Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet når Jelly Bean 4.1 kommer? Syntes å ha hørt i oktober en gang, men noe mer spesifikt?

 

Og har akkurat nå et Chess Sjakk Matt abonnement, tror dere det er mulig å få avslag på telefonen hos Chess? Har en venn som betalre 1200 kr + 200 kr i 12 mnd for telefonen. Viker også som om de fleste samarbeider om abonnement, da fleste er rimelig like og tenkte derfor at de kanskje kunne ha et tilbud hos Chess også? Kan ikke huke av for at jeg har abonnement fra før, så vet ikke om jeg da får et tilbud, men har sendt mail til kundesupport.

 

 

Lenke til kommentar

4.1 kommer i oktober.

http://www.itavisen.no/902812/straks-faar-galaxy-siii-nye-android

 

Angående kjøp så kontakter du Chess da vi ikke kan svare.

 

Ok, takk for svar og link.

 

Ang. om S3 fra Chess så har jeg sendt mail til kundesupport, men kan ta opptil tre dager og antar at de ikke svarer på søndag så da blir det innen fire dager. Lurte bare på om noen hadde benyttet seg av et eventuelt tilbud fra Chess. Må da være noen her med et Chess abonnement? :)

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg fikk meg S3 i dag, og er kjempefornøyd, men nå skal jeg roote telefonen, siden jeg vil ha stock ROM.

 

Hvordan gjør jeg det? Jeg har gjort det før med min (gamle tlf) S2, men jeg husker ikke en dritt av hvordan jeg gjorde det.

 

Er det noen som kan linke meg en finfin guide på hvordan jeg gjør det? Jeg har Mac.

 

Er det noe "problem" å hoppe på ett JB-ROM?

Endret av Tastatur
Lenke til kommentar

Noen som vet når Jelly Bean 4.1 kommer? Syntes å ha hørt i oktober en gang, men noe mer spesifikt?

 

Og har akkurat nå et Chess Sjakk Matt abonnement, tror dere det er mulig å få avslag på telefonen hos Chess? Har en venn som betalre 1200 kr + 200 kr i 12 mnd for telefonen. Viker også som om de fleste samarbeider om abonnement, da fleste er rimelig like og tenkte derfor at de kanskje kunne ha et tilbud hos Chess også? Kan ikke huke av for at jeg har abonnement fra før, så vet ikke om jeg da får et tilbud, men har sendt mail til kundesupport.

 

Blir 699 for telefonen + 349 i mnd (12 mnd) + 199 for abo per mnd (Sjakk Matt)

Lenke til kommentar

Noen som vet når Jelly Bean 4.1 kommer? Syntes å ha hørt i oktober en gang, men noe mer spesifikt?

 

Og har akkurat nå et Chess Sjakk Matt abonnement, tror dere det er mulig å få avslag på telefonen hos Chess? Har en venn som betalre 1200 kr + 200 kr i 12 mnd for telefonen. Viker også som om de fleste samarbeider om abonnement, da fleste er rimelig like og tenkte derfor at de kanskje kunne ha et tilbud hos Chess også? Kan ikke huke av for at jeg har abonnement fra før, så vet ikke om jeg da får et tilbud, men har sendt mail til kundesupport.

 

 

Blir 699 for telefonen + 349 i mnd (12 mnd) + 199 for abo per mnd (Sjakk Matt)

 

Uheldigvis er ikke det noe tilbud da man forsatt ender opp på 4.8Ksom den koster alle andre plasser :/

 

 

EDIT: Hadde greid å legge mitt svar ovenfor inn i quoten.

Endret av HawkeyeFtw
Lenke til kommentar

Noen som vet når Jelly Bean 4.1 kommer? Syntes å ha hørt i oktober en gang, men noe mer spesifikt?

 

Og har akkurat nå et Chess Sjakk Matt abonnement, tror dere det er mulig å få avslag på telefonen hos Chess? Har en venn som betalre 1200 kr + 200 kr i 12 mnd for telefonen. Viker også som om de fleste samarbeider om abonnement, da fleste er rimelig like og tenkte derfor at de kanskje kunne ha et tilbud hos Chess også? Kan ikke huke av for at jeg har abonnement fra før, så vet ikke om jeg da får et tilbud, men har sendt mail til kundesupport.

 

Uheldigvis er ikke det noe tilbud da man forsatt ender opp på 4.8Ksom den koster alle andre plasser :/

 

Blir 699 for telefonen + 349 i mnd (12 mnd) + 199 for abo per mnd (Sjakk Matt)

I prinsippet ender man jo bare opp med å betale 1200 + (12*200) for telefonen hos Djuice. En eller annen form for abonnement må man jo nesten ha uansett (med mindre man da kjøper telefonen med abonnement og har binding et annet sted). Man får også gratis, rentefri avbetaling og det er også vært litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Roote-spørmål fra en newbie på S3.

 

Kommer fra en rootet HTC Desire med Cyanogenmod i bruk siste året.

 

Ønsker å roote S3 også, men har ser inntil videre ikke behov for å legge inn custom rom.

Rooting ønskes for å kunne installere adblock, ta fullstendig backup - få kontroll over telefonen fullt ut.

 

MEN; vil telefonen fortsatt motta offisielle Samsung-oppdateringer hvis den er rootet, selv om det ikke lagt inn custom rom?

