når en kan legge fra seg telefonen på en "pute" så lader den.

her i huset er det no no å la ladere etc stå i veggen når de ikke er i bruk. Just saying. Kunne godt sett for meg trådløs lading.

Jeg tviler på at en trådløs ladestasjon som er full av elektronikk og magnetspoler er noe tryggere å ha plugget inn i veggen enn en enkel iPhone-dock.

Jupp det jeg mener. Måtte ha koblet til den trådløse laderen hele tiden. Fruen får angst av ladere jeg lar stå i, og mest sannsynlig har hun rett.

Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor det er noe poeng å si noe fint om Apple for tiden.

 

Det er alltid et klippe med 10 folk her inne som skal latterligjøre deg bare fordi du liker noe annet enn dem selv.

 

Har aldri heller sagt noe stygt om android, syntes de begynner å få fart på sakene, de har fortsatt problemer med hvem som får update på telefonene sine, og forholdsvis nye telefoner må vente lenge på update.

 

Men uansett. Det er så nytteløst, når folk bare kommer inn her å kverulerer og er spydige bare fordi et produkt er lansert som av en eller annen grunn de hater så inderlig.

 

Om du har en lumia 920, s3 eller iphone 5, tror jeg du uansett ikke blir skuffet, fordi de virker fortsatt som fantastiske telefoner, som applerer til forskjellige folk. Jeg er bare glad for at vi ihvertfall har de valga, isteden for bare 1 å velge i.

 

Jeg er en sucker for pent design, og siden jeg har flust av apple produkter fungerer den egentlig veldig bra for meg, siden integrering med macer, ipader og apple tver er veldig "seamless". Har hatt s2 et år, og syntes det er en kjempe telefon, det eneste jeg ikke liker er touchwiz og all plastikken. Men det er en kjempe bra telefon.

 

Dog, er jeg en komplett idiot tror jeg, som tror at det går ann å saklige diskusjoner her inne. Oh well.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Forstår ikke hvorfor det er noe poeng å si noe fint om Apple for tiden.

 

Det er alltid et klippe med 10 folk her inne som skal latterligjøre deg bare fordi du liker noe annet enn dem selv.

 

Har aldri heller sagt noe stygt om android, syntes de begynner å få fart på sakene, de har fortsatt problemer med hvem som får update på telefonene sine, og forholdsvis nye telefoner må vente lenge på update.

 

Men uansett. Det er så nytteløst, når folk bare kommer inn her å kverulerer og er spydige bare fordi et produkt er lansert som av en eller annen grunn de hater så inderlig.

 

Om du har en lumia 920, s3 eller iphone 5, tror jeg du uansett ikke blir skuffet, fordi de virker fortsatt som fantastiske telefoner, som applerer til forskjellige folk. Jeg er bare glad for at vi ihvertfall har de valga, isteden for bare 1 å velge i.

 

Jeg er en sucker for pent design, og siden jeg har flust av apple produkter fungerer den egentlig veldig bra for meg, siden integrering med macer, ipader og apple tver er veldig "seamless". Har hatt s2 et år, og syntes det er en kjempe telefon, det eneste jeg ikke liker er touchwiz og all plastikken. Men det er en kjempe bra telefon.

 

Dog, er jeg en komplett idiot tror jeg, som tror at det går ann å saklige diskusjoner her inne. Oh well.

Ikke bli lei deg. Husk at disse menneskene bare vil ditt beste. De vil at du skal få opp øynene, se hvor mye grønnere gresset er på den andre siden. Få deg bort fra det onde umoralske firmaet som har formørket øynene dine slik at du ikke lengre skimter lyset i horisonten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Newton: Det er jo klart at potensialet for NFC er større enn adoptering på dette tidspunkt, men ved at mange nok har NFC tilgjengelig vil det bli gjort tilgjengelig tjenester som kan kommunisere med telefonen "instantly".

 

Pairing av enheter og deling av data er bare ett av bruksområdene.

