Gå til innhold

DayZ diskusjonstråd - Teknisk diskusjon i egen tråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har fått spillet nå men skjønner ingenting. Starta på en server som er en annen server fra hva FrankieOnPCin1080 spiller på. har fått meg inn på 1 server bare. resten funker ikke. får server rejected connection eller noe. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal skrive eller snakke i MIC eller se 3d person.. Er det egenlig så vanskelig eller syns dere jeg overdriver litt

 

største problem ; kan ikke joine servere nesten bare noen dårlige

en annen problem ; vil spille på sånne servere som frankieonpc spiller på

Lenke til kommentar

Hent deg cola og gjerne litt cheezedoodles hvis du har liggende. Så går du på youtube og søker etter DayZ Tutorial. Det er så mye å sette seg inni at det vil ta ca 10-15 sider med chat for å forklare alt her.

 

Haha! :D tenkte meg det men offiseille forumen dems er nede..--.-

 

kan noen svare på en ting da?? hva heter den chat funksjonen så jeg kan chatte med alle? skal bytte den til noe jeg er komfortabel med.. døde istad fordi jeg ikke viste hvordan man skulle ta på seg bandasje

Lenke til kommentar

Hvorfor gidder dere egentlig å kjøpe Arma for Dayz nå, så nært opp til release av standalone?

I dayz moden har du jo fullt av andre mods og maps også, som du ikke vil få i standalone, så begge blir jo nesten to forskjellige spill. Origins f.eks. Det er jo ikke i nærheten av hva standalone blir nå i start fasen. Tipper standalone kommer til å bli veldig ensformig nå i alphan som kommer (lite å gjøre annet enn å drepe og loote).

Lenke til kommentar

Er bare å smøre deg med tålmodighet, spillet er ekstremt vanskelig å komme inn i. Er ikke akkurat Super Mario Bros, her MÅ du tåle å dø av zombies i begynelsen, eller du kan jo unngå det men før eller senere så vil du dø av dem via vegg, spesielt når de glitcher osv, er så mye som kan skje i dette spillet.

 

Frankie er hacker type, ville ikke gamet med tapere.

Lenke til kommentar

Er bare å smøre deg med tålmodighet, spillet er ekstremt vanskelig å komme inn i. Er ikke akkurat Super Mario Bros, her MÅ du tåle å dø av zombies i begynelsen, eller du kan jo unngå det men før eller senere så vil du dø av dem via vegg, spesielt når de glitcher osv, er så mye som kan skje i dette spillet.

 

Frankie er hacker type, ville ikke gamet med tapere.

 

hacker type?? Åssen? syns ikke vi skal komme med meningsløse påstånder når vi ikke har faste bevis på bordet.

 

men hvorfor får jeg ikke spille på type server som han? jeg joiner en server det er 100 forskjellige der men jeg kan joine bare maks 2 og jeg spawner bare på samma sted nær vannet. og jeg tror ikke de serverne har DMR eller helikoptre eler biler som frankie sine videoer har.. -.- kan du si meg hva slags type dayz han spiller

Lenke til kommentar

Maxium casual denne Lars fyren.. Du vil alltid spawne med vannet og lete etter utstyr. .Det vi alle gjør.. DMR også videre er somregel på alle servere, du må bare finne dem.

 

Finnes slike servere enda? Er et par mnd siden jeg sist orka denne moden, og da var 95% av alle serverene så casualisert og bedøvet av hjernedødt "opplegg" at det var like godt å boltre seg løs på en BF-server.

 

Enten er det ulovlig med alt, eller så er halvparten av looten fjerna, og tusen andre ting som gjør spillet meningsløst tafatt lagt til. Oi, ja, og så er det broer over til alle mulige plasser, motoverveier lagt til, barrack i hver eneste by (jada, jeg overdriver), sykehus rundt hver eneste hjørne, og noen servere starter man med det utstyret man en gang tilbake i tiden drømte om å løpe rundt med. En milliard kjøretøy? Tja, jeg er jo enige i at originalt er det for få, men 15 helikopter og 400 biler? Nei, fysj... "Vanilla" (original, uten "added 5 million casualised stuff for making the game so easy its pathetic") servere? Ja, det finnes et par... De er enten død, eller så er de en ytterst sjeldenhet. Jada, vi har hundreogfemti andre mods av moden også, som er akkurat det samme som jeg nevnte, bare med enda mer moddet dritt som gjør at det er så mye halveis fungerbart og unødvendig fjas at det er nesten til å få vondt av. Sist jeg spilte Origin, f.eks, så var det NPC'er (strider så kraftig mot DayZ-konseptet at det nesten er komisk), en haug med drit som ikke virket, stappfullt av håpløse idéer i et konsept som så vidt funka for vanlige DayZ.

 

Finnes det servere der DayZ er DayZ, så si ifra, fikk lyst å spille det for det det er, og ikke noe annet søppel som misbruker stormen DayZ skapte. Hvor mange moder av moden finnes det nå, egentlig? NPC'er... Haha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...