Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at en del av dere har kjøpt SanDisk ultra (det rød/grå) kortet til s3'n deres, minnekortet mitt har crappet ut (nekter å la seg formatere, selvom jeg gjør det sier det at den ikke er er det) og så på prisene her hjemme... Hvorfor bestiller ikke folk det fra for eksempel ebay? Ser de går for under halvparten av prisen der

 

 

og er kortet dugelig? Eller burde jeg kjøpe 2x16gb for å ha ett innlegg backup istedenfor

Endret av technicality
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Jeg får mitt på lørdag, skal si ifra om jeg får problemer med det.

 

Mange har dårlige erfaringer med minnekort fra Ebay, veldig mange falske kort av dårlig kvalitet.

 

Gå for et 32GB kort, stress å ha flere.

 

Lenke til kommentar

Holder på å fikler med Tasker, og fikk inntrykk at det var et par til som drev med det ;)

 

Har satt opp en profil som slår av autosync på natta, men kunne godt tenkt meg at den var litt mer raffinert.

 

Noen av dere som vet hvordan man kan sette opp: slå av autosync, hvis enheten er docket (står på lading) mellom 23:00 og 06:30? ...altså to forutsetninger

Lenke til kommentar

Holder på å fikler med Tasker, og fikk inntrykk at det var et par til som drev med det ;)

 

Har satt opp en profil som slår av autosync på natta, men kunne godt tenkt meg at den var litt mer raffinert.

 

Noen av dere som vet hvordan man kan sette opp: slå av autosync, hvis enheten er docket (står på lading) mellom 23:00 og 06:30? ...altså to forutsetninger

Yep.

Etter du har satt opp profilen med tilhørende task, kan du i Profiles-fanen velge profilen, så trykke og holde på forutsetningen for å få opp en meny. (samme som f.eks. hvis du skal slette, eller gi nytt navn på profiler/tasks/etc) Der har du muligheten til å velge Add, og velge en forutsetning til.

 

Profilen vil da ikke aktiveres uten at begge forutsetningene er sanne. :)

Lenke til kommentar
Skjermer knuser jo ikke uten grunn. Slutt å hiv den rundt eller mist den i bakken. Problem solved. Har faktisk ikke sett mange her inne heller som har klart å knuse skjermen, ei heller sett noe om det på nett at det er et stort problem. Men droptest sier at den er på ca. samme nivå som iphone 4, så jeg anbefaler ikke å slippe den i bakken. Edit: Mytrendyphone selger DIY replacement skjermer til både hvit og blå til ca. 1200 kr (+mva/frakt/toll). De selger også verktøy for å demontere telefonen, men jeg vil anta at garantien forsvinner hvis man gjør det (?). Hvor mye det koster å sende på service aner jeg ikke, men et wild guess sier meg ca. 2-2500 kr.
Tja, SG1 min gikk sikkert 10 ganger i bakken før skjermen knuste. SG3? skjedde på første "forsøk" :(
Hvordan traff den bakken? knuste den bare ved at den traff på kanten av telefonen, eller landet den på glasset?

 

Har postet det før i tråden, men den skled ut av (sykkel) lomma, og landet med skjermen ned, rett på asfalt.

Det er jo tonnevis av drop-tests på nettet som viser at SG3 knuser lett ved fall fra typiske brukssituasjoner, Desverre! Man kunne jo håpet at de hadde satset litt mer på at durability fremfor å lansere nye telefoner og et hopetall modeller hele tiden. Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Holder på å fikler med Tasker, og fikk inntrykk at det var et par til som drev med det ;)

 

Har satt opp en profil som slår av autosync på natta, men kunne godt tenkt meg at den var litt mer raffinert.

 

Noen av dere som vet hvordan man kan sette opp: slå av autosync, hvis enheten er docket (står på lading) mellom 23:00 og 06:30? ...altså to forutsetninger

Yep.

Etter du har satt opp profilen med tilhørende task, kan du i Profiles-fanen velge profilen, så trykke og holde på forutsetningen for å få opp en meny. (samme som f.eks. hvis du skal slette, eller gi nytt navn på profiler/tasks/etc) Der har du muligheten til å velge Add, og velge en forutsetning til.

 

Profilen vil da ikke aktiveres uten at begge forutsetningene er sanne. :)

 

Takk for tips :-)

 

Utrolig app dette. Utfordringen er å sette opp og teste de enkle oppgavene. De tutorials jeg har funnet starter liksom på den komplekse funksjonaliteten - i alle fall etter min mening

 

Har noen greie funksjoner satt opp her nå - silent mode når avtaler merket opptatt i en bestemt kalender etc... :-)

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med vekkerklokka? Vanskelig å treffe slumreknappen når man er stuptrøtt. Ender med at jeg skrur av alarmen istedenfor å slumre.

 

Sett opp slumre funksjonen til å være stemmestyrt ;)

Vil tippe jeg ikke klarer å snakke helt rett og rent på den tiden :p

 

Ser det er noen gode vekkeklokke-app som jeg sikkert kan prøve ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Holder på å fikler med Tasker, og fikk inntrykk at det var et par til som drev med det ;)

 

Har satt opp en profil som slår av autosync på natta, men kunne godt tenkt meg at den var litt mer raffinert.

 

Noen av dere som vet hvordan man kan sette opp: slå av autosync, hvis enheten er docket (står på lading) mellom 23:00 og 06:30? ...altså to forutsetninger

Yep.

Etter du har satt opp profilen med tilhørende task, kan du i Profiles-fanen velge profilen, så trykke og holde på forutsetningen for å få opp en meny. (samme som f.eks. hvis du skal slette, eller gi nytt navn på profiler/tasks/etc) Der har du muligheten til å velge Add, og velge en forutsetning til.

 

Profilen vil da ikke aktiveres uten at begge forutsetningene er sanne. :)

 

 

Takk for tips :-)

 

Utrolig app dette. Utfordringen er å sette opp og teste de enkle oppgavene. De tutorials jeg har funnet starter liksom på den komplekse funksjonaliteten - i alle fall etter min mening

 

Har noen greie funksjoner satt opp her nå - silent mode når avtaler merket opptatt i en bestemt kalender etc... :-)

Ja, det er en fantastisk bra app.. Kan man tenke på det, så kan det bli gjort!

Kan få til noen veldig morsomme og nyttige funksjoner etter hvert når man begynner å leke seg med scripts og variabler i tillegg til ferdig-funksjonene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...