 

Fiktive scenarioer:

Løse inn billetten din som du kjøpte på Skyss/Ruter-appen.

Betale for tjenester, med definert maksbeløp og frekvens sortert på sjanger.

Adgangskort

 

Tenk på en bedre versjon av QR, både for forbruker og bedrifter.

 

Angående docking er jeg ikke enig at det er "det samme". Men det er lov å ha forskjellige meninger om hva man selv vil ha.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tviler på at en trådløs ladestasjon som er full av elektronikk og magnetspoler er noe tryggere å ha plugget inn i veggen enn en enkel iPhone-dock.

 

Personlig føler jeg at brannfare er mer å fiske etter argument, og jeg føler ikke trådløs lader er noe must på noen som helst måte. Jeg ser imidlertid at det er mer praktisk med trådløs lading. Det er ingen dealbreaker whatsoever, men det er litt som den magnetiske ladekabelen til Mac. Dersom jeg hadde fått det hadde jeg vært kjempefornøyd, men dersom jeg ikke får det, gjør det ikke akkurat noe.

 

De dropper vel NFC nå slik at de har et genialt og "revolusjonerende" selling point når de slipper 5S..

Jeg tenker de dropper NFC i neste versjon også, når folk omsider har oppdaget at NFC har liten nytteverdi ut over å åpne opp Android-telefoner for ondsinnede hackere... ;)

 

The Good News About NFC Not Taking Off – It’s Ultra-Hackable

 

QR-kode er minst like ille, det støtter iPhone. Bluetooth? WiFi? NFC er du nødt til å komme helt inntil for at den skal kunne hackes. Og også NFC må være aktivt for at det skal kunne hackes.

 

Og i stedet for en induksjonsplate kunne du selvsagt ikke hatt en liten dock som du setter telefonen ned i, som lader mer effektivt, med mindre varmeutvikling og som attpåtil okkuperer mindre av skrivebordsflaten din...

 

Jo, smakssak. Helt enig. Mindre plass anser jeg som et ikke-argument. Har du ikke plass til å la mobilen ligge nede, men til at den står, da har du ganske enkelt alt for liten plass.

 

Ehh...nå tror jeg du forveksler årsak og konsekvens. Det er slik at iPhone selvsagt ville hatt trådløs lading dersom Apple hadde ønsket det.

Altså, med teskje: iPhone har ikke trådløs lading som en konsekvens av at Apple ikke ser noen vesentlige fordeler med å bygge inn en slik løsning.

 

Jepp, helt enig, men det er fremdeles en dårlig konklusjon. Det finnes ingen som hadde klaget på om iPhone 5 hadde det, (på samme måte som ingen klaget på S3 eller andre med trådløs lading) og det hadde vært mange som hadde jublet. Jeg er ikke en av dem, men å la være å inkludere det, er rett og slett en dårlig vurdering, IMO. Dersom du ikke ønsker det, er det bare å la være.

 

Å sette telefonen i en dock har fungert helt utmerket for meg i over 4 år, og har også den fordelen at skjermen vender mot meg her jeg sitter og ikke opp mot taket.

Som sagt, enig, smak og behag. Synd man ikke har muligheten til å velge. Men selv hadde jeg nok foretrukket å hatt den i en dock, som du sier.

 

Hvilken "utbygging av NFC i Norge", og til hvilket formål? Snakker du egentlig om NFC som en "løsning" som ikke er resultatet av et behov eller problem her?

Hva slags "sær løsning" fra Apple er det du sikter til?

 

Utbygging: Flere nye betalingsterminaler ville støttet NFC, slik som noen allerede gjør. Flere busselskap hadde latt deg ha månedskortet på mobilen, samme gjelder tog, fly og annen transport. Formålet vil være å bare ha én enhet. Bankkortet var også en rimelig skummel ting da det kom, nå er det alt for mange som ikke tenker over sikkerheten i det hele tatt.

