Gå til innhold

Norske menn og thai damer...


Anbefalte innlegg

Hamglock skrev (1 time siden):

 

Jeg kjenner ingen asiater i Norge 😕

Har dere noen andre forslag?

Hva med å begynne å henge der det er asiater da? Delta på buddhistiske festivaler/ seremonier, og det er ofte at det arrangeres nasjonale festivaler i flere større byer i Norge. 

Hvis du viser en interesse for deres kultur vil de vise interesse for deg også vil det balle på seg :) 

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 4/18/2021 at 5:21 PM, Hamglock said:

Jeg har lyst på asiatisk dame. Men vil ikke ha pattayahore eller golddiggers. Vil ha mer en jordnær dame som ønsker å bygge et godt liv med meg. Gjerne en fersk fra risåkeren, men som likevel snakker engelsk.

Så gutter... hvordan kan jeg komme i kontakt med en slik dame?

Hvorfor vil du ha en fersk fra risåkeren. Er du bonde og trenger en kone som vil jobbe på gården med deg?

Jeg tror den største sjansen for å finne en slik dame er i filippinene, fordi der er engelsk et nasjonalt språk. I andre asiatiske land så vil du slite med å finne noen som kan prate engelsk men er også fersk fra risåkeren.

Du trenger ikke å flytte dit, men du kan dra dit på ferie og hvis du er sosial så møter du noen etterhvert. Men vær forsiktig og la datingen gå sakte. Det er slik man dater i asia og mange golddiggers har ikke tolmodighet til å vente.

Lenke til kommentar

Denne merkelige tråden minnet meg av en eller annen grunn om 2 ex-damer til kamerater av meg:

-  Hun ene, som stemmer MDG og er aktiv for dem, fant plutselig ut at hun, mannen og barna skulle klippe seg snaukort. For det er bedre for miljøet må vite. Det så virkelig ikke ut, men hurra for miljøet ihvertfall da...

- Hun andre fikk plutselig for seg at etter å ha fått unge så skulle katten bli en utekatt. Så selv om den stod og hylte utenfor huset til alle døgnets tider så fikk den ikke komme inn med mindre han var alene hjemme. Noe som selvsagt han ble "tatt for" og måtte stå skolerett for flere ganger. Hun hadde visst lest i ett magasin eller noe at katten kan være farlig for babyer(!). 


Skjønner godt at folk heller henter seg dame i Thailand jeg. Norske menn godtar altfor mye fra kvinnene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
15 hours ago, Hamglock said:

Jeg kan ikke flytte til asia for jeg har jobb her hjemme. Jeg får også helseproblemer når jeg oppholder meg lengre enn 6-7 dager på varme steder med høy luftfuktighet.

Jeg kjenner ingen asiater i Norge 😕

Har dere noen andre forslag?

Du må legge inn litt egeninnsats.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
On 4/20/2021 at 4:49 PM, Hamglock said:

Det er jo nettopp det jeg prøver å gjøre 🙄

 

To muligheter:

1. Prøve hardere det som du ikke har fått til å funke frem til nå.

2. Prøve noe nytt: oppsøke asiatiske miljøer? *Må* hun være fra akurat Thailand? Hva med Filippinene? Kanskje de fra Vietnam er for tøffe? Antar at Japan og Korea er uaktuelt. Det kan fort snevre seg inn 🙂

Endret av lada1
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Spartapus skrev (På 9.8.2012 den 0.38):

Men da må du forklare meg hvorfor man har mer selvrespekt hvis man er sammen med en norsk dame? Det virker nesten som du tar det for gitt at norske damer er overlegne alle andre og at den eneste grunnen til å velge utenlandsk er at man ikke får tak i en norsk.

Det er ikke bare damer fra Thailand som er populær..Damer fra Russland,Ukraina.Polen,Latin-Amerika er også populær.Årsaken til at så mange norske menn velger utlandske damer er at verden har blitt mindre..Mange norske damer og menn har lang utdannelse..Det har blitt vanlig og vente med barn,stifte familie til man runder 40 årene.Norske damer har også ett rykte på seg for og være kjedelige.Når de drikker så blir de gal og kler seg naken ,ellers så er det status og økonomi som er det viktigste i ett seriøst samfunn som Norge .Ikke at mennene er noe bedre på det omerådet heller,men tror nok en del velger seg en utlandske dame av disse årsakene.Så har du også noen som « kjøper» seg en dame fordi de ikke får noen her i Norge.Tilslutt så har du grisene som utnytter småjenter,lettere for dem i fattigere land,men tror nok de fleste velger en utlandsk dame av naturlige årsaker om hvordan de selv vil ha det.

Lenke til kommentar
Camlon skrev (På 20.4.2021 den 2.25):

Hvorfor vil du ha en fersk fra risåkeren. Er du bonde og trenger en kone som vil jobbe på gården med deg?

Jeg tror den største sjansen for å finne en slik dame er i filippinene, fordi der er engelsk et nasjonalt språk. I andre asiatiske land så vil du slite med å finne noen som kan prate engelsk men er også fersk fra risåkeren.

Du trenger ikke å flytte dit, men du kan dra dit på ferie og hvis du er sosial så møter du noen etterhvert. Men vær forsiktig og la datingen gå sakte. Det er slik man dater i asia og mange golddiggers har ikke tolmodighet til å vente.

Vil ikke ha en Kone,har vært gift,aldri mer,men kunne gjerne tenkt meg en 4 kant eller mer med damer uansett hvor de kommer i fra..Noen Tips?

Lenke til kommentar
On 5/16/2021 at 8:11 PM, Ole Morten said:

Vil ikke ha en Kone,har vært gift,aldri mer,men kunne gjerne tenkt meg en 4 kant eller mer med damer uansett hvor de kommer i fra..Noen Tips?

Mange andre fora egner seg vel bedre til å lete etter slike muligheter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...