Gå til innhold

Halo 4 kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er seriøst spillet hardkodet til norsk?

 

Virker som hele konsollen min er hardkodet norsk nå. Jeg har norske menyer, norske subtitles, alt er norsk.

 

Har ikke spilt xbox på årevis og blir møtt av dette?

 

Sjekket system settings og der er alt engelsk og språket er satt til engelsk. Så sjekket jeg her: http://support.xbox....nother-language men er ikke mulig å sette noe språk på xbox live kontoen min.

 

Ser ikke noen måte å endre språk i spillet.

 

Forventer nesten dubba stemmer så latterlig som dette begynner å bli nå. :p

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar

Er seriøst spillet hardkodet til norsk?

 

Virker som hele konsollen min er hardkodet norsk nå. Jeg har norske menyer, norske subtitles, alt er norsk.

 

Har ikke spilt xbox på årevis og blir møtt av dette?

 

Sjekket system settings og der er alt engelsk og språket er satt til engelsk. Så sjekket jeg her: http://support.xbox....nother-language men er ikke mulig å sette noe språk på xbox live kontoen min.

 

Ser ikke noen måte å endre språk i spillet.

 

Forventer nesten dubba stemmer så latterlig som dette begynner å bli nå. :p

 

Forza Horison er dubbet på norsk, og det er helt jævlig å høre på.

Liker ikke utviklingen. Jeg lærte mer engelsk av data og spill enn jeg gjorde på skolen. Men, det er jo noen år siden :D

Lenke til kommentar

Ahh, takk og lov. Hadde faktisk krevd pengene tilbake om jeg måtte spilt en "stor lag slakter" til. :p

 

Verste er jo at det er veldig halvferdig oversatt både med tanke på faktiske oversettelser og hvor mye som er oversatt. Dashboardet er fortsatt norsk, men der står det norsk og engelsk om hverandre.

 

Spilte litt multi så skulle jeg og 2 kompiser spille campaign. Fikk spilt 2 baner før spillet vrengte seg helt. Lot ikke mer enn 2 av oss være i party om gangen. Virker som de sliter med det meste i dag egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Halo <3 Har bare spillt 5 baner, men storkoser meg.

 

Spiller solo på legendary, har ikkje fullført eit singelplayer spill på lenge, men nå er spillgleden tilbake.

 

Eineste minuset eg har funnet til nå er at det ikkje er ein legendary edition, men vurdere å kjøpe meg Halo 3 legendary, er ebay mitt beste valg da eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...