Jeg vil nok ikke si at det er et skapt behov. Eller... Alle behov utover primærbehovene våre er skapte behov, men det er allikevel en svært naturlig utvikling. Men dersom du ikke ser vitsen/nytten i bankkort, vil jeg være enig. Jeg mener dog at det absolutt burde være veien å gå.

 

I tillegg kan NFC brukes svært praktisk. Har du hørt om NFC-tagger? Det er basically noen "klistrelapper" som du kan henge hvor som helst. Ved senga, i bilen, i inngangsdøra, ved spisebordet, innganga på jobben, osv. Dette er en løsning som rett og slett har et helt ekstremt potensialet, og jeg har ikke en gang halvparten i hodet. Med disse taggene kan du for eksempel gjøre slik at når du sviper over den, vil den slå seg på nattmodus, til bilmodus, inne/utemodus, slå av/på lys i huset, gjøre mobilen til fjernkontroll, osv. Bilmodus kan for eksempel innebære at du slår av koden for å gå inn på mobilen, rett og slett slik at i tilfelle du krasjer, så kan noen bruke mobilen din til å ringe 113, for eksempel. Dette er stort sett bare lathet, men allikevel kjempepraktisk. Her er det et ubegrenset potensiale, så jeg aner ikke hva mer.

 

Basically: Dersom det er noe som helst som kan være praktisk å ha lokasjonsbasert, er det genialt. Den kan også inneholde kontakter/SMS/annet stuff. Du kan for eksempel i bilen legge igjen ID, så når du kræsjer, kan de bare svipe over den, så vet de hvem du er og kan si ifra til ambulansen. Kanskje har du epilepsi eller annet, det kan være i en slik tag som du rett og slett har med deg (i tillegg til det vanlige kjennemerket).

I det store og det hele er det så vanvittig mange muligheter, at det er en helt egen tråd, og vel så det!

 

Og den sære løsninga er bare en hypotetisk løsning. Det er strengt tatt ikke usannsynlig at Apple finner en egen proprietær løsning på NFC. Men det var nok ikke noe mer enn en litt småspydig kommentar. Vi har jo eksempler på det. De går over til Lightning Port istedetfor MicroUSB som resten har. Unødvendig.

 

Jepp, det er alltid kjempelurt å gjøre umotiverte endringer i at UI som i utgangspunktet fungerer helt utmerket, og som folk er fortrolige med!

Vi registrerer jo hvordan hallelujaropene runger og mottakelsen er overstrømmende positiv når Microsoft fjerner startmenyen i Windows, og legger på et tegneserieaktig GUI (som ingen helt skjønner vitsen med) - det er jo "nytt". Takket være disse fantastiske endringene har vi en ny braksuksess på linje med Windows ME eller Vista i vente!

Nei, tenk på hvor ufattelig kjedelig det er hver gang man setter seg inn i en bil og finner pedaler, rattfunksjoner og gir på stort sett de samme stedene hver gang. Hvorfor kan de ikke prøve med bremsepedal til høyre og gass til venstre for en gangs skyld? Eller hvorfor ikke blinklysbetjening på hendelen som stikker ut under setet? Hvorfor må på død og liv en Mercedes se ut som en Mercedes, med denne idiotiske stjernen i grillen? Hvorfor kan de ikke lage noe som ser ut som en Kia? Mer bling, mindre stil, takk! Jeg mener, når man betaler 600.000 for en bil så vil man jo mest av alt at den skal se ut som en billig koreaner til 230.000. Det finnes jo ingen innovasjon lengre!

 

Hvem tror Apple egentlig at de lurer med aluminiumsbaksiden på iPhone 5? Alle vet jo at aluminium og glass både ser og føles helt likt ut! Bææææh! Poff!

