Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så vidt som jeg har oppfattet det (skummet raskt igjennom tråden) så handler dette bare om folk som finner en thai dame og gifter seg med henne mot betaling?

 

De som drar utenlands og finner en dame, uten noe penger whatsoever involvert. Bare kjærlighet, det er ok eller? (Referer til TS)

Lenke til kommentar

Hvorfor tror alle at det er betaling eller penger involvert i skaffe seg damer i Asia?

Nå skal jeg slå ned denne myten en gang for alle. Bare fordi Europere ikke gidder å migrere til Asia, så betyr det ikke at alle i Asia er ute etter penger.

 

http://www.chinasmack.com/2012/features/european-chinese-couples-aj-and-natalie.html

 

http://www.chinasmack.com/2012/features/european-chinese-couples-chris-and-fufu.html

Lenke til kommentar

Det er et element av økonomi i alle forhold. Man ser sjelden kvinner gå etter menn som ligger langt under dem i inntekt/formue. For mannen er det naturlig å gjøre det.

 

Generelt når man snakker om penger og kjærlighet så bruker man mye av tiden på å oppklare misforståelser som Disney satte i hodet på folk mens de var små.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er et element av økonomi i alle forhold. Man ser sjelden kvinner gå etter menn som ligger langt under dem i inntekt/formue. For mannen er det naturlig å gjøre det.

 

Generelt når man snakker om penger og kjærlighet så bruker man mye av tiden på å oppklare misforståelser som Disney satte i hodet på folk mens de var små.

 

Lurer på om vi ikke heller må bla oss helt tilbake til "romatikken", for å finne den "skyldige"!?

 

:)

Lenke til kommentar

Og kanskje er det enda mer tidløst enn som så, for idealiserte kjærlighetsfortellinger finner man helt tilbake til middelalderen og antikken. Men så er det jo det da, at alt dette er fiksjon. Fantasiene til diktere blir av mange oppfattet som en samfunnsnorm, og selvfølgelig kan virkeligheten aldri leve opp til det.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er vel på tide at noen oppretter en tråd med "Norske Kvinner og Pakistanske Menn" ?

Var ikke det på 90 tallet, husker jenter falt for pakistanere da,

 

Vet ikke var liten men husker kun på 90 tallet når pakistanere var på tv og var snakket om. de hadde tilogmed eget norsk språk. Kebab norsk ? er det rett =P ? vi lærte om det på skolen men hodet mitt glemmer lett og blander med andre ting.

 

Kan hende det var syv søstre serien som har fucked med hodet mitt når jeg var liten XP

Visst noen skjønner hva jeg mener

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Tror heller at norske kvinner ikke liker konkuransen, med b.a. "thai" og "pillipino" damer.

Neppe, er nok riktig som Civilix skriver, de Norske damene man ser med Thai menn eller Afrikanske menn er ofte feite og lite attraktive..

 

Nå synes jeg Thai damer generelt er lite attraktive, men mulig det forandrer seg når jeg blir 55-60 :p

Lenke til kommentar

Neppe, er nok riktig som Civilix skriver, de Norske damene man ser med Thai menn eller Afrikanske menn er ofte feite og lite attraktive..

 

Nå synes jeg Thai damer generelt er lite attraktive, men mulig det forandrer seg når jeg blir 55-60 :p

Norske damer, bryr seg vel lite om andre norske damer, er i sammen med menn fra Østen. Kvinner konkurerer og dette dere siker til, fører ikke til konkurense. Så jeg vil tro det likegyldig, om noen få norske kvinner finner seg en kar fra østen, eller afrika. At de kanskje ser ned damene som ikke kan få, eller ønsker seg en norske/vestlig mann, er en annen sak. Men lite trolig årsaken til deres hysteri, mot utenlandske kvinner fra østen.

 

Så jeg tror den egentlige grunnen er, de missliker at norske menn ikke er interessert i dem selv, eller andre de kjenner. De føler seg truet og med god grunn. Og jeg synes svært mange fra Østen er veldig atraktive, det gjorde jeg også i 18 år aldren.

