Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

En annen av de store forskjellene fra S1 til S3 i praktisk bruk har vert tiden det tar å slå av og på telefonen. Når man følger melkerutene til Widerøe er det er stort pluss...

flymodus, man ;-)

Tar det ikke røffli 30 sek å boote telefonen?

 

Finnes det noen gode apper ala iPhones sleep cycle? Genial app som jeg kunne tenkt meg når jeg skifter til S3.

 

Jeg bruker selv Sleep as Android. Fungerer bra, med grafe og analyse av søvnmønster osv.

 

Er det slik at den også vekker deg når du sover lettest?

Det er det som er meningen med den ja. Har prøvd den appen tidligere, men ble ikke komfortabel med å ha telefonen under dyna da jeg var redd jeg skulle ødelegge skjermen ila natta. Har testa Sleep time i noen dager nå og den bes om å legges under puta. Føler ikke at jeg har prøvd den lenge nok til å si om den er noe bedre enn Sleep As An Droid.

 

Sleep cycle skulle hvertfall legges ved siden av puta.

 

Men takk for informasjon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Holder på å fikler med Tasker, og fikk inntrykk at det var et par til som drev med det ;)

 

Har satt opp en profil som slår av autosync på natta, men kunne godt tenkt meg at den var litt mer raffinert.

 

Noen av dere som vet hvordan man kan sette opp: slå av autosync, hvis enheten er docket (står på lading) mellom 23:00 og 06:30? ...altså to forutsetninger

Yep.

Etter du har satt opp profilen med tilhørende task, kan du i Profiles-fanen velge profilen, så trykke og holde på forutsetningen for å få opp en meny. (samme som f.eks. hvis du skal slette, eller gi nytt navn på profiler/tasks/etc) Der har du muligheten til å velge Add, og velge en forutsetning til.

 

Profilen vil da ikke aktiveres uten at begge forutsetningene er sanne. :)

 

 

Takk for tips :-)

 

Utrolig app dette. Utfordringen er å sette opp og teste de enkle oppgavene. De tutorials jeg har funnet starter liksom på den komplekse funksjonaliteten - i alle fall etter min mening

 

Har noen greie funksjoner satt opp her nå - silent mode når avtaler merket opptatt i en bestemt kalender etc... :-)

Ja, det er en fantastisk bra app.. Kan man tenke på det, så kan det bli gjort!

Kan få til noen veldig morsomme og nyttige funksjoner etter hvert når man begynner å leke seg med scripts og variabler i tillegg til ferdig-funksjonene. :)

 

Enig. Den er utrolig flrksibel. Har du funnet noen oversikt over alle scripts og variabler? Føler jeg famlet litt i blinde der...

Ikke funnet noen spesielle sider med scripts og variabler. Men fant denne som lister en haug med nyttige profiler :)

 

http://tasker.wikido...m/profile-index

 

Veldig bra. Masse idéer og hjelp der :)

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å installere Google Voice Search istedenfor S-Voice? Har alltid syntes at slike programmer er kule, men har hørt at S-Voice ikke er spesielt bra.

 

Du har da allerede Google voice search på telefonen din. Hvis du har plassert Google search-widgeten på en av hjemmeskjermene dine, så er det bare å trykke på mikrofon-ikonet der. Fungerer på norsk tom!

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å installere Google Voice Search istedenfor S-Voice? Har alltid syntes at slike programmer er kule, men har hørt at S-Voice ikke er spesielt bra.

 

Du har da allerede Google voice search på telefonen din. Hvis du har plassert Google search-widgeten på en av hjemmeskjermene dine, så er det bare å trykke på mikrofon-ikonet der. Fungerer på norsk tom!

 

Har ikke S3, men tenker å kjøpe :p Så litt på tester av Siri, S-Voice og Google Voice Search og Google Voice Search var klart best. Og at det fungerer på norsk er jo enda morsommere :D Men jeg er fra Stavanger så regner med jeg kan stryke det å snakke på norsk til den haha.

 

Men er Google Now det samme som Google Voice Search?

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å få tak i beskyttelse til kamera-linsen?

 

Blir bekymret når jeg ser at dekselet bak får riper bare man puster på det.

 

 

Skikkelige deksler har kamera beskyttelse og. Men vet ikke hvor interessant det er for deg

 

Det er veldig interessant! :-) Hvor kan jeg finne et slikt?

Endret av Magnetar
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å få tak i beskyttelse til kamera-linsen?

 

Blir bekymret når jeg ser at dekselet bak får riper bare man puster på det.

 

Det er veldig interessant! :-) Hvor kan jeg finne et slikt?

 

 

Skikkelige deksler har kamera beskyttelse og. Men vet ikke hvor interessant det er for deg

 

Igjen, tror nok de ikke er hva du ser etter.

Men iallefall Otterbox defender og seidio convert

Har dette. Vel otterboxen er jeg ikke 100% på men seidioen har det

 

*edit* sjekket nettopp otterbox dekker ikke, men seidio har en form for plugg som dekker alle tre. Såklart innebærer jo det at du faktisk holder den lukket for at det skal ha en beskyttende effekt når du ikke tar bilder

Endret av technicality
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å installere Google Voice Search istedenfor S-Voice? Har alltid syntes at slike programmer er kule, men har hørt at S-Voice ikke er spesielt bra.

 

Du har da allerede Google voice search på telefonen din. Hvis du har plassert Google search-widgeten på en av hjemmeskjermene dine, så er det bare å trykke på mikrofon-ikonet der. Fungerer på norsk tom!

 

Har ikke S3, men tenker å kjøpe :p Så litt på tester av Siri, S-Voice og Google Voice Search og Google Voice Search var klart best. Og at det fungerer på norsk er jo enda morsommere :D Men jeg er fra Stavanger så regner med jeg kan stryke det å snakke på norsk til den haha.

 

Men er Google Now det samme som Google Voice Search?

Jeg håper jo du går for S3 i stedet for iPhone, men ikke la voice-funksjonen ta valget for deg. Det er gøy i cirka 25min. Etter en uke eller to bruker du den neppe igjen. Det er hvert fall min og alle jeg kjenner sin erfaring med både S-Voice, Siri ol tjenester.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enig ang voice, det eneste stedet jeg bruker dette er når jeg kjører bil og ber telefonen ringe for meg, og denne funksjonen hadde jeg også på eldgamle klassiske telefoner. Og da også sjelden siden jeg foretrekker å ikke være i mobilsamtaler under kjøring. Å sitte å snakke til dingsen sin i div. situasjoner blir for meg bare merkverdig. Det er fansy på film, men ellers njaei.

 

Ellers håper jeg at folk velger dingser etter egne behov og ønsker og ikke hva andre mener er "best for deg".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Kjøp deg er originalt flip-cover. Det har en forhøyning rundt kameralinsa slik at den ikke er så utsatt.

 

Otterbox dekselet er noe herk. Har kjøpt det selv. Rein plastikk - men beskytter godt hvis du kan godta at mobilen blir 15mm tykk. Ble skuffet over den dårlige vanntettinga...

 

 

http://www.seidio.com/obex/

 

IP68 sertifisert, men er som du sier, må se ann på hva man egentlig er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...