Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Hei, noen som kan hjelpe meg? Fikk tilbake min 925 fra verksted i dag, og nå holder jeg på å ordne telefonen slik jeg vil ha den. Men jeg finner ikke egnedefinert inne på ringetoner.. Hvorfor det?

Jeg kobla tlf til datan også flytta jeg ringetonene fra maskina til mappen ringetoner på tlf.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hei, noen som kan hjelpe meg? Fikk tilbake min 925 fra verksted i dag, og nå holder jeg på å ordne telefonen slik jeg vil ha den. Men jeg finner ikke egnedefinert inne på ringetoner.. Hvorfor det?

Jeg kobla tlf til datan også flytta jeg ringetonene fra maskina til mappen ringetoner på tlf.

 

Ja, det går med W7 maskin, men får det ikke til å funke med W8.1 maskin

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hei, noen som kan hjelpe meg? Fikk tilbake min 925 fra verksted i dag, og nå holder jeg på å ordne telefonen slik jeg vil ha den. Men jeg finner ikke egnedefinert inne på ringetoner.. Hvorfor det?

Jeg kobla tlf til datan også flytta jeg ringetonene fra maskina til mappen ringetoner på tlf.

Ja, det går med W7 maskin, men får det ikke til å funke med W8.1 maskin

De går med w 8.1 hen ja, testa det nettopp.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hei, noen som kan hjelpe meg? Fikk tilbake min 925 fra verksted i dag, og nå holder jeg på å ordne telefonen slik jeg vil ha den. Men jeg finner ikke egnedefinert inne på ringetoner.. Hvorfor det?

Jeg kobla tlf til datan også flytta jeg ringetonene fra maskina til mappen ringetoner på tlf.

Ja, det går med W7 maskin, men får det ikke til å funke med W8.1 maskin

De går med w 8.1 hen ja, testa det nettopp.

Takk for svar. Jeg fikk det til på et vis.. Gudene må vite hvordan. Har mac, og har den appen for windows telefon. Noen fikk jeg over i ringetoner, mens noen ikke ville (selv om de var av samme format) Heldigvis fikk jeg over de jeg ville ha, men litt irriterende å ikke vite hvorfor ikke alle ville.. Men jeg finner vel ut av det til slutt.

Ellers så sliter jeg fortsatt med å finne en skikkelig playtube-app som funker. Har prøvd flere, en ville ikke virke i det hele tatt, et par andre vil bare laste ned noen få sanger. Er det noen som har en god app å anbefale?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hei, noen som kan hjelpe meg? Fikk tilbake min 925 fra verksted i dag, og nå holder jeg på å ordne telefonen slik jeg vil ha den. Men jeg finner ikke egnedefinert inne på ringetoner.. Hvorfor det?

Jeg kobla tlf til datan også flytta jeg ringetonene fra maskina til mappen ringetoner på tlf.
Ja, det går med W7 maskin, men får det ikke til å funke med W8.1 maskin

De går med w 8.1 hen ja, testa det nettopp.

Takk for svar. Jeg fikk det til på et vis.. Gudene må vite hvordan. Har mac, og har den appen for windows telefon. Noen fikk jeg over i ringetoner, mens noen ikke ville (selv om de var av samme format) Heldigvis fikk jeg over de jeg ville ha, men litt irriterende å ikke vite hvorfor ikke alle ville.. Men jeg finner vel ut av det til slutt.

Ellers så sliter jeg fortsatt med å finne en skikkelig playtube-app som funker. Har prøvd flere, en ville ikke virke i det hele tatt, et par andre vil bare laste ned noen få sanger. Er det noen som har en god app å anbefale?

 

 

Jeg forsøkte nettopp å dra sanger over på telefonen for å så bruke "Ringetoneskaper", det fungerte utmerket. Legg de rett i mappen "Music" og sjekk appen. :)

 

Er filene derimot DRM-beskyttet vil programmet ikke kunne bruke de.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Er batterikapasiteten på lumia 1020 så dårlig som mange skriver rundt om på nettet? Og er 925 mye bedre? Sitter her å skriver på en knust sgs2skjerm og tenker og funderer...

 

Tja - er ikke alle bra telefoner dårlige på batteri - bruksavhengig?

Jeg har 1020 og synes den har meget bra batteri for vanlig kontorbruk. Har mailsync på 5 kontoer (ingen på push), WiFi konstant på, gidder ikke skru av BTooth, ringer ganske mye, har location på hele tiden pga av kart/fotografering for geotagging - da varer batteriet 1.5 døgn. Passer på å ha max 6 apps i bakgrunnen.

 

Rolf

Lenke til kommentar

 

 

Er batterikapasiteten på lumia 1020 så dårlig som mange skriver rundt om på nettet? Og er 925 mye bedre? Sitter her å skriver på en knust sgs2skjerm og tenker og funderer...

Tja - er ikke alle bra telefoner dårlige på batteri - bruksavhengig?

Jeg har 1020 og synes den har meget bra batteri for vanlig kontorbruk. Har mailsync på 5 kontoer (ingen på push), WiFi konstant på, gidder ikke skru av BTooth, ringer ganske mye, har location på hele tiden pga av kart/fotografering for geotagging - da varer batteriet 1.5 døgn. Passer på å ha max 6 apps i bakgrunnen.

 

Rolf

Det der høres jo ok ut?

Lenke til kommentar

Jeg har hodetelefoner med knapper, det liker ikke WP! Om jeg stopper en sang i spotify før jeg tar ut hodetelefonene, så starter sangen å spille på høytaleren. Til og med om jeg har skrudd av lyden før jeg drar dem ut, så spiller den i 3-4 sek før den finner ut, "OY SHIT! lyden er jo skrudd av". For noe drit.

