Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan sikkert bli med på det, om det er greit. Jeg spiller ikke Dayz så ofte da.

Jo flere, jo bedre :)

 

Tenkte å opprette en DayZ gruppe på Steam for folk fra dette forumet, sånn at vi kan diskutere leirplass via gruppechatten der uten at en banditt med skumle intensjoner finner ut om leiren da dette forumet blir litt for offentlig. De som er interessert kan legge meg til på Steam så sender jeg invitasjon til gruppen: http://steamcommunit...61198039178623/

Lenke til kommentar

jeg trenger at noen kommer og gir meg en blood transfusjoin. jeg er vilig til og betale med 4makarov magasiner. vist noen gidder og hjelpe så skal jeg gå ingame og ta et screen shot av området jeg er i, det er en liten by med en kirke som det ikke går an og gå inn i. jeg sitter og venter utenfor en love som er oppå bakketoppen før skogen starter ovenfor byen

Lenke til kommentar

Hører også rykter om at versionene er bakoverkompatible. Så du kan antageligvis logge på norway 1 og 2 om du har v 1.7

 

Fungerer ikke her.

 

Btw, noen som vet hvordan man stiller inn på zeroing? AKMen min er stilt inn på 300m, hadde vært greit å sette den lavere.

Lenke til kommentar

Tror egentlig ikke så mye skjer med DayZ bortsett fra bugfixes osv. Tviler det blir noen store forandringer og ekstra innhold, tipper og håper de sparer det til ARMA 3, og så implementerer DayZ som en offisiell gamemode eller evt. expansionpack eller eget spill. Sistnevnte skulle ikke forundre meg mtp. at det er DayZ som drar inn salgene for ARMA 2 om dagen. :)

 

Btw, sjekk ut denne! :p

http://www.youtube.com/watch?v=9isjtzE2iUA

Endret av N1ko
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hmmm, sliter med og komme inn på servere jeg.

 

Kjøpte på steam i går, og gleder meg til og prøve.

Men nå kommer jeg til det, at jeg conecter til norway 1 eller 2. Så henter den noen filer, 41kb. ny screen og henter flere filer.

Da kommer den helt på slutter av dl eller install, går det en liten stund et minutt eller 2 så tilbake til server siden.

 

Hva gjør jeg galt? Får ingen feilmld av noe slag.

Men det står i bakgrunnen når jeg faller tilbake til server siden at den creater user?

 

Lastet ned Day Z Luncher som er kompatibel med Steam står det, og får suksess.

Close but no cigar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...