Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ville virkelig like denne. Men nei. Dette var stuselig greier.

 

- tykk, tung

- lang loade tid på preinstalled apps, vi snakker her flere sekunder

- du kjøper 32gb men får 16gb å rute med

- html5 er noe herk. Hakker i YouTube filmer i hd

- cup the rope spillet hakker som bare det

- å bruke desktop var slitsomt, office 2013 greiene var ikke noe å skryte av

- metreo er fint og ryddig. Dog noen ganger sliter det med responsen. Spesielt når der skjer ting i bakgrunnen. For mye ligger gjemt bak forskjellige menyer

- scoret 200 i broder test mot 890 på iPad. Syntes den er treig

- og for dere sier der ene og det andre. Jeg solgte ipaden min før denne kom. Men dette var et helvetes makkverk

 

 

Må lære meg å lese reviews neste gang

"Microsoft failed in marrying the software to that hardware to create a successful out of the box mobile experience that its competitors have conditioned us to in its absence from the playing field. Instead it has created a dual headed beast that at best is frustratingly confusing, but at its worst seems to be at war with itself."

 

En annen

 

"For a device that's supposed to feel more like an appliance, with seamless and beautiful software, there are a number of weird moments that scream "computer!" like black-and-white nightmares bursting into rainbow dreams. In general, the desktop environment feels like a trick, a kludge... Surface is supposed to be so much more than just Microsoft's iPad alternative, the Other Tablet. It may very well be one day. It has everything it needs to be that. But right now it's just another tablet. And not one you should buy today."

 

 

 

Siste

 

"It does the job of a tablet and the job of a laptop half as well as other devices on the market, and it often makes that job harder, not easier. Instead of being a no-compromise device, it often feels like a more-compromise one. [...] The whole thing is honestly perplexing. If this device is not as good as (or better than) the best tablet, and not a complete alternative to a laptop — who is this for? What is it supposed to be?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smaken er som baken, jeg likte interfacen, synes ikke den var treg (kjøpte 64gb), og jeg gikk fra Ipad3.

Programmer laster på 1-2 sekunder,samme som på iPad, office fungerer utmerket.

 

Cut the rope har jeg ikke testet, men kjøpte Angry Birds Starwars, gikk flytende.

Synes ikke den er tung, veier omtrent samme som iPad tre føles det som.

 

Men smaken er som baken, jeg liker den i alle fall bedre en iPad 3 64gb jeg kjøpte først :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bestilte fra Tyskland 32MB m/Touch Cover og VGA-adapter den 19. oktober. Står fremdeles på "Order Processing"... Tror jeg bør ringe kundeservice der nå.

Hah! Fikk ut finger'n og ringte kundeservice nå. Fikk ordrenummer, og fant ut at maskinen hadde ligget hos FedEx på Skedsmokorset siden 31. oktober. De fikk ikke pakken gjennom tollen uten å vite fødselsdatoen min. Milde Moses!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle installere noen spill til min lille niese, men det kom opp så få spill.

Fant ut at jeg måtte i instillinger.

 

Under "preferences" er det noe som heter:

Make it easier to find apps in my preferred launguages"

 

Når jeg slo denne av, kom det opp 1225 spill, mot 7 eller noe sist :p

Tenkte jeg skulle dele i tilfelle andre lurte på det samme :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er bare et tastetrykk unna å bestille denne fra tyskland, men ønsker å få svar på følgende spørsmål

 

1. Dette er et qwertz tastatur. Så vidt jeg forstår så har da z og y byttet plass i forhold til et norsk tastatur. Men hva med æøå?

 

2. Kan man få norsk on-screen tastatur?

 

3. Kan man bytte til norsk tastatur, slik at når man trykker på Z tasten så skriver man allikevel Y slik som forventet? Dvs. at om man skriver touch uten å se på tastaturet så vil man ikke merke forskjell?

 

4. Hvorfor bestille fra tyskland, og ikke england? Er tastaturet i england kanskje mer ulikt det norske?

 

5. Hva med laderen? Passer den i norske stikk-kontakter?

 

Mvh

Roger

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

1. Dette er et qwertz tastatur. Så vidt jeg forstår så har da z og y byttet plass i forhold til et norsk tastatur. Men hva med æøå?

Finnes på Ö, Ü og ä.

 

2. Kan man få norsk on-screen tastatur?

Ja.

 

3. Kan man bytte til norsk tastatur, slik at når man trykker på Z tasten så skriver man allikevel Y slik som forventet? Dvs. at om man skriver touch uten å se på tastaturet så vil man ikke merke forskjell?

Ja.

 

4. Hvorfor bestille fra tyskland, og ikke england? Er tastaturet i england kanskje mer ulikt det norske?

Kun den tyske sender til Norge.

 

5. Hva med laderen? Passer den i norske stikk-kontakter?

Ja, selvsagt.

Endret av Slettet+32asd4f
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...