Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er mulig å installere Google Voice Search istedenfor S-Voice? Har alltid syntes at slike programmer er kule, men har hørt at S-Voice ikke er spesielt bra.

 

Du har da allerede Google voice search på telefonen din. Hvis du har plassert Google search-widgeten på en av hjemmeskjermene dine, så er det bare å trykke på mikrofon-ikonet der. Fungerer på norsk tom!

 

Har ikke S3, men tenker å kjøpe :p Så litt på tester av Siri, S-Voice og Google Voice Search og Google Voice Search var klart best. Og at det fungerer på norsk er jo enda morsommere :D Men jeg er fra Stavanger så regner med jeg kan stryke det å snakke på norsk til den haha.

 

Men er Google Now det samme som Google Voice Search?

Jeg håper jo du går for S3 i stedet for iPhone, men ikke la voice-funksjonen ta valget for deg. Det er gøy i cirka 25min. Etter en uke eller to bruker du den neppe igjen. Det er hvert fall min og alle jeg kjenner sin erfaring med både S-Voice, Siri ol tjenester.

 

Har iPhone 4 nå og har hatt iPhone siden 3Gen kom (altså startet med 3gen og oppgraderte senre til 4ern). Synes iOs er blitt helt forferdelig kjedelig og begynner å bli ganske lei av å være "lukket inne". Spesielt når det kommer til musikk (ikke noe problem nå lenger, da jeg bruker spotify), film (kan bare ha mp4, som betyr at jeg må konvertere HVER eneste film, med mindre jeg kjøper en app som lar meg spille av).

 

Føler at jeg trenger noe nytt og S3 ser virkelig bra ut! Ang. Voice funksjonen(e) så er det absolutt ikke det som velger telefonen. Var bare nysgjerrig på om det var mulig å bruke Google Voice Search istedenfor S-Voice fordi S-Voice ikke er i nærheten av Google Search Voice. ;)

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Google Voice Search kan bare google, langt ifra den samme funksjonaliteten.

 

Når jeg tenker meg om så kan nok det stemme, ja. De testet bare vær, sport og o.l ting i de videoene jeg har sett. Takk for oppklaringen :)

 

Litt off-topic fra tråden, men iTavisen (også en del andre engelske/amerikanske nettaviser) publiserte en artikkel om at S4 kanskje skulle bli lansert i mars. Vil det være verdt å vente eller bør jeg gå for S3?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Kjøpte telefonen igår og våknet i natt av at hele frontdekselet på telefonen lyste opp pga en notification. Stemmer dette eller har eg drømt? Trodde det kun var led lyset som skulle lyse?

Du drømmer :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen av de store forskjellene fra S1 til S3 i praktisk bruk har vert tiden det tar å slå av og på telefonen. Når man følger melkerutene til Widerøe er det er stort pluss...

flymodus, man ;-)

 

Alle setter vel telefonen i flymodus i tilfelle man måtte få lyst til å skru på telefonen når setebeltetlyset er av?

 

Ved avgang og landing skal telefon være avskrudd, flymodus eller ikke.

Lenke til kommentar

iTavisen (også en del andre engelske/amerikanske nettaviser) publiserte en artikkel om at S4 kanskje skulle bli lansert i mars.

Nei.

 

Samsung vet neppe selv når den lanseres enda. Det vil sannsynligvis komme en bølge av 1080p telefoner på neste mobilmesse i Barcelona. Så for Samsung blir det en avveining på om de skal ha en mer ekslusiv lansering noen uker etterpå, eller stoppe lekasjesalg fra konkurrentene ved å lansere samtidig.

Lenke til kommentar

Ved avgang og landing skal telefon være avskrudd, flymodus eller ikke.

Ja, den_skal_vel det - noe jeg har tilgode å gjøre - og til gode å høre en forklaring på hvorfor man skal gjøre det....

Forklaringen får du hver gang du tar av eller lander i ett fly. Det er reglene. Du skal følge dem. Og være innihelvetes glad for at besetning og vedlikehold av flyet ikke drives med samme holdning.

 

Når de forteller deg at alt elektronisk utstyr skal skrus av, ja så gjør du det. Det tar ett halvt sekund å trykke på avknappen, 5 sekunder før telefonen er skrudd av og 30 sekunder til du kan bruke den etter å ha skrudd på igjen. Beste verste fall er at du møter en nazi flyvert som sender deg på hodet ut av flyet med påfølgende svartelisting. Verste verste fall er at du setter livet til dine medpassasjerer i fare.

Lenke til kommentar
Forresten JB gutta, har cellestandy "buggen" blitt fikset? Eller blir den fortsatt vist som å bruke høyest batteri? Tenker jeg venter til den er offisielt utgitt før jeg begir meg innpå rooting

 

Ikke på min i hvertfall, og jeg har Baseband version I9300XXLH1

Endret av -iL-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...