Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Haha, du fikk meg til å giggle her, og jeg er helt enig med deg Feh! Den faller i mine øyner imellom to stoler og i tillegg til oversize så får du jammen meg en penn som samsung for øvrig har slengt med i både android-tablet og de nye Win RT tabletsa (samsung insisterer på at en ekstra penn har et formål tydligvis)

 

Synes dog at både SIII og note II har for mye power i forhold til brukeropplevelsen, men det kommer igjen an på øyet som ser. (gamer ikke på mobile)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har fått tatt en titt på Galaxy Note II bare for å spore litt av ? Sånn seriøst; den ser jo kliiiin lik ut GSIII bare med 5.3, er spent på brukermassen der.

 

Har ikke sett N2, men N1 er jo også relativt lik S2 og de eneste jeg kjenner som har den er to på jobben. Han ene er benchmark freak og han andre er bare rar... Og de ser like forbanna idiotiske ut begge to hver gang de drar opp det utyske av en telefon, som selv han som har langt over middels store hender ikke klarer å operere med kun én hånd.

 

For min del faller den mellom to stoler. Ikke nettbrett. Ikke telefon, men noe midt i mellom som ikke er like bra som å ha begge deler.

 

 

Uhm... Tror det er var meningen bak den... De kalles jo phablet og...

Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg copy & paste i internett? Får ikke det til med paste på google

 

Trykk og hold i tekstfeltet. Da dukker det opp en liten meny.

 

Har funnet ut at det funker dersom jeg har kopiert eller klipt ut noe i Internett app, da funker det. Men ikke når jeg har kopiert/klipt ut noe i f.eks instagram og lime inn i google

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...