Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk muligheten til å tafse litt på en svart iphone 5 på min lokale elkjøp. Syns byggekvaliteten, formen og vekta var topnotch! Men... Jeg syns godt at ios er klar for en real makeover. For meg, personlig, så virker det rett og slett gammeldags, selv om det virker solid som stein.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg syns godt at ios er klar for en real makeover. For meg, personlig, så virker det rett og slett gammeldags, selv om det virker solid som stein.

 

Tror ikke mange er uenig med deg der. Jeg hadde håpet på en visuell overhaling av iOS, men fikk ikke det denne gang. iPhone 5 er likevel en bunnsolid telefon og etter snart to år med Android, så er det godt å komme tilbake til trygge iOS, selv om det begynner å bli litt _kjedelig_

Lenke til kommentar

iOS er ganske moden for en overhaling. I det minste er den overmoden for å gi tilgang til widgets!!

Klokke har du alltid øverst på hjemmeskjermen, været vises i Notifications Center eller egen app, og dermed er vel "nytteverdien" slik jeg har sett folk bruker widgets stort sett dekket... ;)

Endret av Newton
Lenke til kommentar

iOS er ganske moden for en overhaling. I det minste er den overmoden for å gi tilgang til widgets!!

Helt enig at iOS er moden for en overhaling slik den fikk med iOS4.

 

Og det er mange jeg gjerne skulle hatt i iOS som ikke er der nå, dog klarer jeg meg uten selv om jeg merker det er noen savn til tider. Der i mot er det alikevel iOS som leverer grunnfjøla jeg trenger best.

 

PS!

Riktignok har vi fått veldig mange ting med iOS5 og 6, men det er helt klart noen basis ting jeg fortsatt savner samt en UI overhaling.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...