 

Nei, de har jo forandret litt. De har tatt med Android sin notification bar, for eksempel, men argumentet ditt faller på seg selv. Du snakker om kjennetegn på bilene (i designet, pedaler og det velger jeg å ignorere), når karosseriet forandrer seg litt stadig vekk. Det er nemlig forskjell på en 2008-modell og en 2012-modell. Men det er kjennetegn igjen, utenom grunnleggende funksjoner. På samme måte som du ikke vil forandre pedalene og rattene, forandrer du heller ikke at den har SMS-funksjon, ringefunksjon og lignende. Nå har strengt tatt iPhone forandret seg litt, da. Jeg synes det de har gjort er helt greit, utseende-messig. De har et varemerke, og de vet hvordan den skal se ut. De forandrer det bare innimellom, fordi utseende allerede funker.

 

 

Det aller største problemet med iPhone 5, er at den rett og slett skuffer. Den kommer ikke med noenting nytt i det hele tatt. Veldig mange var skuffet over iPhone 4S, fordi den ikke kom med noe spesielt nytt. Men den kom i det minste med Siri. Det var ikke noe helt nytt, men det var voice-opplegg done Applestyle. Det var bedre enn konkurrenter. Det var noe som skilte 4S ut. Det var rett og slett en ny ting. Allikevel ble mange skuffet.

iPhone 5 har ingenting. Ingenting i det hele tatt. Ingenting som dytter markedet framover på noen som helst måte. Den har kun det den allerede har hatt, nå bittelitt større, og bittelitt raskere (jada, underdrivelse).

 

Det nærmeste du kommer at du kan kalle noe ved iPhone nytt, er Nano-SIM og Apple Passport. Passport er ikke et alternativ til NFC. Det er nesten et forsøk på, men ikke helt et forsøk heller. Jeg føler det blir litt som Siri. Det er ikke spesielt mange som bruker det til daglig, men det er greit å ha, kanskje, dersom det funker og godtas rundt omkring. Men NFC kan gjøre akkurat det samme, bare bedre, og mye mer i tillegg.

 

Nano-SIM er veldig bra (Man må bytte ut SIM-kort som betyr at man får et nytt og oppdatert et som trekker mindre strøm og lignende). Men igjen... Det er mer en evolusjon... Det er ikke akkurat slik at man ønsker å kjøpe en iPhone fordi den har Nano-SIM. Det er mer generelt på markedet. Det er bra at SIM-kort også har bittelitt utvikling, og selv om det hele tiden har vært utvikling, har Apple vært flinke til å tvinge folk til å oppdatere SIM-kortet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og i stedet for en induksjonsplate kunne du selvsagt ikke hatt en liten dock som du setter telefonen ned i, som lader mer effektivt, med mindre varmeutvikling og som attpåtil okkuperer mindre av skrivebordsflaten din...

 

Og i stedet for en ladeplate eller proprietær Apple-dock (som forsåvidt nå kommer til å måtte byttes ut med mindre du vil montere et brekkjern av et mellomstykke) kunne du hatt en dock som fungerte mot *alle* telefoner som har induksjonslading. Kombinert med NFC kunne du hatt "the one dock to dock them all".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er noe skuffet over iPhone 5. Nå er jeg har jeg verken noe i mot apple eller android. Har Android telefon med har iPad også.

 

Når iPhone 4 kom, hadde den iallefall noe nytt å tilføre markedet. Med en fantastisk skjerm og relativt god maskinkraft. Det kan jo se ut som at iPhone 5 allerede henger etter en viss konkurrent som er særdeles lite populær i Apple. Jeg trodde faktisk at Samsung S3 ville bli satt litt på bakfoten når iPhone 5 ble lansert. Litt uheldig for Apple sin del. Jeg ser for meg en nedgang nå som de faktisk ikke brakte noe nytt på bordet.

 

Må le litt av noen av innslagene i introduksjonen av iPhone 5 også. Det "fantastiske" med den, er at den kjører apper tilpasset iPhone 4, akkurat som iPhone 4. Dette er ved genial ingeniør arbeid: Sette svare striper ved siden av programmet, slik at bildet ikke blir strukket. Revolusjonerende apple, dere burde tatt patent!

