Gå til innhold

Halo 4 kaféen


Anbefalte innlegg

Halo4-logo.jpg

 

An ancient evil awakens

 

Set almost five years after the events of Halo 3, Halo 4 takes the series in a new direction and sets the stage for an epic new sci-fi saga, in which the Master Chief returns to confront his destiny and face an ancient evil that threatens the fate of the entire universe.

Siden det fantes ingen Halo 4 tråd, jo den med campaign gameplay, så lager jeg en dedikert tråd om neste Halo som kommer ut 06.11.2012

Her kan vi diskutere om spillet før og etter lansering

 

Fletter inn E3 gameplay tråden av video her:

 

Halo 4 versjoner:

Halo 4 Standard Edition

Halo 4 Limited Edition

Det vil ikke komme en Legendary Edition som jeg ville så gjerne hatt.

Samtidig så kommer det en Xbox 360 Slim 320 GB Halo 4

 

Vil også komme Halo 4 Themed kontrollere til de som ønsker seg disse:

 

Jeg håper på at den Xbox 360 LE Halo 4 kommer her til lands, skaffes enkelt!

Da kan vi som er glad i Halo starte diskusjonen!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Det har ikke vært et fantastisk spillår, nei, men det kommer en del spill de kommende månedene, som Dishonored, Doom 3 BFG Edition, Assassin's Creed III, Hitman Absolution, Far Cry 3, Paper Mario, Professor Layton og ikke minst Wii U med Zombi U og Nintendo Land. Er egentlig litt glad for at det har vært et litt stille spillår, for da har jeg fått sjansen til å få unna litt av backloggen :p

 

Når det gjelder Halo 4 er jeg sikker på at jeg kommer til å like det, men GOtY tror jeg neppe det blir for min del. Mulig The Walking Dead stikker av med den. De tre første episodene har vært fantastiske.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som kan svare meg på hvor omfattende custom classes vil bli i Halo 4? Fikk en klump i halsen da jeg hørte det skulle være med i Halo 4, og tenkte at der ble det siste annerledestenkende spillet bitt av cod-basillen. Jeg vet det kommer til å være classic playlists, men hvor prioritert de blir i forhold vet jeg ikke. Komme custom classes til å være like fremtredende som klassene var i Reach (stort sett begrenset til Assault-modusen), eller er de alfa og omega denne gangen? Er det perks? Er det mange våpen som må låsest opp, eller er det snakk om noen få startvåpen som man har tilgjengelig fra begynnelsen av (slik som i Gears of War 3)?

Lenke til kommentar

Denne artikkelen går litt nærmere inn på multiplayeren: http://www.ign.com/articles/2012/09/21/halo-4-multiplayer-hands-on-something-to-prove

 

 

Comparing how Infinity Slayer plays to older Halo experiences, it traces lines between the expanded loadout complexity and customizability of Halo: Reach and the urgency and immediacy of Halo 2 and 3. The unmistakable influence of Activision’s juggernaut shooter Call of Duty informs all the little things. From the replacing of kills with points, to the new streak system (you earn the ability to call in Ordnance as you accrue points and medals for not just kills, but distractions, assists and more), to the universal ability to sprint (which can be made unlimited via a Tactical Package perk), Call of Duty players should feel relatively at home jumping into a game of Halo.

Perks og killing streaks. Det høres ut som om 343 har latt seg inspirere av COD-serien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...