Gå til innhold

Halo 4 kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Konge at Halo 4 ikke orket å lagre spillet mitt i går kveld :huh:

Samme med meg. Tror du må inn på menyen å trykke på save and quit før det lagres. Jeg glemte å gjøre det igjen i går kveld for andre gang å nå må jeg begynne milevis bak.

 

Jeg spilte igår og trykket da save and quit før jeg slo av. Skulle spille videre nå, men det har ikke giddet å lagre seg likevel. Må jo være en bug når flere opplever det.

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig med legendary campaign. Nesten ingenting er som å se 5 achievements for 230 G. :p Fikk kjøpt Halo på fredag, så har blitt litt gaming siden da.

 

Brukte ganske lang tid, har ikke spilt fps på lang tid, og måtte gjøre to oppdrag om igjen pga. lagringsfeil. Førte til at jeg brukte hele 14 timer og 2 minutter. Tror det var 4 og 5 jeg plagdes mest med. Brukte sikkert bortimot 45 minutter på å finne ut hvordan jeg skulle komme meg tilbake fra target designatoren i starten på 5. :wee:

Lenke til kommentar

Fy faen, de nye fiendene i Halo irriterer meg noe inni helvette! Knightsene har en stygg uvane med å teleportere seg bort og bak en vegg med en gang jeg har tatt bort skjoldet, og det ser ut til å regenerere. Dette skjer med samtlige, hver eneste gang, så jeg må "drepe" dem to ganger. Simpel og idiotisk AI.

 

Den flygende støtteenheten har også et lignende, simpelt bevegelsesmønster. Skyt den med et eller to skudd, og den flykter, helst bak noe for å regenerere. Skyter man den med tre raske skudd, dør den, men om du bommer på skudd nummer to, tåler den plutselig fem treff. Det er også det eneste den gjør. Det at den kaster tilbake granater har lite å si, og skjoldet den lager er egentlig ikke noe særlig hinder det heller.

 

De små hundene tåler også altfor mye på kroppen og kanskje for lite i hodet. Et skudd med nærmest samtlige våpen, og de dør. Det er i og for seg greit nok, men når de skal tåle opp mot 8 skudd i kroppen med DMR, selv på normal vanskeligetsgrad, føler jeg noe ikke stemmer helt. Ellers liker jeg dem. De kommer fra alle kanter og kan være både irriterende og utfordrende hvis man ikke holder grei avstand og hvis de blir for mange. Men det er en "god" type frustrasjon som følge av at det til tider kan være utfordrende. Knights er ikke utfordrene. Heller ikke support-enheten som flyr, de er bare ekstremt irriterende.

 

/rant

Lenke til kommentar

Men hvem er bet å bruke av de 2 første?

 

Det er vel litt subjektivt. Man må vel finne ut selv hvilke våpen som passer best til sin personlige spillestil. De fleste riflene ser ut til å ha sine "pros" og "cons" man må vurdere. Har sålangt brukt DMRen og BR mest, men synes fra videoen at lightrifle-en ser meget interessant ut. Var ikke klar over dens ulike skytemoduser avhengig av sikte. Tror jeg kommer til å teste ut den i kveld. DMRen og BR virker forsåvidt ganske like, men tror DMRen er litt mer overlegen på langdistanse enn BR, og BR har en mer fordel på nært hold.

Lenke til kommentar

Jeg spilte igår og trykket da save and quit før jeg slo av. Skulle spille videre nå, men det har ikke giddet å lagre seg likevel. Må jo være en bug når flere opplever det.

 

Ja dette gjelder meg også, så dette var jo litt piss. Litt "seigt" segment av spillet jeg må ta om igjen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...