Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du lastet ned nyeste patchen herfra?

 

Ja forsøkte dette og det funket ikke. Slettet Operation Arrowhead og laster nå ned på nytt. Hrmf :hrm: Laster ikke ned selve Arma 2 på nytt. Håper det vil spare litt tid.

 

Hvordan går jeg frem etter å ha lastet ned OA på nytt da? Finnes det en fullstendig guide på alt man må gjøre et sted?

 

Forstår det slik at du har kjøpt det fra steam.

 

Du må starte spillet fra mappen, og ikke fra steam. Dette er pga at det er beta patch, og den fungerer som en expansion.

 

Sjekk det jeg skrev for et par innlegg siden.

Lenke til kommentar

Jeg fant en M14 aim, krever 7.62x51mm, men jeg har ikke ammo til den så nå legger jeg den på et "hemmelig" sted for de som vil ha den. Ligger på en fjelltopp like sør for sykehuset i Berezino, på Norge 1 serveren.

Vet ikke når serveren har restart, men da forsvinner den.

post-42824-0-58970000-1339317693_thumb.png

Endret av eggi
Lenke til kommentar

Jeg fant en M14 aim, krever 7.62x51mm, men jeg har ikke ammo til den så nå legger jeg den på et "hemmelig" sted for de som vil ha den. Ligger på en fjelltopp like sør for sykehuset i Berezino, på Norge 1 serveren.

Vet ikke når serveren har restart, men da forsvinner den.

 

Jeg kan sikkert donere noen ekstra DMR mags til de som finner den! :)

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva som skjer med de norske serverene? Jeg spillte for en time siden uten problemer, prøver å logge på nå, men får bare svar skjerm med "loading" på ca 75%. Jeg hører ingame lyder og alt, men det loader ikke.

Prøvde en britisk server for å sjekke om det var noe galt på min side, men det funket som bare det.

Jeg har siste vesjon av spillet og modden...

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hva som skjer med de norske serverene? Jeg spillte for en time siden uten problemer, prøver å logge på nå, men får bare svar skjerm med "loading" på ca 75%. Jeg hører ingame lyder og alt, men det loader ikke.

Prøvde en britisk server for å sjekke om det var noe galt på min side, men det funket som bare det.

Jeg har siste vesjon av spillet og modden...

Sleit noe voldsomt med det igår jeg også. Prøvde mange servere, men stopper på loadinga. Etter utallige forsøk så kom jeg inn. Men serveren lagget noe voldsomt. :S (Norway 2 serveren)

Lenke til kommentar

Jeg fant en M14 aim, krever 7.62x51mm, men jeg har ikke ammo til den så nå legger jeg den på et "hemmelig" sted for de som vil ha den. Ligger på en fjelltopp like sør for sykehuset i Berezino, på Norge 1 serveren.

Vet ikke når serveren har restart, men da forsvinner den.

 

M14 bruker DMR magasin (Designated Marksman Rifle) og de finner du ganske ofte og enkelt i Deerstands og militær telt. Ville ikke ha kastet den vekk, men er vell forseint for deg å hente den nå.

Lenke til kommentar

Skal den stå og "loade" lenge før man kommer inn til game? dvs etter man har vært i lobby og trykket ok.

 

Opplever svært lang loading-tid. Altså det å koble seg til en server er nokså håpløst. Men føler for og gi opp hele spillet etter som jeg hadde kommet meg nokså langt og fått tak i gode våpen så mistet jeg alt når jeg gikk inn på samme serveren litt senere på dagen.

Lenke til kommentar

Skal den stå og "loade" lenge før man kommer inn til game? dvs etter man har vært i lobby og trykket ok.

 

Kan ta litt tid i ny og ned, men ofte så har det "hengt" seg også, og da er det bare å enten trykke ESC og abort om det er mulig, eller må du avslutte spillet via task manager o.l å prøve igjen. Spillet/serverne er langt fra stabile enda.

 

 

Edit:

Hadde en litt rar hendelse for litt siden, teamet for første gang opp med 2 andre, og vi raida Elektro for det meste, for å så ta turen ut i villmarken, kom oss et stykke, hvor vi så en liten bygd, bestemte oss for å sjekke ut, kommer plutselig to zombier løpende, ene blir drept på 1 skudd, han andre virket udødelig(:p), dyttet meg igjennom en vegg og jeg døde selv om jeg hadde 10k hp igjen, de jeg spilte ilag med prøvde å se om de kunne gjenopplive meg, men denne zombien kom plutselig ut av intet igjen og tok liv av nr.2, heldigvis kom nr.3 seg unna. Hele føltes litt kjipt, men sånn er nå spillet, dog gleder meg til den dagen ting begynner å flyte litt bedre. Sitter å tenker over hvor rått spillet er med alle problemene det har idag, og tenker tanken på hvor rått det kommer til å bli den dagen de verste bugsa er ute av spillet. Stort potensiale dette her.

Endret av Nitrius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alt gear som skal brukes må du først åpne ryggsekken og bruke dem derfra, tror dette ble endret fom 1.7.

 

Tips: de små grønne taskene som du tror kun inneholder makarov magasiner, kan også inneholde andre ting, som kompass og kart, så ikke overse dem.

 

Tidligere i dag raida jeg kjøpesenteret i krasnostav, da hører jeg en veldig motordur og jeg er nesten sikker på det må være en tanks, hele byen tømmes for zombier som løper oppover veien mot lyden. Jeg fikk ikke sett hva det var, men noen som vet om det er fungerende tanks i spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...