Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten JB gutta, har cellestandy "buggen" blitt fikset? Eller blir den fortsatt vist som å bruke høyest batteri? Tenker jeg venter til den er offisielt utgitt før jeg begir meg innpå rooting

 

Ikke på min i hvertfall, og jeg har Baseband version I9300XXLH1

 

Problemet med rapportering av feil cellestandby er fikset i JB, hadde vel 3-4% cellestandby i går

 

 

Takker

Lenke til kommentar

 

 

Sist jeg sjekket var det hverken batteri eller elektriske komponenter i en bok. (og ja, jeg skrur av Kindle ved avgang og landing)

 

 

Det var da voldsom til tirade....vi får ta det enkle først. Har armbåndsuret ditt batteri og/eller elektriske komponenter? Nettopp!

...vil forøvrig driste meg til å kalle kindle en bok..

 

Poenget er, hva skiller en telefon i flymodus fra f.eks en bok?

Telefoner har ulike elektroniske elementer som ved stor tilfeldigheit kan forstyrre navigasjon-systemet til flyet.

Det HAR forårsaket flyulykker tildigare, selv med eldre telefoner. No er det både bt, gps, 3g osv osv som er i telefon og det er større sjansen for at det kna forstyrre systemer.

 

 

Ikke noe av dette er tilstede ved flymodus...

Lenke til kommentar

Ikke noe av dette er tilstede ved flymodus...

Leg ein kompass ved siden av kjøleskap som er plugget ut. Slå på kjøleskapet. Se kompas rotere litt.

Det er ingen wifi eller GPS i kjøleskapet dit heller...

Er det så vanskelig å forstå enkel "ALT ELEKTRONISK utstyr skal vere HEILT AV under t/o og landing"? Kas del av det du ikkje forstår?

 

Det HAR forårsaket flyulykker tildigare, selv med eldre telefoner.

Nei. Der er ikkje skjedd noen flyulykker der mobiltelefon er årsak til ulykken.

Nei, det er litt vanskelig å vite om det er mobil eller mp3 spiller som har forstyrra navigasjon-systemer.

Men det var konkludert ved fleire ulykker og neste-ulykker at ytre elektroniske forstyrrelser har påvirker navigasjon-systemer.

Derfor blir det sagt ALT elektronisk utstyr skal slås av under t/o og landing.

Lenke til kommentar

Øreplugger.... Wtf skjer med at vi ikke kan bruke plugger med flere knapper på? Har ett med tre knapper volum og uhm... Svarknapp,.

Volumknappene gjør ingen verdens ting og forsøker jeg å bruke svarknapp til det den er laget for frakobler den seg telefonen slik at jeg må ta de ut og inn igjen for å få noen lyd, svarer jeg derimot med å bruke telefonens "skjermknapp" fungerer den problemfritt, samme kan jeg si om musikklytting (bruker Jays app) ingen problemer

Lenke til kommentar

Ikke noe av dette er tilstede ved flymodus...

Leg ein kompass ved siden av kjøleskap som er plugget ut. Slå på kjøleskapet. Se kompas rotere litt.

Det er ingen wifi eller GPS i kjøleskapet dit heller...

Er det så vanskelig å forstå enkel "ALT ELEKTRONISK utstyr skal vere HEILT AV under t/o og landing"? Kas del av det du ikkje forstår?

 

 

Da tar jeg det en gang til....hva med armbåndsuret ditt? "Slår" du det av?

Lenke til kommentar

Øreplugger.... Wtf skjer med at vi ikke kan bruke plugger med flere knapper på? Har ett med tre knapper volum og uhm... Svarknapp,.

Volumknappene gjør ingen verdens ting og forsøker jeg å bruke svarknapp til det den er laget for frakobler den seg telefonen slik at jeg må ta de ut og inn igjen for å få noen lyd, svarer jeg derimot med å bruke telefonens "skjermknapp" fungerer den problemfritt, samme kan jeg si om musikklytting (bruker Jays app) ingen problemer

 

Sikker på at pluggene dine er Android kompatible? Headset laget for iPhone vil ikke nødvendigvis fungere for Android og vise versa. Er en grunn til at Klipsch f.eks har S4i og S4a. Jeg har S4i og jeg kan kun bruke midtknappen til å pause eller bytte sang (fremover). Volumknappene er ikke brukbare og jeg kan ikke svare telefonsamtaler med knappene.

Lenke til kommentar

Oooog tilbake til trådens emne!

