Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En som har skjønt det :p

Er sykt utvalg og hvor mye interesse de har for en nordmann. Frister å dra ditt og ta med seg noe godt hjem, men er så skummelt med disse sykdommene, og hvordan resten av familien hadde reagert på det.

Hva med å ta en semester i et asiatisk land istedenfor. Forholdet ditt vil fungere bedre om det er basert på kjærlighet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

En som har skjønt det :p

Er sykt utvalg og hvor mye interesse de har for en nordmann. Frister å dra ditt og ta med seg noe godt hjem, men er så skummelt med disse sykdommene, og hvordan resten av familien hadde reagert på det.

Hva med å ta en semester i et asiatisk land istedenfor. Forholdet ditt vil fungere bedre om det er basert på kjærlighet.

 

Støttes

Lenke til kommentar

Nei skal nok prøve meg på norske berter helt til jeg blir 50+ og har jeg ikke fast berte da blir det en liten flytur til thailand.

 

Vet om sikkert 20+ bekjente/folk jeg vet om som har hentet seg thaidame og ingen av de er skutt ennå, så om er det enda 95%+ sjanse for at man ikke blir skutt det nok bra nok for den 50 år gamle versjonen av meg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det blir to forskjellige ting. Og det er jålebukkene som har tomlet deg opp tydeligvis. Den ene handler om jålete gutter og det andre handler om menn som ikke takler den moderne norske kvinnen fordi de vil ha en nikkedukke som kan ta over for mammaen deres pluss at de får en liten kropp de kan kaste rundt i senga.

 

Det sier litt når en kompisgjeng kommer med bare thai damer... Det ser for dumt ut

 

Kanskje de er trange?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Men er det digg å holde på med ei med en ti år gammel kropp? Er ikke det ekkelt på en måte?

Hvordan kom du fra "gutter i kompisgjengen" til "gamle griser med unge thaidamer"?

 

Hvorfor ikke forholde seg til realiteten at kompiser på din egen alder foretrekker asiatiske damer som også har en annen kultur enn vår egen? Føles dette truende på noen måte?

 

For mange er ei asiatisk jente vesentlig mer tiltalende enn ei norsk jente. Dette har mye med væremåte, kultur og slikt å gjøre. De har ofte en helt annen livsfilosfi og det jeg har hørt fra de få jeg har spurt er "den norske kona tok livet av meg, men etter å ha vært i kina og forelsket meg har jeg aldri hatt en mer kjærlig kvinne i livet mitt", de hadde da 2 barn og levd sammen i 10 år.

 

Er dette et ubehagelig faktum dere ikke ønsker å forholde dere til og kun drar frem de verste eksempler som du også finner blant norske kvinner?

 

For meg fremstår utsagn som dette som en "jaha, er ikke vi bra nok for dem liksom?" med konklusjonen "æsj de er så ekle og umoralske griser", Norske kvinner er overmåtelig flinke til å kritisere norske menn.

 

Hvordan forholder du deg til "gamle norske damer som bedriver sexturisme i afrika" eller "unge norske jenter som drar til middelhavet for å ha sex med grekere, tyrkere, spanjoler etc." Dette er også kjente forhold.

 

Det sier litt når en kompisgjeng kommer med bare thai damer... Det ser for dumt ut
Jeg vil nå si at:

 

- drita fulle norske kvinner og ungjenter som går med bare tyrkere hjem på en sydentur og en tur på byen ser vesentlig verre ut.

 

- norske "blondiner" som bare henger med norskpakistanere og snakker slik "hva schera"?

 

 

Neh, slike ting får meg til å respektere disse mennene som tør å ta kloke valg.

Endret av Scoundrel
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha :thumbup:

 

Da er vi enige og det var helt klart for å sette betraktninger som TS kommer med på spissen. Noe det ser ut som du forstod. Selv har jeg ikke fordommer mot noen av "gruppene" men når slike syn dukker opp er man nesten nødt til å vise flere sider av saken.

Endret av Scoundrel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig har jeg ingen ting imot asiatiske damer,

er mange digge fra Asia. :D

 

Et annet sted det er mange digge damer er Ungarn,

var i Budapest helga som var,

og jeg overdriver ikke når jeg sier at det var hotte damer overalt!

(Spesielt på det tyrkiske/romerske badet!)

Endret av malmern
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...