Lenke til kommentar

Har knapper, aldri opplevd lignende. Hvorfor så skråsikker på at det er knappene som er problemet?

Fordi jeg har nettopp begynt å bruke hodetelefoner med knapper.

 

EDIT: Jeg tror det skjer fordi det ser ut som et klikk for telefonen når jeg drar ut kabel. Et stort fall i impedans mellom knappkontakten og jord når den dras ut.

Endret av Kirchhoff
Lenke til kommentar

Jeg bruker Parrot Zik (trådløs) - der styres volume/stop/play/skip sømløst enten jeg er på musikk i Music folder, Wimp, NokiaMix, Music Hits etc etc. Etter at Parrot lanserte egen WP app for equalizer, klang etc ble det enda bedre. Trykker bare lett på sensoren ved innkommende samtaler. Bra rekkevidde og batteri.

Jada, de er dyre og forsvarer sikkert ikke prisen i forhold til kvalitet - men det er digg å slippe kabel !

(Dessuten synes jeg de ser kule ut.... http://www.parrot.com/zik/usa/)

 

Rolf

Lenke til kommentar

 

Har knapper, aldri opplevd lignende. Hvorfor så skråsikker på at det er knappene som er problemet?

Fordi jeg har nettopp begynt å bruke hodetelefoner med knapper.

 

EDIT: Jeg tror det skjer fordi det ser ut som et klikk for telefonen når jeg drar ut kabel. Et stort fall i impedans mellom knappkontakten og jord når den dras ut.

 

Jeg har Nokia Purity Pro Headsett, bluetooth med knapper. Har ikke dette problemet når jeg skur av headsettet. Kan både pause, starte musikken, skifte sanger med headsettet. Forsåvidt akkurat det samme med øretelefonene med kabel også. Lumia 920 her. Har aldri vært så fornøyd med et Headsett noen gang. Mine best brukte kroner på mange år.

 

@Rolf. Enig med deg. Det å sleppe kabelen er så sykt digg. Er alltid den jeg ødelegger først på et headsett også, så kanskje jeg sparer på det i lengden.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

 

 

Har knapper, aldri opplevd lignende. Hvorfor så skråsikker på at det er knappene som er problemet?

Fordi jeg har nettopp begynt å bruke hodetelefoner med knapper.

 

EDIT: Jeg tror det skjer fordi det ser ut som et klikk for telefonen når jeg drar ut kabel. Et stort fall i impedans mellom knappkontakten og jord når den dras ut.

 

Jeg har Nokia Purity Pro Headsett, bluetooth med knapper. Har ikke dette problemet når jeg skur av headsettet. Kan både pause, starte musikken, skifte sanger med headsettet. Forsåvidt akkurat det samme med øretelefonene med kabel også. Lumia 920 her. Har aldri vært så fornøyd med et Headsett noen gang. Mine best brukte kroner på mange år.

 

@Rolf. Enig med deg. Det å sleppe kabelen er så sykt digg. Er alltid den jeg ødelegger først på et headsett også, så kanskje jeg sparer på det i lengden.

 

Fungerer utmerket på dama sitt Purity Pro headset også, med Lumia 1020. :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde problemet i starten på min 920, uten at jeg kan si hva som forårsaket det. Det var gjerne på nettradio-apper som når jeg kom inn og tok av headsettet plutselig bestemte seg for å fortsette allikevel, på de interne høyttalerne. Men det ga seg, uten at jeg kan si hvorfor.

 

Til dere som har Purity Pro: Start/stopp-knappen på min ble slarkete etterhvert, og jeg måtte sende det inn. Venter enda på å få et i erstatning.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg opplever at dersom jeg spiller musikk fra Spotify over Bluetooth, får en samtale og avslutter samtalen, så begynner den å spille fra standard-musikkspilleren i stedet for Spotify. Forbannet irriterende å måtte gå inn i Spotify (som ikke er den raskeste av applikasjoner) hver gang jeg får en samtale når jeg er ute og kjører bil f. eks.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Hei, noen som kan hjelpe meg? Fikk tilbake min 925 fra verksted i dag, og nå holder jeg på å ordne telefonen slik jeg vil ha den. Men jeg finner ikke egnedefinert inne på ringetoner.. Hvorfor det?

 

Jeg kobla tlf til datan også flytta jeg ringetonene fra maskina til mappen ringetoner på tlf.
Ja, det går med W7 maskin, men får det ikke til å funke med W8.1 maskin

De går med w 8.1 hen ja, testa det nettopp.

Takk for svar. Jeg fikk det til på et vis.. Gudene må vite hvordan. Har mac, og har den appen for windows telefon. Noen fikk jeg over i ringetoner, mens noen ikke ville (selv om de var av samme format) Heldigvis fikk jeg over de jeg ville ha, men litt irriterende å ikke vite hvorfor ikke alle ville.. Men jeg finner vel ut av det til slutt.

Ellers så sliter jeg fortsatt med å finne en skikkelig playtube-app som funker. Har prøvd flere, en ville ikke virke i det hele tatt, et par andre vil bare laste ned noen få sanger. Er det noen som har en god app å anbefale?

Jeg forsøkte nettopp å dra sanger over på telefonen for å så bruke "Ringetoneskaper", det fungerte utmerket. Legg de rett i mappen "Music" og sjekk appen. :)

Er filene derimot DRM-beskyttet vil programmet ikke kunne bruke de.

Takk, det gikk som smurt :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...