Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

du kan alltids finne wood

 

Problemet når man har 3k blood er at man ser ingen ting. Bildet er svart-hvit, det rister og er bare jævlig. Er ikke så lett å finne det når man ikke ser noe! :p

 

Fikk en kompiss til å hjelpe meg, så det gikk fint! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wohei så kjekt å finne tråd her for 2012's så langt klart beste spill. (og det er bare en testversjon!)

Har rundt 75 timer i Steam på dette spillet. Er sykt hekta.

Hvor lenge har folk overlevd? Ble snipa i Berezinho i går, da var jeg på Day 19. Småbittert, men elsker starten av spillet. Mer spenning da. Når man har full kit, masse ammo og mat blir det mer å drive rundt og lete etter trøbbel.

 

Anyways, hvis noen vil ha tips og triks er det bare å spørre :)

Lenke til kommentar

For dere som lurer på Teamspeak er det egen kanal til Norway serverne: voip.silentspy.net

Grunnen til at det er relativt ofte serverrestart er at moden sliter fryktelig med memoryleak og for å hindre feil, bugs etc. på serveren må den restartes relativt ofte. I starten var det tidvis 50 spillere på å mellom 100-200 zombier, man kunne jo nesten gå uforstyrret.

Lenke til kommentar

Noen som blir med å spille nå eller i kveld? Jeg vet forsåvidt hvor det er et chopper, om noen har delene. Hadde også en M16, men møtte på to karer i elektro. Prøvde å vise at jeg var friendly, men er jo helt håpløst, ble snipa av en eller annen kar.

Endret av N1ko
Lenke til kommentar

Igår fant jeg en server med 0 zombier. Lootet up fullt av bra items og våpen. Gikk til norway1 serveren, ble drept med en gang av bandits. :( Er alt for mye bandits på norway serverene .. Sjeldent jeg møter noen som sier friendly.. jeg skyter aldri først, tilfeldig det er noen av dere jeg møter på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...