Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Obama vetoes ITC ban on some AT&T-compatible iPhones and iPads

 

Dette er nesten oppsiktsvekkende, selv om man har kunnet registrere et økende politisk press for et veto de siste dagene, både fra senatorer og andre med interesser relatert til saken. Forrige gang presidenten i USA nedla veto mot en slik ITC-avgjørelse skal visstnok ha vært i 1987...

Endret av Newton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får man kjøpt den i norge? Er forsåvidt veldig godt fornøyd med min bookbook til iPhone 5, men er alltid kjekt å ha noen å veksle mellom :)

 

Kjøpte den direkte fra nettsiden. Tror ikke den er til salgs i Norge. Betalte rundt 80 USD inkl. frakt med fedex. Tok ca. 3 dager til Norge, selvfølgelig en ukes tid i tollen og deretter ble den sendt hit med posten. Det ser ut til at jeg slipper toll virker det som - det kom i alle fall ingen regning.

Endret av ostenxx
Lenke til kommentar

Begynner å bli utrolig lei av min iPhone 5 nå. Alt fungerer jo flott, sync'er perfekt med macen osv. Men eg trenger noe nytt snart.

 

Hadde en Xperia Z før, som desverre knuste bare uten videre da eg hadde den i lommen (satt meg ikke på den).

 

Har lenge tenkt at en vanntett iPhone 6 hadde vært min optimale telefon. Flere som sikler etter noe vantett? Galaxy S4 Active synes eg ikke personlig ser noe bra ut, Xperia'en gjør jo det, men orker ikke en tlf som knuser av ingenting igjen.

Lenke til kommentar

Vanntett innebærer først og fremst totalt forseglet uten mulighet til å åpne produktet på en lettvinn måte for å skifte batteri og minnekort. Det kan bli en utfordring ift. simkort men ellers greit. Dvs. at alt må foregå trådløst og der er vel egentlig teknologien nå.

 

Hvorfor må vi forresten ha simkort ennå? Kan ikke denne "maskinvaren" erstattes med programvare man laster inn via NFC, BT, WiFi eller lignende fra et kort man får i postkassen eller internett?

 

På tide å bli kvitt simkortet slik at designen kan bli moderne og unison.

 

"Hi! We from Visions Coms welcome you as a mobile customer.

 

Hold your phone against the NFC card included, then when promted type inn the activation code provided in the letter and next your phones authentication code and let the procedure finish. You can now use your device with our network instantly, have a nice day".

 

Tullete at vi fortsatt skal være nødt til å montere simkort i hypermoderne enheter?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tja.... Får vel satse på at Apple skipper 5s og går direkte til iP6 med større skjerm (4,6") når de skal ha produkt lansering 12 september da. 18mp kamera hadde eller ikke gjort. Finger avtrykk sensor synes jeg egentlig er unødvendig hvis det skal gå på bekostning av bra design. Burde også få gjort noe med lakk-flassingen som har vært et problem på den sorte iP5. Går an å håpe hehe :)

Lenke til kommentar

Tja.... Får vel satse på at Apple skipper 5s og går direkte til iP6 med større skjerm (4,6") når de skal ha produkt lansering 12 september da. 18mp kamera hadde eller ikke gjort. Finger avtrykk sensor synes jeg egentlig er unødvendig hvis det skal gå på bekostning av bra design. Burde også få gjort noe med lakk-flassingen som har vært et problem på den sorte iP5. Går an å håpe hehe :)

 

Hva tyder ting på? At det blir en iphone 6 eller 5s som kommer ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...