Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får feilkode når jeg prøver å logge inn med min Outlook.com konto.

 

Jeg får presis samme feil og jeg prøvde også med en Outlook.com addresse. Det merkelige er at når jeg signet opp med min live.com addresse gikk det knirkefritt.

 

Problemet nå er jo at Outlook-addressen er registrert på xbox music på Surface. Får ikke endret, har prøvde å reinstallere appen og slikt, men ser ut til at kontoen ligger lagret.

 

Noen andre som kjenner til problemet? Særeste er at når jeg prøver å google problemet, da etter å ha prøvd å logge meg på via laptop, er at alt som er av Xbox-sider får jeg errors på.

Lenke til kommentar

Jeg lurte på dere som kjøpte det fra Tyskland, hvor mye betalte dere sammenlagt? med toll, frakt osv...

Så lurte jeg på hvordan det er med flash og silverlight på dette nettbrettet?

Også lurer jeg på hvordan opplevelsen av dette nettbrettet er, vurderer å kjøpe det som mitt første.

 

Takk for svar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f

Jeg lurte på dere som kjøpte det fra Tyskland, hvor mye betalte dere sammenlagt? med toll, frakt osv...

Så lurte jeg på hvordan det er med flash og silverlight  på dette nettbrettet?

Også lurer jeg på hvordan opplevelsen av dette nettbrettet er, vurderer å kjøpe det som mitt første.

 

Takk for svar

 

Hvis du ser et par sider tilbake i tråden, ser du at det er få som vet om vi må betale mer mva. Toll er det hvert fall ikke.Silverlight fungerer ikke, Flash på enkelte sider.

Lenke til kommentar

Silverlight fungerer ikke, Flash på enkelte sider.

 

Man kan gjøre et lite hack for å åpne opp for andre flash-sider enn de Microsoft har forhåndsgodkjent. Det er en liten xml-fil som inneholder listen over websider hvor Surface godtar flash. Oppskriften på å legge inn sider der finnes her: http://tinyurl.com/c8pzsg2

 

Jeg har ikke testet dette selv.. men i teorien ser det jo greit ut.

Lenke til kommentar

Tastaturet som leveres fra Tyskland er qwertz ja, men det er ikke noe problem med mindre du er veldig avhengig av å titte på tastene. Jeg titter av og til ned selv, og har ikke vært plaget. Ettersom jeg bestilte til Spania kan jeg ikke si noe om totalpris på døren i Norge, men sånn jeg kjenner ekspeditører som leverer fra utlandet, så tar det fort en måned eller to før du får regning på mva. Med andre ord må man nok vente før man er 100% sikker på om det kommer noe mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...