Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig mye laggete og ustabile servere. Tipper halvparten av tiden jeg har sittet for å spille Day Z har jeg faktisk fått spille. Men veldig moro når det funker.

 

Helt enig!! er en del problemer, tror vel fortsatt modden er i alpha men det er så utrolig morsomt når det funker

Lenke til kommentar

NW-airfield har som regel alltid en del folk i/rundt seg, da mye av sjeldne gjenstandene spawner der; NV og andre våpen og utstyr. Bruk god tid når du skal gå inn, og vær helst fler enn kun deg selv. Evt gå inn på en server med få spillere, så kanskje du er alene :)

 

Airstrip ved Balota er et sted som man lettere får seg gode ting til lav innsats, men har større gjennomtrekk av spilere iom at det er spawnpoint noen hunde meter unna.

Lenke til kommentar

Det er seriøst ingen man kan stole på nå om dagen. Iallefall ikke på norway servern.

Døde iste etter 130 zombie kills og jeg gikk tom for ammo. :p

Så spawnet jeg nær en flyplass hvor jeg dro til. Fant mye våpen og loot. MP5 blant annet. Så møtte jeg 3 andre, jeg spurte om de var friendly. "YES" sa de alle sammen, så sa de at de hadde funnet en AK47 til meg, når jeg skulle loote den skøyt de meg i hode. :(

 

Men etter at jeg spawna på nytt fant jeg 3 lik med maaasse godloot :D

Lenke til kommentar

Er det kun loot på taket av hospitals og i de telta i hospitals?

 

Har desverre aldri sett den bøggen gunfreak :/

 

Medical-supplies finnes som du sier i medic-teltene, rundt hospitals og ikke minst på innsiden av hospitals. Her finner man flere kasser med medical-supplies, samtidig som det kan ligge litt av forskjellig rundt. Du må knuse glasset for å komme inn i dette området om ingen allerede har gjort det. Skyt noen skudd på døra og glasset sprekker.

 

Blir man sjuk/forkjølet av å gå i regn? Regnet noe voldsomt igår, og temperaturen min sank fra 42c til 27c og jeg begynnte og skjelve. :p Brukte heatpack, men temperaturen sank ganske fort igjen. Så jeg logget bare av og håper regnet er borte idag. ^^

 

Man kan bli forkjølet ja. Man skal kunne ta antibiotika om man får en forkjølelse, men har ikke sett antibiotika i spillet ennå. Temperatur(fall) kan økes/stoppes ved hjelp av heatpacks, ild eller gå inn i bygninger.

Lenke til kommentar

Igår var det kun norway serverene som fungerte hos meg. Jeg og en kompis satt i over en time med å prøve og komme oss inn i ulike servere, men det gikk ikke. :p Men kom inn i norway serveren så fort det ble ledig. Men den hadde syk høy pink igår. Bruker å ligge på rundt 15-30 i ping, mens igår hadde den over 140.

Lenke til kommentar

Hmm.. leste jo på forumet til DayZ at man måtte ha den fulle versonen. Men vist det funker så er det vell supert det. ^^ Ikke at ArmA2 koster mye da. Er vell snakk om en hundrelapp. :p

 

Om du køyrer Arma 2 Free + OA så funker det, men alle assets frå ArmA 2 er lowres (fordi alt i Arma 2 free er Low-res). Hadde ArmA 2 frå før, så det vart berre eit OA-kjøp på meg. Så får vi sjå om eg kjem meg forbi bugs og lag og hu og hei til å faktisk spele.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...