Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

(...)

Og kan noen anbefale f.eks Contacts+ i stedet for orgina-appen?

 

Jeg har opplevd samme problem som deg, og valgte å resette telefonen tilbake til fabrikkinstillinger.

Nå fungerer det superbt. Resultatet ble dog noe knot ift. kontaktlista, sms'er osv. (i form av 5x av hver kontakt, ikke 100% oppdatering av sms osv så det gjelder å ta jevnlig backup.).

 

Mtp. Facebook integrasjon av kontaktlista, som du sikter til, så brukte jeg Contact Picture. Dette fungerte "automatisk" for 90% av tilfellene, resten kan du endre manuelt i programmet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hoi folkens. Prøver å få låst opp SGS3en min som er opeatørlåst til Telenor. Har fått tak i koden fra sidene deres, men denne oppskriften: "Tast inn #7465625*638*# der man normalt ringer." fungerer ikke lengre. Har lest litt på nettet og funnet en del folk som sier at Samsung har fjernet muligheten til å bruke dette for å låse opp telefonen sin på de nyere oppdateringene. Noen som vet om det er noe slags "erstatnignsnr" for å komme til opplåsningen? Har sendt melding til Telenor, men tenker det muligens går like fort å få svar her. Takk!

Har du forsøkt og sette inn et sim-kort fra en annen opeatør, i så fall hvordan melding får du?

Lenke til kommentar

Hoi folkens. Prøver å få låst opp SGS3en min som er opeatørlåst til Telenor. Har fått tak i koden fra sidene deres, men denne oppskriften: "Tast inn #7465625*638*# der man normalt ringer." fungerer ikke lengre. Har lest litt på nettet og funnet en del folk som sier at Samsung har fjernet muligheten til å bruke dette for å låse opp telefonen sin på de nyere oppdateringene. Noen som vet om det er noe slags "erstatnignsnr" for å komme til opplåsningen? Har sendt melding til Telenor, men tenker det muligens går like fort å få svar her. Takk!

Har du forsøkt og sette inn et sim-kort fra en annen opeatør, i så fall hvordan melding får du?

Nah, det er nødløsningen min. Er for øyeblikket stasjonært på kjærestens FHS og hun bruker samme operatør som meg. Er ikke akkurat noe hastverk, så foreslaget ditt blir det jeg prøver når jeg evt kommer hjem og ikke har fått det til.
Lenke til kommentar

Hoi folkens. Prøver å få låst opp SGS3en min som er opeatørlåst til Telenor. Har fått tak i koden fra sidene deres, men denne oppskriften: "Tast inn #7465625*638*# der man normalt ringer." fungerer ikke lengre. Har lest litt på nettet og funnet en del folk som sier at Samsung har fjernet muligheten til å bruke dette for å låse opp telefonen sin på de nyere oppdateringene. Noen som vet om det er noe slags "erstatnignsnr" for å komme til opplåsningen? Har sendt melding til Telenor, men tenker det muligens går like fort å få svar her. Takk!

Har du forsøkt og sette inn et sim-kort fra en annen opeatør, i så fall hvordan melding får du?

Nah, det er nødløsningen min. Er for øyeblikket stasjonært på kjærestens FHS og hun bruker samme operatør som meg. Er ikke akkurat noe hastverk, så foreslaget ditt blir det jeg prøver når jeg evt kommer hjem og ikke har fått det til.

Jeg prøvde utallige kombinasjoner av den koden uten å få det til og fant til slutt forslaget om å sette inn et annet SIM-kort. Først da fikk jeg tastet inn koden.

Lenke til kommentar

Noen som har fått tatt en titt på Galaxy Note II bare for å spore litt av ? Sånn seriøst; den ser jo kliiiin lik ut GSIII bare med 5.3, er spent på brukermassen der.

 

Har ikke sett N2, men N1 er jo også relativt lik S2 og de eneste jeg kjenner som har den er to på jobben. Han ene er benchmark freak og han andre er bare rar... Og de ser like forbanna idiotiske ut begge to hver gang de drar opp det utyske av en telefon, som selv han som har langt over middels store hender ikke klarer å operere med kun én hånd.

 

For min del faller den mellom to stoler. Ikke nettbrett. Ikke telefon, men noe midt i mellom som ikke er like bra som å ha begge deler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...