Gå til innhold

Den lille Apple  iPhone 5 / 5S / 5C tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja, det var det jeg tenkte på. Bestille via apple.com så vente til den er klar til levering. :) Gleder meg.

Bare av nysgjerrighet, hva er grunnen til at du bestiller ny? Sitter du på en gammel enhet, eller er bestiller du bare fordi det er en ny iPhone? :p Eller kanskje du tom. Hopper over fra Android?

Lenke til kommentar

Når kan man forvente at iOS 7 kan lastes ned? Pleier det å gå noen dager fra konferansen til det blir tilgjengelig?

De siste par årene har det typisk tatt rundt en uke mellom konferanse og release.

I år kan det fort ta litt lengre tid i og med at de enda ikke har gitt ut golden master enda, noe som mest sannsynlig er et direkte resultat av at de mistet mye verdifull tid pga. hackingen av developer-kontoene i slutten av juli.

Beta 6 (som er foreløpig siste versjon) for iPhone 4 (ikke S) er for eksempel fortsatt veldig buggy og laggy og overhodet ikke klar for public release enda.

Lenke til kommentar

De siste par årene har det typisk tatt rundt en uke mellom konferanse og release.

I år kan det fort ta litt lengre tid i og med at de enda ikke har gitt ut golden master enda, noe som mest sannsynlig er et direkte resultat av at de mistet mye verdifull tid pga. hackingen av developer-kontoene i slutten av juli.

Beta 6 (som er foreløpig siste versjon) for iPhone 4 (ikke S) er for eksempel fortsatt veldig buggy og laggy og overhodet ikke klar for public release enda.

 

Vil vell tippe GM slippes etter eventen i morgen. Og blir det som de tidligere iOS lanseringene, er dette den endelige utgaven, og kan installeres uten Dev konto.

Ble ikke 6 GM også sluppet rett etter eventen i fjor?!

Lenke til kommentar

Vil vell tippe GM slippes etter eventen i morgen. Og blir det som de tidligere iOS lanseringene, er dette den endelige utgaven, og kan installeres uten Dev konto.

Ble ikke 6 GM også sluppet rett etter eventen i fjor?!

Vil dette si at jeg kan oppdatere fra iOS 6.1.4 til iOS 7 GM i morgen uten dev konto? (Hvis den blir utgitt i morgen vel og merke)
Lenke til kommentar

Nåværende iPhone priser:

iPhone 5 16gb 5190,-

iPhone 5 32gb 6090,-

iPhone 5 64gb 6990,-

 

iPhone 4s 16gb 4290,-

iPhone 4 8gb 2890,-

 

Her er prisene på iP5 ved lansering:

Telenor, Netcom og djuice

Utfra bestillingene som ble tatt rundt salgsstart var prisene hos apple mer eller mindre like som dagens.

 

Noen som tør å gjette ny prisstruktur for iPhone?

Overlever iPhone 4s og iPhone 5? Hvordan plasserer 5s og 5c seg prismessig i forhold til disse?

Lenke til kommentar

Noen som tør å gjette ny prisstruktur for iPhone?

Overlever iPhone 4s og iPhone 5? Hvordan plasserer 5s og 5c seg prismessig i forhold til disse?

 

iPhone 4S forsvinner nok garantert, ser ikke helt hvorfor Apple skal ha interesse eller ønske av å holde i livet en modell med annet skjermformat, som fortsatt bruker 30-pin pluggen videre nå som iPhone 5C skal komme som en rimeligere modell.

 

Apple har alltid vært et selskap som har hatt stor fokus på å ha så lite fragmentering mellom produktene sine som mulig for å skape en så enkel og effektiv jobb for utviklere med tanke på optimalisering som mulig, da gir det mye mening at både iPhone 4 og iPhone 4S forsvinner rett ut. Personlig tror jeg iPhone 5 også forsvinner så vi har bare iPhone 5S og iPhone 5C, eventuelt så tar vell iPhone 5C over prisen til dagens iPhone 4, iPhone 5 tar prisen til dagens iPhone 4S og iPhone 5S prisen til iPhone 5 vil jeg tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...