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Når iPhone 4 kom, hadde den iallefall noe nytt å tilføre markedet. Med en fantastisk skjerm og relativt god maskinkraft. Det kan jo se ut som at iPhone 5 allerede henger etter en viss konkurrent som er særdeles lite populær i Apple. Jeg trodde faktisk at Samsung S3 ville bli satt litt på bakfoten når iPhone 5 ble lansert. Litt uheldig for Apple sin del. Jeg ser for meg en nedgang nå som de faktisk ikke brakte noe nytt på bordet.

 

Samsung S III har et renomme den ikke helt har gjort seg fortjent til ut fra sine egenskaper. Den har dessverre svak byggekvalitet slik det meste fra Samsung, og den har en OLED-skjerm. OLED har store holdbarhetsproblemer, og levetiden på en OLED-enhet er langt lavere enn tilsvarende for LCD. Fargenøyaktigheten går også raskt ned i løpet av levetiden, så her er det endel å trekke for.

 

Samsung-telefonene har heller ikke varslingslys. Sony og HTC har varslingslys. Jeg vet ikke om den nyeste iPhone 5 har varslingslys, eller om blitzen bare blinker en kort periode og så blir det mørkt. Det er uforståelig at det selges mobiler uten varslingslys i form av en liten diode som kan stilles inn på å blinke i ubegrenset tid etter at man har fått et oppkall eller en melding. Uten varslingslys må man ta opp telefonen og "vekke" den for å se om noen har forsøkt å få kontakt.

 

Etter mitt skjønn er iPhone en solid og godt konstruert telefon, med topp LCD-skjerm og ikke minst med et meget godt kamera. Den er på disse punktene definitivt bedre enn Samsung S III. Jeg har likevel blitt mest imponert av Sony Xperia-modellene, fordi disse har varslingslys og de fleste har støtte for minnekort.

Endret av Teleskopos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hadde sett frem til iphone 5, dette skulle muligens bli mitt første forsøk på en i-telefon... Men den gang ei. Ingen ting overraskende her som "selger" seg til meg, dette var vel egentlig mer en iphone 4S2!

Ja, jeg tror ikke dette er telefonen for folk som vil ha noe nytt, spennende og innovativt. Tror nok mang en "gadgetfreak" vil velge noe annet enn denne telefonen.

Hvis man derimot er ute etter å oppgradere til en ny og bedre iPhone så er det akkurat det du får, og det er vel blant de som ønsker dette man kommer til å finne 99% av alle kjøperne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når iPhone 4 kom, hadde den iallefall noe nytt å tilføre markedet. Med en fantastisk skjerm og relativt god maskinkraft. Det kan jo se ut som at iPhone 5 allerede henger etter en viss konkurrent som er særdeles lite populær i Apple. Jeg trodde faktisk at Samsung S3 ville bli satt litt på bakfoten når iPhone 5 ble lansert. Litt uheldig for Apple sin del. Jeg ser for meg en nedgang nå som de faktisk ikke brakte noe nytt på bordet.

 

Samsung S III har et renomme den ikke helt har gjort seg fortjent til ut fra sine egenskaper. Den har dessverre svak byggekvalitet slik det meste fra Samsung, og den har en OLED-skjerm. OLED har store holdbarhetsproblemer, og levetiden på en OLED-enhet er langt lavere enn tilsvarende for LCD. Fargenøyaktigheten går også raskt ned i løpet av levetiden, så her er det endel å trekke for.

 

Samsung-telefonene har heller ikke varslingslys. Sony og HTC har varslingslys. Jeg vet ikke om den nyeste iPhone 5 har varslingslys, eller om blitzen bare blinker en kort periode og så blir det mørkt. Det er uforståelig at det selges mobiler uten varslingslys i form av en liten diode som kan stilles inn på å blinke i ubegrenset tid etter at man har fått et oppkall eller en melding. Uten varslingslys må man ta opp telefonen og "vekke" den for å se om noen har forsøkt å få kontakt.

