Uncle Scrooge Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Er det mulig å slette de appene som følger med? Eller må man roote, eller hva det kalles? F.eks. sykt irriterende med både gmail og epost app + all samsung dritten Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Er det mulig å slette de appene som følger med? Eller må man roote, eller hva det kalles? F.eks. sykt irriterende med både gmail og epost app + all samsung dritten da må do roote den, Men du kan deaktiver dem (vertfall mange av dem) Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Kan skjule de ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Kan skjule de ? med og deaktivere blir det "borte" ja. du gjør det i Settings - > Application så finn appen og " disable" Lenke til kommentar
technicality Skrevet 9. september 2012 Rapporter Del Skrevet 9. september 2012 Kan skjule de ? med og deaktivere blir det "borte" ja. du gjør det i Settings - > Application så finn appen og " disable" ah! ^^ hehe jeg vet, var ment som ett svar til -Sindre... kan se hvordan det kan se ut som jeg spørr. my bad Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Har irritert meg en del da batteritid ble dårligere med den siste offisielle oppdateringen fra Samsung/Kies 4.04. Stort sett står jo telefonen i laderen om natten - men tenkte jeg skulle teste hva som skjedde såfremt jeg skrudde den helt av... Så, med telefon avslått (batteriet riktignok i telefonen) gikk den fra 66% til 22% i løpet av en natt. Dette kan da UMULIG være normalt ?????? Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Kjører med siste Samsung 4.0.4 jeg også, og over natten gikk batteriet ned fra 93% til 88%. Det med Wi-Fi slått på. Så nei, det høres absolutt ikke normalt ut Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Har også samme problemet. Merket det umiddelbart etter oppdateringen. Og det er enda værre enn det var da jeg kjøpte telefonen. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Fikk en ny firmwareoppdatering nå, OTA: LH3 - 17Mb Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) Noen som har et forslag til hvilket program jeg kan bruke for å flytte over apper til sd kortet? Endret 10. september 2012 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Ser det er en ny Fireware-update men ble "stil i ko" og server overbelastet /serverproblemer prov igjen senere. Lenke til kommentar
WickedZoomer Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Fikk en nye oppdateringa nå,men det var ikke Jb...lurer ille på når den kommer! Lenke til kommentar
jorang Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Har oppdatert med dagens OTA. Ifm oppdateringen rebooter telefonen, og under oppstart får beskjed om at "Programvareoppdatering har stoppet". Når jeg så trykker OK får jeg etter en stund beskjed om at "Programvareoppdatering var vellykket". Neste gang jeg tar omstart så er det samme leksa..... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 si meg tar samsung serveren bare 1 person om gangen? jeg har prøvd å oppdatere i timesvis nå. Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Hmm, jeg fikk oppdatert på første forsøk uten problemer for omtrent 10 min siden. Lenke til kommentar
jorang Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 ... og selv om jeg er på nett (både wifi og mobilt virker) så får jeg beskjed om "Kan ikke koble til nettverket" når jeg trykker: Innstillinger - Om enheten - Programvareoppdatering - Oppdater. Har for sikkerhets skyld fjernet krysset i Wifi only... Er det bare meg som har dette problemet? Lenke til kommentar
Maggot_FF Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Har oppdatert med dagens OTA. Ifm oppdateringen rebooter telefonen, og under oppstart får beskjed om at "Programvareoppdatering har stoppet". Når jeg så trykker OK får jeg etter en stund beskjed om at "Programvareoppdatering var vellykket". Neste gang jeg tar omstart så er det samme leksa..... Jeg sliter med akkurat det samme selv. Lenke til kommentar
Chivas Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 LH3 høres ikke ut som mye til oppdatering.....dere får skrike ut hvis dere finner noe nytt Lenke til kommentar
jorang Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 Ikke alltid det er best å være blant de første som oppdaterer..... Lenke til kommentar
olbo92 Skrevet 10. september 2012 Rapporter Del Skrevet 10. september 2012 (endret) LH3 høres ikke ut som mye til oppdatering.....dere får skrike ut hvis dere finner noe nytt Leste noe om at den tilsynelatende har fikset WI-FI problem som noen skulle ha, har ikke hatt noen særlige problemer med WI-FI så vet ikke om det stemmer. Har også hørt at lysstyrken på LED-lampen har blitt justert noe Endret 10. september 2012 av olbo92 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå