Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjenopprette min iPhone, men får følgende feilmelding:

 

n4klpumuy92x4s2pmmot.png

Jeg føler at jeg fortsat ikke har siste versjon av iOS 7. Jeg var på beta, men fikk aldri oppdatere til siste release når den ble sluppet for noen uker siden. Hva er problemet her? Og er det noen som evt. vet hvor jeg finner ipsw-filen så jeg kan gjøre det manuelt?

 

EDIT: Nevermind, jeg løste det. Fant ipsw og gjorde det manuelt. Var på iOS 7, siste beta, ikke iOS 7.0.2! :ohmy:

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Noen som kan gi meg noen tips? Kommer plutselig ikke inn på telefonen min - alt fungerte i går kveld, men utover kvelden kom jeg ikke inn på den. Når jeg skrur den på kommer det opp at jeg må aktivere telefonen og jeg skriver inn Apple ID og passord hvor da aktiveringen mislyktes da aktiveringstjeneren ikke er tilgjengelig nå som det så fint står.

 

Har blant annet prøvd å gjenopprette iPhone i iTunes noe som selvfølgelig ikke går da Finn iPhone må være skrudd av noe som ikke er så lett når jeg ikke kommer inn på telefonen. Har også prøvd å slette enheten fra Finn iPhone gjennom icloud.com uten at det hjelper.

 

Og nei telefonen er ikke kjøpt brukt og den har fungert helt fint siden jeg kjøpte den i Mars i fjor, men nå plutselig skulle jeg ikke få lov å bruke den lenger så skulle gjerne hatt noen tips til hva som kan løse dette problemet - har søkt rundt på nettet og på Apple sine hjelpesider uten at noen av løsningene der foreløpig har fungert.

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut, og når ikke engang det å slette den fra Find My Phone via iCloud.com ikke hjelper så skulle man nesten tro du hadde endt opp med en annen sin telefon, virker jo veldig usannsynlig at telefonen først skal tulle med passordet ditt (som åpenbart er riktig og fungerer siden du kan logge inn via iCloud.com) samtidig som sletting av telefonen via Find My Phone via iCloud heller ikke vil fungere.

Lenke til kommentar

Synes det er veldig merkelig selv og ikke minst veldig irriterende! Når jeg nå logger inn på Finn iPhone gjennom iCloud.com så er ikke min iPhone der lenger så skulle nesten tro jeg har forvekslet telefon med en annen siden jeg ikke får aktivert den, hah. Er det egentlig noe annet jeg får prøvd som eventuelt kan løse problemet? Er helt blank da den er totalt sperret og når ikke en gang iTunes kan hjelpe til med en gjenoppretting så begynner jeg nesten å lure på om det finnes håp!

 

Edit: Nå ser det litt lysere ut her, startet telefonen i iPhone-gjenopprettingsmodus så nå fikk jeg i hvert fall startet å gjenopprette enheten. Kommer tilbake med en oppdatering når den er ferdig.

 

Da fungerer telefonen igjen :)

Endret av ChristofferRudi
Lenke til kommentar

Nå trenger jeg virkelig all hjelp jeg kan få!

 

 

Jeg vil gjenopprette min iPhone, men får følgende feilmelding:

 

n4klpumuy92x4s2pmmot.png

Jeg føler at jeg fortsat ikke har siste versjon av iOS 7. Jeg var på beta, men fikk aldri oppdatere til siste release når den ble sluppet for noen uker siden. Hva er problemet her? Og er det noen som evt. vet hvor jeg finner ipsw-filen så jeg kan gjøre det manuelt?

 

EDIT: Nevermind, jeg løste det. Fant ipsw og gjorde det manuelt. Var på iOS 7, siste beta, ikke iOS 7.0.2! :ohmy:

Jeg har også kjørt iOS 7 Beta ei god stund nå, men da jeg våknet idag var telefonen min låst. Og jeg måtte logge inn på ei developer side for å bekrefte at jeg var en developer siden jeg hadde beta versonen.
Det kunne jeg selvfølgelig ikke, så jeg prøvde å gjennopprette iphonen på min KJÆRESTE sin Macbook Pro.

Det gikk vell for så vidt greit, helt til jeg måtte skru av "Finn min iPhone" for at jeg skulle kunne gjennopprette den. Da måtte jeg inn på www.icloud.com for å gjøre dette, siden jeg ikke kunne gjøre det inne på telefonen lengre. Da greide jeg også å slette alt på den og fjerne den fra "mine enheter".. Ikke spør meg hvorfor jeg gjorde dette.....

