Gå til innhold

Windows Phone 8-tråden


Gjest Slettet+32asd4f

  

110 stemmer

  1. 1. Hva er din(e) favorittnyhet(er) i WP 8.1?

    • Cortana
      24
    • Notifikasjonssenter
      77
    • Batterisense, WiFi-sense
      24
    • Muligheten til å installere apper på SD-kort
      26
    • Internet Explorer 11
      24
    • Kalenderen
      19
    • "Swype"-tastaturet
      25
    • Bakgrunnsbilde på flisene
      35
    • Flere fliser på startskjermen
      38


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

 

 

Jo, mente spille på tvn som i "spille på tvn"; mobilspillene dine vil kunne ses på skjermen i real time, som feks bilspill, Final Fantasy, osv.?

 

Testet det for 30 minutter siden, og det var latterlig enkelt å sette opp, men jeg vil ikke anbefale å spille på mobilen for å se det på tven, for den er ikke superrask. Å vise bilder, dokumenter, presentasjoner og applikasjoner er nok det beste :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes også at WiFi bruker mer enn mobildata. Hatt på mobildata fra kl. 6 i morges + radio helt til nå og har 82% igjen. (Lumia 1020)

Pleier å slå av mobildata og på WiFi når jeg kommer hjem ca 16 og da er batteriet på ca 10-15% kl 22-23

Har jeg bare på mobilnett har jeg igjen ca 40-50% kl 22-23...

Vet ikke om det kan ha noe med ruter å gjøre? Har ZyXEL ruter.

Man kan trygt si at den bruker mer strøm.. telefonen er helt død nå ikveld. I går hadde jeg ca 50% igjen på denne tiden..

Lenke til kommentar

 

Lastet inn siste oppdatering for noen dager siden. Over natta idag forsvant all lyd fra telefonen. Har restartet flere ganger, får ikke oppstartslyd heller. Forslag?

Har du sjekket instillingene?

 

Ja fant ut av det. Den hadde koblet opp mot pc'n via bluetooth så lyden kom ut på pc'n istedet.

 

Men ingen som vet hvorfor det stopper å ringe etter ett ring? Går så over på lydløs

Lenke til kommentar

 

 

Forsøkt en soft reset?

Volum ned + powerknappen i ca 15 sekunder til det vibrerer.

Ja har prøvd det, for den døde her om dagen så måtte gjøre det for å få liv i den
Kan ikke være at den har hengt seg opp på å kjøre ut lyd på Bluetooth?

Hvis du prøver å slette profiler/enheter på Bluetooth og restarter?

Hvis det ikke er evnt. hardware feil da...

Lenke til kommentar

 

Er det ikke slik at apper kommer inn automatisk når du setter opp en mobil med din microsoftkonto?

 

Nei de gjør det ikke.

http://www.windowsphone.com/nb-no/store

 

Har nettopp fått en nu Lumia 1020. Alle apper ble automatisk installert, sammen med sms og logger etc. Det eneste jeg måtte gjøre var å taste inn brukernavn og passord på appene og arrangere start skjermen fra scratch. Synes det er veldig bra, og meget praktisk.

Lenke til kommentar

 

Jeg fikk ikke varsel, men etter å ha kjørt et manuelt søk fikk jeg installert den. Har Telenor. Ser man på patch status fra Nokia ser man at de har to versjoner, Telenor og resten. Bare den for Telenor er publisert så langt. Så på dette i går, fant ikke igjen linken i dag.

 

Det jeg imidlertid legger merke til er at jeg til tross for å ha fått denne oppdateringen, ikke får lastet ned Nokia Beamer. Får beskjed om at telefonen ikke støttes.

Har du Update3? Vet ikke om den kom samtidig med Lumia Black?

Har Lumia 1020 med Developer Preview og Lumia Black.

OS-versjon 8.0.10521.155

fw-nr 3051.40000.1345.1002

Nokia beamer funker veldig bra, samme med Play To. Spill av på virka ikke på 1020'n før oppdatering, men helt fint på 920'n. Tydeligvis bytta navn til Play To i ny versjon.

Storyteller fungerer visst også på gdr2 og Amber også nå :)

 

Trodde Nokia Black var et tillegg til GDR3? Har OS-versjon 8.0.10517.150 på lumia 920.

Noen som har høyere?

 

Endret av serpentbane666
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har OS-versjon 8.0.10521.155 på min 920. Fw-nr 3051.40000.1349.0003.

 

Og jeg har ulåst 920 med OS version: 8.0.10521.155 men FW Revision 3051.40000.1349.0004

Og på min ulåste 1020 er det samme OS version men FW Revision

3051.40000.1345.1002

Endret av MisteRolf
Lenke til kommentar

Dersom jeg rensker telefonen, og kjører inn en backup - vil da apper som jeg har installert per i dag, men som ikke lenger finnes i Store, ikke bli med? Jeg regner med den bare henter alle appene mine fra Store i det jeg legger inn en backup, ikke at den legger inn en spesialkopi kun for min telefon?

Lenke til kommentar

Må bare spørre om noe ... kjøpte akkurat en Lumia med Windows Phone, og vil sjekke e-post på den når jeg ikke er på kontoret. Jeg har POP-konto, og jeg vil ha det sånn at når jeg laster ned e-post på telefonen, blir den liggende på serveren så jeg kan laste den ned på kontoret også. Men jeg finner ikke noe alternativ for å legge igjen en kopi på serveren i e-postprogrammet i Windows Phone, og da er det ubrukelig. Noen som har tips?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...