Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg trenger litt hjelp. Min iphone 5s påstår at jeg har 1300 uleste e-mail, hvilket jeg ikke har. Jeg har merket alle som lest på iphonen, og også sjekket at det ikke ligger noen uleste på kontoene mobilen er satt opp mot (online og exchange). Likevel står det at jeg har 1300 uleste e-mail. Jeg har også forsøkt å skru av e-postkontoene, slå av telefonen og slå den på igjen for så å skru på e-postkontoene, men med samme resultat. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Blir så lei av å se varslet av 1300 e-post lyse mot meg når det ikke er noen uleste der... 

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg trenger litt hjelp. Min iphone 5s påstår at jeg har 1300 uleste e-mail, hvilket jeg ikke har. Jeg har merket alle som lest på iphonen, og også sjekket at det ikke ligger noen uleste på kontoene mobilen er satt opp mot (online og exchange). Likevel står det at jeg har 1300 uleste e-mail. Jeg har også forsøkt å skru av e-postkontoene, slå av telefonen og slå den på igjen for så å skru på e-postkontoene, men med samme resultat. Noen som veit hva jeg kan gjøre? Blir så lei av å se varslet av 1300 e-post lyse mot meg når det ikke er noen uleste der...

gmail?

logg inn å merk alt av eposter og velg lest.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sikkert mye mer enn den er verdt. Sjekk prisene på Finn og legg deg litt over hva de går for som brukt. Skulle ikke forundre meg om du klarer å få 3-3.500,- for den.

Jeg er ikke ute etter å flå noen egentlig. Jeg vil bare bli kvitt den kjapt og jeg tenkte jeg skulle selge den via facebook til noen venner evt. Er 2.500,- en fin pris?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...