Så ble den gjennopprettet, men i min kjæreste sitt navn (fordi bare hennes iphone hadde sikkerhetskopi på den maskinen).. Men det ble jo ikke bra fordi, nå er jeg stuck fordi jeg ikke får aktivert iphone.

Er det fordi jeg har "mistet" den, og derfor kan den ikke brukes nå som jeg har gjennopprettet den til min kjærestes navn? (altså apple tror at jeg har mistet den, og min kjæreste har stjålet den og prøver å bruke den?)

 

Jeg får heller ikke kobla den opp mot min Macbook Air fordi da må jeg godkjenne enheten inne på iphone. Og dit kommer jeg meg jo ikke inn.

Finnes det noen mulighet for å få FULLSTENDIG sletta iphonen? Har prøvd å lasta ned iOS 6 fil, og legge inn den på samme måte som jeg la inn iOS 7 beta på. Men får opp den feilmeldinga som vist over, HELE TIDEN..

Faen å, regner med at det ikke er så mye hjelp å få av apple hvis jeg sier at jeg har brukt iOS7 beta heller?

 

Takk mottas med Stor takk!!

Jeg tror han under her muligens har hatt samme problemet...

Noen som kan gi meg noen tips? Kommer plutselig ikke inn på telefonen min - alt fungerte i går kveld, men utover kvelden kom jeg ikke inn på den. Når jeg skrur den på kommer det opp at jeg må aktivere telefonen og jeg skriver inn Apple ID og passord hvor da aktiveringen mislyktes da aktiveringstjeneren ikke er tilgjengelig nå som det så fint står.

 

Har blant annet prøvd å gjenopprette iPhone i iTunes noe som selvfølgelig ikke går da Finn iPhone må være skrudd av noe som ikke er så lett når jeg ikke kommer inn på telefonen. Har også prøvd å slette enheten fra Finn iPhone gjennom icloud.com uten at det hjelper.

 

Og nei telefonen er ikke kjøpt brukt og den har fungert helt fint siden jeg kjøpte den i Mars i fjor, men nå plutselig skulle jeg ikke få lov å bruke den lenger så skulle gjerne hatt noen tips til hva som kan løse dette problemet - har søkt rundt på nettet og på Apple sine hjelpesider uten at noen av løsningene der foreløpig har fungert.

 

 

Synes det er veldig merkelig selv og ikke minst veldig irriterende! Når jeg nå logger inn på Finn iPhone gjennom iCloud.com så er ikke min iPhone der lenger så skulle nesten tro jeg har forvekslet telefon med en annen siden jeg ikke får aktivert den, hah. Er det egentlig noe annet jeg får prøvd som eventuelt kan løse problemet? Er helt blank da den er totalt sperret og når ikke en gang iTunes kan hjelpe til med en gjenoppretting så begynner jeg nesten å lure på om det finnes håp!

 

Edit: Nå ser det litt lysere ut her, startet telefonen i iPhone-gjenopprettingsmodus så nå fikk jeg i hvert fall startet å gjenopprette enheten. Kommer tilbake med en oppdatering når den er ferdig.

 

Da fungerer telefonen igjen :)

 

 

edit: Kjørte den i DFU mode (svart skjerm) og kjørte gjennoppretting nå. Og det funket knall ! ;D

Endret av larsrangoy
Lenke til kommentar

Har null erfaring når det kommer til UPS i privat sammenheng, men brukte de her jeg jobber til frakt av deler til Dell maskiner og det fungerte jevt over veldig bra. Da kom de til oss på jobben så måtte en av oss signere på at pakken er mottatt. Det beste tipset er vel at du ringer inn til UPS Norge så har nok de oversikt over hvordan pakken til til slutt skal bli levert til deg :)

Lenke til kommentar

Innstillinger - generelt - tilgjengelighet - reduser bevegelse

Den har jeg oversett. Litt flaut at jeg måtte spørre etter noe sånt, men hjertlig! :)

 

Noen flere som har slike blå flekker i App Store? :p

 

Edit: Herregud... er jo selvfølgelig fordi bakgrunnen er litt gjennomsiktig :p dette har jeg fundert på noen ganger. Retardalarm...

post-275993-81661_thumb.jpg

Endret av Harepuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...