Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Vil ringe for å finne ut hva som skjer, men er det noen som faktisk har fått til å ringe Store Support i Tyskland?

Prøver på numrene som står på siden, men får enten bare en "legg på"-lyd, eller at nummeret ikke er i bruk.

 

Det er vel tyske nummer (+49)?

Jeg har prøvd, det går ikke.

Jeg fikk et annet telefonnummer av Microsoft Support. Skal se om jeg finner det.

Prøv: +49 1805 672255

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd, det går ikke.

Jeg fikk et annet telefonnummer av Microsoft Support. Skal se om jeg finner det.

Prøv: +49 1805 672255

 

Det nummeret funket og etter mye om og men kom jeg fram til en hyggelig kar.

Kan spores via FedEx nå, ble shippet 5 november.

Kom inn på Gardemoen i går, gikk til Skedsmokorset i går og tilbake til Gardemoen igjen. Siste update er:

Nov 7, 2012 4:01 PM At local FedEx facility GARDERMOEN NO

 

FedEx har estimated delivery på Mandag, mens når jeg sjekker på Posten er det levering i morgen.

Pakken er klassifisert som "Bedriftspakke dør - dør". Så da bør det jo være gode odds for at den kommer i morgen! :)

Endret av Phad
Lenke til kommentar

Enn så lenge så har jeg bestemt meg for å avvente for pr0 versjonen, da jeg må se åssen markedet reagerer på RT, RT har alle forutsetninger for å klare seg og jeg har ikke noe fot i noens leir (android, apple) men er stygt redd for at RT skal bli "formhåndsdømet"

 

F.eks jeg skal ikke ha et nettbrett med android uansett, da android er ikke bra nok for dette, i motsetning til windows 8 phone så passer det heller ikke meg da flisene blir for små og rotete på liten skjerm, selv om jeg liker hva dem prøver på.

 

Uansett vil jeg ha surface da jeg rett og elsker designet og da spør jeg dere om kvalitetfølelsen er like digg som det ser ut. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Nei, det finnes ikke for RT. Kanskje det kommer.

 

En mulighet blir å bruke uTorrent på pc-en og velge en lokasjon/mappe på Surface når du laster ned.

Surface støtter hjemmegruppe, så.

Lenke til kommentar

Bestilte meg Iconia W700 via mpx jeg...surface pro var den jeg ville ha, men Iconia gjøre samme nytten så og si. Har også fått "deal" med Chess på Nokia 920, så min S3 ryker dagen den kommer...må bare mase på leverandøren som både Chess og vi bruker om å få den inn fort :p

 

Bra? Lurer også på om jeg skal gå for den, ser i3 versjonen er kommet på komplett, men lurer på vente på i5 versjonen. Vil egentlig ha surface pro! men lei av å vente!

Lenke til kommentar

Bra? Lurer også på om jeg skal gå for den, ser i3 versjonen er kommet på komplett, men lurer på vente på i5 versjonen. Vil egentlig ha surface pro! men lei av å vente!

Samme lurer jeg på, prisen på 5,5 for I3 + full HD er ikke ille, men følger den med "blåtann-keyboard" ? Den dongle-stasjonen vet jeg kommer med, men vil helst ha en docking-keyboard da det er lettere og passer mine behov bedre, eventuelt så har vi w500 men den har lavere oppløsning og noe tregere (atom) men kanskje mere strømgjerrig + den er lettere.
Lenke til kommentar

Ingen som vurderer Lenovo Thinkpad tablet 2? Med atom prosessor. Ser at de har dokkingstasjon også til 999kr (Dustinhome). Sett på dokking, og utvid desktopen til å vises på ekstern skjerm:)

Da har man nesten alltid desktop versjonen når man er koblet til tastastur/mus og ekstern skjerm, og straks man docker i fra, så har man tablet versjonen..

Lenke til kommentar

Handler jo om surface.. skal jeg vente på pro'en eller gå for w700...... . . . . . . ;-D

 

I innlegget ditt prater du om det er i3 eller i5-versjonen av et annet produkt du bør gå for, og i innlegget etter ditt er det spørsmål som er knyttet til det samme produktet, altså handler det ikke om Surface.

 

Jeg sier ikke at dette var ekstrem off-topic, men jeg så antydninger til at det ville bevege seg lengre unna topic om det ikke ble sagt i fra. Det er også derfor jeg skrev innlegget mitt fremfor å rapportere f. eks.

 

Når dette er sagt kan det være at jeg har et annet syn på tråder slik som denne enn mange av brukerne, for tror du jaggu ikke at folk tror at Lenovo også er et Surface-produkt.

 

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Bra? Lurer også på om jeg skal gå for den, ser i3 versjonen er kommet på komplett, men lurer på vente på i5 versjonen. Vil egentlig ha surface pro! men lei av å vente!

 

Vel...på tidspunktet jeg skrev ventet jeg enda, nå ligger den i posen og jeg er hjemme om 30 minutter, så tripper over av glede om å prøve. Kontaktpersonen hos leverandøren vår stusset fælt da jeg ringte og maste fordi jeg så den var på vei :)

 

Samme lurer jeg på, prisen på 5,5 for I3 + full HD er ikke ille, men følger den med "blåtann-keyboard" ? Den dongle-stasjonen vet jeg kommer med, men vil helst ha en docking-keyboard da det er lettere og passer mine behov bedre, eventuelt så har vi w500 men den har lavere oppløsning og noe tregere (atom) men kanskje mere strømgjerrig + den er lettere.

 

Keyboard følger ikke med fordi norske bokstaver visstnok gjorde det vanskelig med ordentlig keyboard leste jeg. Men skal se hvordan dette blir når jeg åpner min i ettermiddag...kan jo lage en minitest til i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...