Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I Samsungs tilfelle når det gjelder CSC (eks NEE/TEN) står dette for Consumer Software Customization

 

I utgangspunktet er det settings som er ivaretatt , men CSC inneholder også mulighet for branding - men ikke nødvendigvis.

For Telenor (TEN) betyr dette blandt annet at telefonen vha CSC filen TEN har settings allerede for APN til datatrafikk , MMS settings innebygd i telefonen (auto oppsett når ny velge telenor som operatør f.eks), CSC kan også ha eventuell branding - eks snarveier i broswer osv

Min S3 har ingen "branding" spor av Telenor bortsett fra SIM Toolkiit

Endret av syar2003
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen her som har Samsung sitt eget flip cover? Kjøpte det igår (til blodpris) og det begynner allerede å bli slitt. Begynner å lønne små tråder i toppen. Er dette normalt? Tror eg må gå og levere det tilbake.

Har også orginale fip coveret fra Samsung, men ble lei flippen etter kort tid så har ikke brukt det så mye. Men kan ikke huske og ha hatt slike slitasje problemer som du beskriver. Brukte det vel kanskje 2 uker for jeg gikk tilbake til det vanlige dekselet.

Endret av Donnybrook
Lenke til kommentar

Noen her som har Samsung sitt eget flip cover? Kjøpte det igår (til blodpris) og det begynner allerede å bli slitt. Begynner å lønne små tråder i toppen. Er dette normalt? Tror eg må gå og levere det tilbake.

Det er en "gummitråd" rundt kanten, og hos meg løsnet den etter en måned eller så. Jeg bare fjernet denne tråden rundt hele coveret da det ikke har så stor betydning for meg. Men at den løsner etter en dag tilsier vel at du burde få en ny.

Lenke til kommentar

Er det mange som har flasha custom ROM på S3en sin? Har dere også mista SIM Toolkit og/eller opplevd at BankID på mobilen ikke lenger fungerer?

Bumper denne. Noen som har opplevd at bankID på mobil ikke lenger fungerer og har knekt ut en løsning?

Er det noen som hadde orka å sende meg SIM Toolkit APKen? (Fila heter stk.apk som ligger i /system/app). Fortrinnsvis noen med Djuice (uten at jeg vet om det har noe å si).

 

Om noen gidder tar jeg gjerne fila på privatmelding så jeg slipper å legge ut mailen min her ;-)

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som har brukt ICS og JB uten TouchWiz og tilpasningene fra Samsung.

 

Har kalenderen i "Google Android" annen funksjonalitet enn S Planner fra Samsung? Jakter spesielt på muligheten for å synche todo's/ oppgaver direkte fra kalenderen og inn i min Google Calendar på nett...

 

Synes veien om f.eks "Astrid oppgaver" er tungvint og lite intuitiv. Skulle gjerne hatt sync av todo's direkte mot Google Calendar....

 

Noen...?

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som har brukt ICS og JB uten TouchWiz og tilpasningene fra Samsung.

 

Har kalenderen i "Google Android" annen funksjonalitet enn S Planner fra Samsung? Jakter spesielt på muligheten for å synche todo's/ oppgaver direkte fra kalenderen og inn i min Google Calendar på nett...

 

Synes veien om f.eks "Astrid oppgaver" er tungvint og lite intuitiv. Skulle gjerne hatt sync av todo's direkte mot Google Calendar....

 

Noen...?

 

Jeg bruker Gtasks (play store) og den syncer todos rett mot google calendar. Har også widgets i 2x2, 2x4, 4x4 + 4x4 scrollable som er praktiske.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Har LFB/LG3 versjon system på telefonen min, og har lagt inn Speedmod kernel for root.

Telefonen masar heile tida om oppdaering, men får rett og slett ikkje oppdatere.

Både trådlaust og med Kies blir oppdateringa lasta ned, men 25% inn i oppdateringsprosessen feilar oppdateringa heile tida.

Har prøvd å deaktivere root midlertidig, men det hjelp heller ikkje.

Forslag?

Lenke til kommentar

Spørsmål til dere som har brukt ICS og JB uten TouchWiz og tilpasningene fra Samsung.

 

Har kalenderen i "Google Android" annen funksjonalitet enn S Planner fra Samsung? Jakter spesielt på muligheten for å synche todo's/ oppgaver direkte fra kalenderen og inn i min Google Calendar på nett...

 

Synes veien om f.eks "Astrid oppgaver" er tungvint og lite intuitiv. Skulle gjerne hatt sync av todo's direkte mot Google Calendar....

 

Noen...?

 

Jeg bruker Gtasks (play store) og den syncer todos rett mot google calendar. Har også widgets i 2x2, 2x4, 4x4 + 4x4 scrollable som er praktiske.

 

Har selv prøvd både Astrid, ToDo's og en til jeg ikke husker navnet på.

 

Hadde vært så bra etter min mening at "oppgaver" i S Planner på tlf hadde blitt syncet direkte inn - uten å bruke en 3dje parts app for dette....

Endret av jorang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...