 

Flipdeksel... Overpriset søppel eller din beste venn?

Jeg har ett... Men føler det blir for skrøpelig

Jeg syns flipdekselet er stilig, men kantene blir fort ødelagte, og de gummikantene faller av/løsner. Har hatt min i to måneder kanskje. Holder nok en stund til. Beskytter skjermen fint og. Fikk en liten ripe før jeg fikk flippen, men etter den har det ikke kommet noe.
Lenke til kommentar

Oooog tilbake til trådens emne!

 

Flipdeksel... Overpriset søppel eller din beste venn?

Jeg har ett... Men føler det blir for skrøpelig

 

Litt flimsy det der flipcoveret. Beskytter heller lite eller ingenting mot fall.

Jeg bruker et TPU-cover som iallefall beskytter baksiden og hjørnene ved evt. fall.

Kanskje det beste er et uoriginalt flipcover av typen skinn med både beskyttelse for skjerm og bakside, men de blir fort klumpete igjen.

Lenke til kommentar

Da tar jeg det en gang til....hva med armbåndsuret ditt? "Slår" du det av?

Om det er mulig å slå den av - ja. Det er jo ganske logisk om noe er ikkje muleg å slå av, då slår ikkje du det av. Om det er berre 2-3 trykk unna å skru av noe og du blir bedt om det, pga sikkerhetsmessige årsaker, så gjør du det. Det heter å minimalisere risiko.

Eg har mekanisk klokke forøvrig.

Lenke til kommentar

Øreplugger.... Wtf skjer med at vi ikke kan bruke plugger med flere knapper på? Har ett med tre knapper volum og uhm... Svarknapp,.

Volumknappene gjør ingen verdens ting og forsøker jeg å bruke svarknapp til det den er laget for frakobler den seg telefonen slik at jeg må ta de ut og inn igjen for å få noen lyd, svarer jeg derimot med å bruke telefonens "skjermknapp" fungerer den problemfritt, samme kan jeg si om musikklytting (bruker Jays app) ingen problemer

 

Sikker på at pluggene dine er Android kompatible? Headset laget for iPhone vil ikke nødvendigvis fungere for Android og vise versa. Er en grunn til at Klipsch f.eks har S4i og S4a. Jeg har S4i og jeg kan kun bruke midtknappen til å pause eller bytte sang (fremover). Volumknappene er ikke brukbare og jeg kan ikke svare telefonsamtaler med knappene.

 

 

Jeg vet de ikke er det ^^ men de kommer ikke i noen annen format så jeg bruker de likevel, liker lyden fra de. uansett w.t.f hvorfor i granskauen er det forskjellige plugger ?! Av alle ting man kan tulle rundt med så måtte de velge jackporten T_T

Lenke til kommentar

Oooog tilbake til trådens emne!

 

Flipdeksel... Overpriset søppel eller din beste venn?

Jeg har ett... Men føler det blir for skrøpelig

Jeg syns flipdekselet er stilig, men kantene blir fort ødelagte, og de gummikantene faller av/løsner. Har hatt min i to måneder kanskje. Holder nok en stund til. Beskytter skjermen fint og. Fikk en liten ripe før jeg fikk flippen, men etter den har det ikke kommet noe.

 

Fikk en mens jeg hadde det :'( plutselig oppdaget jeg en krummende ripe på skjermen.

 

Jeg tenkte meg innkjøp av en skikkelig deksel, så får se hvordan det holder. Klumping plager meg ikke så mye, og skal den "bulkes" på kan det like godt være skikkelig

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Oooog tilbake til trådens emne!

 

Flipdeksel... Overpriset søppel eller din beste venn?

Jeg har ett... Men føler det blir for skrøpelig

Jeg syns flipdekselet er stilig, men kantene blir fort ødelagte, og de gummikantene faller av/løsner. Har hatt min i to måneder kanskje. Holder nok en stund til. Beskytter skjermen fint og. Fikk en liten ripe før jeg fikk flippen, men etter den har det ikke kommet noe.

 

Fikk en mens jeg hadde det :'( plutselig oppdaget jeg en krummende ripe på skjermen.

 

Jeg tenkte meg innkjøp av en skikkelig deksel, så får se hvordan det holder. Klumping plager meg ikke så mye, og skal den "bulkes" på kan det like godt være skikkelig

 

Hadde et slikt på min gamle Note. Fantastisk kvalitet og beskyttelse. Men så blir den klumpete å ha i bukselomma da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...