 

Etter mitt skjønn er iPhone en solid og godt konstruert telefon, med topp LCD-skjerm og ikke minst med et meget godt kamera. Den er på disse punktene definitivt bedre enn Samsung S III. Jeg har likevel blitt mest imponert av Sony Xperia-modellene, fordi disse har varslingslys og de fleste har støtte for minnekort.

 

Vel, først og fremst, så har både S3 og Note II varslingslys med alle farger.

 

Svak byggekvalitet? Kan du vise meg én av konkurrentene til iPhone, fra Samsung, opp igjennom tidene som har hatt dårligere byggekvalitet enn iPhone?

 

Jeg kan gå med på at iPhone FØLES mer kvalitet i hånda, men at iPhones knuses over en lav sko, har aldri vært en hemmelighet. Jeg knuste min S2, men det var fordi jeg mista den når jeg gikk inn i bilen, og klarte å smelle døra med telefonen i midten. Det tålte den ikke. Utenom dét har jeg mistet mobilen min i bakken mange, mange ganger, både på asfalt, og inne. Den har til og med tatt en hel tur ned en trapp, en gang. Jeg har nå gått over til Galaxy Xcover :-P

 

Og skjermene har sine fordeler og ulemper, det gjelder både OLED og LCD. Jeg foretrekker OLED, du foretrekker LCD.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Samsung S III har et renomme den ikke helt har gjort seg fortjent til ut fra sine egenskaper. Den har dessverre svak byggekvalitet slik det meste fra Samsung, og den har en OLED-skjerm. OLED har store holdbarhetsproblemer, og levetiden på en OLED-enhet er langt lavere enn tilsvarende for LCD. Fargenøyaktigheten går også raskt ned i løpet av levetiden, så her er det endel å trekke for.

Defense mode activated?

 

Nå kan det virke som jeg forsvarer Samsung veldig her, det er ikke min intensjon. Men slipp en iPhone og S3 ned i asfalten. Så ser du hvem som kommer best ut :)

Lenke til kommentar

Samsung S III har et renomme den ikke helt har gjort seg fortjent til ut fra sine egenskaper. Den har dessverre svak byggekvalitet slik det meste fra Samsung, og den har en OLED-skjerm. OLED har store holdbarhetsproblemer, og levetiden på en OLED-enhet er langt lavere enn tilsvarende for LCD. Fargenøyaktigheten går også raskt ned i løpet av levetiden, så her er det endel å trekke for.

Defense mode activated?

 

Nå kan det virke som jeg forsvarer Samsung veldig her, det er ikke min intensjon. Men slipp en iPhone og S3 ned i asfalten. Så ser du hvem som kommer best ut :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Samsung S III har et renomme den ikke helt har gjort seg fortjent til ut fra sine egenskaper. Den har dessverre svak byggekvalitet slik det meste fra Samsung, og den har en OLED-skjerm. OLED har store holdbarhetsproblemer, og levetiden på en OLED-enhet er langt lavere enn tilsvarende for LCD. Fargenøyaktigheten går også raskt ned i løpet av levetiden, så her er det endel å trekke for.

Defense mode activated?

 

Nå kan det virke som jeg forsvarer Samsung veldig her, det er ikke min intensjon. Men slipp en iPhone og S3 ned i asfalten. Så ser du hvem som kommer best ut :)

 

Ser ut som om jeg lever i gamle dager. Jeg har ikke vært så interessert i S3, siden jeg skulle ha Note II. Jeg har bare antatt at den holdt like god eller bedre kvalitet enn S2. Men av en eller annen grunn ser det ut som om Gorillaglass 2 er dårligere enn Gorillaglass 1. S3 knuser lettere enn 4S. 4S knuser lettere enn S2. Beklager min harde uttalelse, uten å ha sjekket grundigere :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...