Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Det kommer ut om ca 2 måneder ;)

 

Du MÅ kjøpe på "nytt" om du tenker å kjøpe Arma 2 først, så Standalone- Får det ikke gratis selv om du har kjøpt arma 2

 

Takk for info. Da tror jeg faktisk at jeg drøyer til over sommeren. Har nok av andre spill å spille nå. Får håpe det også kommer med Oculus Rift støtte ;-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte å spille litt DayZ igjen etter gammelt. Men for en FPS man har, eg får den ikke over 30 uansett hva eg gjør. Om eg har alt på laveste eller high så er FPS helt lik men noen forferdelig drops til tider. Skjønner det ikke, prøvde Arma 2 OA for å se, alt på High med 60 fps. Er det virkelig blitt sånn at man skal spille med drops og maks 30 fps?

det er vell serverene som gjør dette. Opplever dette jeg også, men skifter jeg server får jeg plutselig bra fps igjen. Finn en server som har ofte restart og ikke så mange kjøretøy og stæsj

Lenke til kommentar

Takk for info. Da tror jeg faktisk at jeg drøyer til over sommeren. Har nok av andre spill å spille nå. Får håpe det også kommer med Oculus Rift støtte ;-)

 

Sa han egentlig ca 2 måneder der? Trodde han mente at det kunne komme når som helst innen 2 måneder?

Lenke til kommentar

Rust ser spennende ut. Nå er det kanskje tidlig å dra konklusjoner mtp at det er (pre?)Alpha, men det har potensial. Nå fikk jeg dessverre ikke tak i en nøkkel til alphaen, så mine meninger er basert på serier og videoer fra YT.

Jeg klør i fingrene etter å få prøvd det!

Lenke til kommentar

Hva tror dere om det DayZ aktige Rust, laget av Garry Newman (Garry's mod)

 

Kan du ikke lage en egen tråd for spillet?

 

Syntes det så HELMAKS ut. Muligheten for å bygge på denne måten OG drepe zombies eller whatever monstrene ender opp med å bli kalt er jo awesome.

 

Så hvis noen lager egen tråd for det så kan jo de som har prøvd det skikkelig dele erfaringer etterhvert osv

Lenke til kommentar

 

det er vell serverene som gjør dette. Opplever dette jeg også, men skifter jeg server får jeg plutselig bra fps igjen. Finn en server som har ofte restart og ikke så mange kjøretøy og stæsj

 

Får prøve neste gang. Dumt at det skal være sånn. Maskinen min skal være mer enn god nok til å spille mer enn den tradisjonelle DayZ. Alltid lysten å prøve noen nye varianter men virker som det er helt umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...