Lenke til kommentar

Hei! jeg har tenkt meg å skaffe meg en flip cover og kansje et deksel til min s3, derfor lurer jeg på om dere har forslag til forskjellige deksler(metall,silikon osv..) og forskjellige flip covere.

 

Jeg har tenkt å kjøpe fra ebay.. da utvalget er størst der.Så kom med forslag utifra deres erfaringer.

Endret av sara15
Lenke til kommentar

Roote-spørmål fra en newbie på S3.

 

Kommer fra en rootet HTC Desire med Cyanogenmod i bruk siste året.

 

Ønsker å roote S3 også, men har ser inntil videre ikke behov for å legge inn custom rom.

Rooting ønskes for å kunne installere adblock, ta fullstendig backup - få kontroll over telefonen fullt ut.

 

MEN; vil telefonen fortsatt motta offisielle Samsung-oppdateringer hvis den er rootet, selv om det ikke lagt inn custom rom?

Som Chivas så utfyllende svarte: Ja, det vil du, men ved hver oppdatering vil du miste root og må gjøre det på nytt (men det er en meget enkel og kjapp prosess).

 

Jeg har hatt min S3 i noen mnd nå og er stor fornøyd.. men idag kom det på en merkelig lyd når jeg skrur av tastelås eller trykker på "hjem" knappen Like etter den er gått i dvale.. Noen med samme problem? Noen som vet hvor jeg skrur det av?? Liten ting til STOR irritasjon...

 

Kan du beskrive lyden (sikter du til den "vannaktige" lyden)? Har den alltid vært der eller nylig dukket opp?

 

 

BESTILT!!! Forventer at jeg får den på mandag el tirsdag

Hvilket OS bør jeg sjekke ut? Holder det med å bruke standarden som mobilen har?

Først litt pirk: OSet er og blir Android (om ingen har porta noe iOS til Samsungen, men det tviler jeg meget på).

 

Så til anbefalingen: Jeg er hvert fall meget godt fornøyd med MIUI (bruker for tiden denne utgaven: [ROM][MIUI][AOSP][JB] - Jimbo MIUI. Hyggelig og responsiv utvikler og MIUI er jo bare herlig).

Endret av LtdEdFred
Lenke til kommentar

Roote-spørmål fra en newbie på S3.

 

Kommer fra en rootet HTC Desire med Cyanogenmod i bruk siste året.

 

Ønsker å roote S3 også, men har ser inntil videre ikke behov for å legge inn custom rom.

Rooting ønskes for å kunne installere adblock, ta fullstendig backup - få kontroll over telefonen fullt ut.

 

MEN; vil telefonen fortsatt motta offisielle Samsung-oppdateringer hvis den er rootet, selv om det ikke lagt inn custom rom?

Som Chivas så utfyllende svarte: Ja, det vil du, men ved hver oppdatering vil du miste root og må gjøre det på nytt (men det er en meget enkel og kjapp prosess).

 

Jeg har hatt min S3 i noen mnd nå og er stor fornøyd.. men idag kom det på en merkelig lyd når jeg skrur av tastelås eller trykker på "hjem" knappen Like etter den er gått i dvale.. Noen med samme problem? Noen som vet hvor jeg skrur det av?? Liten ting til STOR irritasjon...

 

Kan du beskrive lyden (sikter du til den "vannaktige" lyden)? Har den alltid vært der eller nylig dukket opp?

 

 

BESTILT!!! Forventer at jeg får den på mandag el tirsdag

Hvilket OS bør jeg sjekke ut? Holder det med å bruke standarden som mobilen har?

Først litt pirk: OSet er og blir Android (om ingen har porta noe iOS til Samsungen, men det tviler jeg meget på).

 

Så til anbefalingen: Jeg er hvert fall meget godt fornøyd med MIUI (bruker for tiden denne utgaven: [ROM][MIUI][AOSP][JB] - Jimbo MIUI. Hyggelig og responsiv utvikler og MIUI er jo bare herlig).

Hvordan er bluetooth signalene?

Jeg bruker CM10 nå, men her er signalene så dårlige at jeg ikke kan ha den i lomma engang før det hakker og detter ut. Tenker på A2DP mest nå (musikk), Å prate i telefonen fungerer litt bedre..

Med stock rom og Omega kunne jeg gå mange meter unna tlf uten problemer med lyden.

Problemet med Omega var at jeg av en eller annen grunn ikke fikk laste ned podcast fra nrk.

Alle andre podcaster gikk greit, men ikke nrk..

Veit du om du får tillgang på dette fra denne romen?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg fikk meg S3 i dag, og er kjempefornøyd, men nå skal jeg roote telefonen, siden jeg vil ha stock ROM.

 

Hvordan gjør jeg det? Jeg har gjort det før med min (gamle tlf) S2, men jeg husker ikke en dritt av hvordan jeg gjorde det.

 

Er det noen som kan linke meg en finfin guide på hvordan jeg gjør det? Jeg har Mac.

 

Er det noe "problem" å hoppe på ett JB-ROM?

 

:-) stock rom er det som kommer med telefonen, så da er du allerede der.. Hvis du vil ha en JB stock rom (original samsung rom), er det bare å laste ned fra sammobile (den polske fungerer helt fint: I9300XXDLIB), og legge inn med Odin. trenger ingen root-ing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...