 

Svært mange norske jenter/kvinner er borskjemte og kravstore (og jeg tenker ikke på lovbestemte, eller fornuftige rettigheter) og blir derfor lite interessante. De jeg her tenker på, kan være veldig interessante, inntil en mann har bodd i sammen med dem (ller giftet seg) en stund. Da kommer symptomene på kravene, med surmulig, sexnekt, sabotasje og alt mulig "fae..., for å få viljen sin. Det er en viktig grunn til, at mange norske menn søker kvinner med andre holdninger. Det finnes selvfølgelig også andre grunner.

 

Men du er vel ikke "tørr bak øra" ennå, så slikt vet du ikke noe om!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Svært mange norske jenter/kvinner er borskjemte og kravstore (og jeg tenker ikke på lovbestemte, eller fornuftige rettigheter) og blir derfor lite interessante. De jeg her tenker på, kan være veldig interessante, inntil en mann har bodd i sammen med dem (ller giftet seg) en stund. Da kommer symptomene på kravene, med surmulig, sexnekt, sabotasje og alt mulig "fae..., for å få viljen sin. Det er en viktig grunn til, at mange norske menn søker kvinner med andre holdninger. Det finnes selvfølgelig også andre grunner.

 

Men du er vel ikke "tørr bak øra" ennå, så slikt vet du ikke noe om!

 

Jeg tror ikke du vet hva du snakker om, fordi jeg har levd sammen med en thaidame i tredve år, og hun er ganske så kliss lik de norske damene jeg kjenner - og akkurat det samme ser jeg hos de thailandske venninnene hennes. Har erfart at relativt mange av disse mixede samlivene, gjerne går over styr, etter den "første forelskelsen", eller når kvinnen har fått opparbeidet seg fulle rettigheter her til lands. Feilen mange av disse mennene gjør, etter min mening - er å nekte kvinnene å opprettholde religionsutøvelsen, og dermed ender de opp med å bli isolerte, og etterhvert finner de seg noe bedre.

 

Kanskje endel av disse mennene allerede har blitt "samlivsutbrente" med vestlige/norske partnere, og bytter til en kultur hvor de innbiller seg at kvinnene er skrudd sammen på en annen måte, ved at de er mer "føyelige", men det stemmer slett ikke, etter min erfaring.

 

 

Når det gjelder "sexnekt" - hva mener du med det - mener du kanskje at du har noe særlig krav på den typen tjenester, i ett samliv?

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke du vet hva du snakker om, fordi jeg har levd sammen med en thaidame i tredve år, og hun er ganske så kliss lik de norske damene jeg kjenner - og akkurat det samme ser jeg hos de thailandske venninnene hennes. Har erfart at relativt mange av disse mixede samlivene, gjerne går over styr, etter den "første forelskelsen", eller når kvinnen har fått opparbeidet seg fulle rettigheter her til lands. Feilen mange av disse mennene gjør, etter min mening - er å nekte kvinnene å opprettholde religionsutøvelsen, og dermed ender de opp med å bli isolerte, og etterhvert finner de seg noe bedre.

 

Kanskje endel av disse mennene allerede har blitt "samlivsutbrente" med vestlige/norske partnere, og bytter til en kultur hvor de innbiller seg at kvinnene er skrudd sammen på en annen måte, ved at de er mer "føyelige", men det stemmer slett ikke, etter min erfaring.

 

 

Når det gjelder "sexnekt" - hva mener du med det - mener du kanskje at du har noe særlig krav på den typen tjenester, i ett samliv?

 

:)

Da formoder jeg, at du ikke bor sammen med den dama lenger. Men jeg undrer på om vi prater noe forbi hverandre. Tror ikke du helt forstår hva jeg mener med kravstore norske damer. Har du bodd i sammen med noen?

 

Hvis enkelte idioter skal "mure" dama inne, nekte dem å praktisere sin religiond og ha kontakt med andre thai folk her, da er mennene syke i hodet og trenger hjelp.

 

Nei, jeg har ikke krav på sex med noen! Men uten sex, ville jeg ikke bodd lenge i sammen med noen damer. Hverken norske eller utenlandske!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...