Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvilken firmware som kommer på disse tlf. når man kjøper dem i butikken i dag? Virker som den er annerledes og nyere enn dem som ligger hos sammobile. Hvordan kan jeg i såfall skaffe meg noe nyere enn sammobile sine?

 

 

rimelig sikker på at telefoner du finner hos norske forhandlere IKKE innehar nyere firmware enn det du finner på sammobile,hvorfor tror du de er nyere egentlig?

 

Fordi den jeg har nå ikke har samme funksjonalitet som den jeg hadde tidligere...

 

 

...Føler du for å være liiiitt mer presis ?

Lenke til kommentar

Her har jeg problem med Wifi hver gang noen bruker microbølgeovnen... Hvem skal jeg skrike på? Samsung, Dlink eller Miele?

Wifi og mikrobølgeovner bruker begge normalt 2,4GHz. Dette er et frekvensbånd som ikke har noen garanti mot forstyrrelser. Hvis du har en router med 5GHz, så kan du koble opp telefonen der og slippe disse forstyrrelsene.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve dette på telefonen, får opp en tekstboks der det står TEN har ikke mulighet for å redigere innholdet i boksen, får heller ikke opp andre valg.

Har du flasha med NEE PDA?

 

Det har jeg ikke gjort, viste seg at ODIN ikke støttet osX så heller ikke ut som det funker i linux så må vente til jeg kommer på jobb og finner meg en windows maskin.

Fant følgende info med *#1234#

AP:I9300XXBLH1

CP:I9300XXLH1

CSC:I9300TENBLH1

Lenke til kommentar

Da er JB lagt inn vellykket her, den polske versjonen. Funker som bare det, er ikke farten som gjør at jeg bytter launcher nå, men funksjonaliteten. Ble merkbart mindre lagg i bytting av sider og app-skuff. :)

 

Har kommet en sperremodus-funksjon som gjør at man kan stenge av varsler/anrop etc i gitt tidsrom. Med unntak fra visse kontakter om man ønsker det.

Det jeg synes er negativt er at notification-baren ikke er helt sort lenger, men mørkeblå. :p Men det er jo en bagatell. Dessverre ingen ekstra led-innstillinger jeg håpet på.

 

Usikker på om jeg skal gå for MIUI eller CM på denne, noen som har prøvd begge?

Lenke til kommentar

Brodern klarte å miste S3 i grusen utenfor huset. Selvfølelig gikk skjermen i tusen knas. Hvilke muligheter har han nå? Reparerer selv? Er det lett?

 

Det er egne reparasjonssentre i Bergen og Oslo som fikser dette for 700kr.

Skjermen er gratis de første 12 mnd.

 

Bytter de bare skjermen eller "hele toppramen" jeg har fått noen stygge hakk på rammen jeg gjerne vill bli kvitt.

Lenke til kommentar

Da er JB lagt inn vellykket her, den polske versjonen. Funker som bare det, er ikke farten som gjør at jeg bytter launcher nå, men funksjonaliteten. Ble merkbart mindre lagg i bytting av sider og app-skuff. :)

 

Har kommet en sperremodus-funksjon som gjør at man kan stenge av varsler/anrop etc i gitt tidsrom. Med unntak fra visse kontakter om man ønsker det.

Det jeg synes er negativt er at notification-baren ikke er helt sort lenger, men mørkeblå. :p Men det er jo en bagatell. Dessverre ingen ekstra led-innstillinger jeg håpet på.

 

Usikker på om jeg skal gå for MIUI eller CM på denne, noen som har prøvd begge?

Brukte du Odin da du la inn den polske JB?

Lenke til kommentar

Har en S3 med 32gb minnekort. Ser at programmer jeg har installert legger seg på internminnet, selv om det står oppført under lagringsmenyen at store deler av programmene ligger på SD-kort. Problemet er nok at internminnet har en katalog som heter SD-kort, mens minnekortet kalles ext-card (eller lignende).

 

Har forsøkt å avinstallere programmene, for så å legge de inn på nytt, men det samme skjer hver gang.

 

Noen som har tips til hvordan jeg får løst problemet- uten å formatere?

Lenke til kommentar
Jeg har bestilt meg noe lignende det her: http://www.ebay.com/...=item20caa28ab4 Litt tykkere enn den originale, siden man setter det utenpå baksiden. Har ikke fått det enda, men tips om flere leter etter det samme. (Jeg håper bare det er tynt nok til at jeg kan hulle ut forsiden over varsellyset. :) )

Så faktisk ikke så galt ut i sort. Du får hyle når det ankommer og si fra om det innfrir forventningene.

 

Har fått dette og prøvde det ut igår. Så veldig greit ut med en gang, selv om det var krem-farget og ikke hvitt. Jeg fikk skjært ut et pent, rundt hull til led-lyset, men etter et par timers bruk så spretter det ene hjørnet av og kan ikke klipses på. Kan godt være mulig jeg bøyde på det mens jeg skjærte ut hullet, men ihvertfall henger kun tre av hjørnene på her nå (etter en dag). Veldig sterk magnet, stivt deksel i lær-delen foran, bra tilpassede hull til utganger og merker nesten ikke at det bygger over skjermen. Men av/på-knappen ble godt gjemt inn på alle fire sider, så den er vanskelig å nå :)

Lenke til kommentar

Min S3 har begynt å gå litt treigt i det siste.. bruker mer tid på å starte opp programmer, litt lagg i menyer etc. Dette er ganske irriterende. Alt gikk glatt den ene dagen, og plutselig neste dag så var den treig. Har prøvd omstart også. Er spent på Jelly Bean.

 

Har også stresset mye for å få manuellt synkronisert kontaktene mine med facebook bilder, men finner aldri et program som gjør dette. Kjenner noen til det? Og kan noen anbefale f.eks Contacts+ i stedet for orgina-appen?

Lenke til kommentar

Hoi folkens. Prøver å få låst opp SGS3en min som er opeatørlåst til Telenor. Har fått tak i koden fra sidene deres, men denne oppskriften: "Tast inn #7465625*638*# der man normalt ringer." fungerer ikke lengre. Har lest litt på nettet og funnet en del folk som sier at Samsung har fjernet muligheten til å bruke dette for å låse opp telefonen sin på de nyere oppdateringene. Noen som vet om det er noe slags "erstatnignsnr" for å komme til opplåsningen? Har sendt melding til Telenor, men tenker det muligens går like fort å få svar her. Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...