Gå til innhold

Den offisielle Samsung Galaxy S3 tråden


Anbefalte innlegg

Min teori var rett : Det var noe admin-instillinger på selve facebook, men noen som vet åssen man får skjønt /manuelt gå inn og gi samsungmobile tillatelse?

 

http://www.simplydro...mobile-351.html

 

Edit: Jeg fant ut av det; Skriver det her i tilfelle folk opplever det samme: Dumme dumme Chrome/nettleseren redirectet meg til full HTML side for redigering hvor det of course ikke finnes mobile-apper så jeg måtte "tvinge alternativ innlogging til facebook-mobile" for å få opp tillattelser for facebook photo synk .. JESUS - mestringsfølelse! <3

 

Daniel 1 - 0 Internett

 

Tusen takk! Der fikk jeg fikset mitt facebook problem på mobilen :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har et forslag til hvilket program jeg kan bruke for å flytte over apper til sd kortet?

Noen som har et forslag til hvilket program jeg kan bruke for å flytte over apper til sd kortet?

Noen som har et forslag?

 

App2SD - https://play.google....ne.app2sd&hl=en

Har prøvd den, men klarte ikke å flytte over appene til sd kortet med denne.

 

 

Ikke alle applikasjoner er flyttbare, det er du kjent med ?

ja, jeg er klar over det. Men får ikke flyttet over de som skal være flyttbare.

Lenke til kommentar

Jeg svarte "JA"på et spørsmål,om jeg ville ha nyhetsfeed på strykeskjermen. Og da fikk jeg nyheter fra England eller deromkring. Hvordan får jeg stoppet dette?

Og finnes det en app som forsyner meg med norske nyhetsbyrå?

 

innstillinger -> Sikkerhetsskjerm og skjermlås -> skjermlåsalternativer -> rullende informasjon

Lenke til kommentar

Opplever at jeg ikke får samtaler på min s3 av og til. Får melding om tapt anrop og personsvar uten at tlf har ringt... Noen ide hva feilen kan være?:).

 

Dette har jeg gjort:

Byttet simkort

Fabrikkstilt og oppgradert

Jeg har også opplevd dette, men hadde da syiah custom kernel. Mulig det var en tilfeldighet, men etter jeg flashet tilbake til stock har det ikke vært noe problem.

Lenke til kommentar

En annen sak. Er det flere som opplever at lydavspilling plutselig stopper? Nå hører jeg stort sett på podcast på telefonen så jeg er usikker på om det samme skjer med musikk (skjer ikke i Spotify), men sporadisk slutter avspillingen/settes på pause. Det skjer både i den innebygde spilleren og med doubleTwist. Sistnevnte har til og med en tendens til å avslutte (ikonet blir borte fra taskbaren).

 

Ingen andre som har vært borte i dette?

Lenke til kommentar

Opplever at jeg ikke får samtaler på min s3 av og til. Får melding om tapt anrop og personsvar uten at tlf har ringt... Noen ide hva feilen kan være?:).

 

Dette har jeg gjort:

Byttet simkort

Fabrikkstilt og oppgradert

Jeg har også opplevd dette, men hadde da syiah custom kernel. Mulig det var en tilfeldighet, men etter jeg flashet tilbake til stock har det ikke vært noe problem.

 

Merkligt. Min er orignal. Tenker jeg skal prøve annen tlf i noen uker og så se ann. Om det har gidd seg til da. Må kanskje sende tlf på service:/

Lenke til kommentar

Heftig prisstunt fra Samsung i samarbeid med Amazon et døgn før lansering av den nye iPhonen:

 

Samsung Galaxy S III drops to $99 on Amazon for a 'very limited time only'

 

http://www.engadget....a-very-limited/

 

Utrolig moro når selskaper gjør slike ting; regner med at det koster dem en heftig bunke med penger å gjennomføre dette - det er jo minst halv pris av det den har vært tilgjengelig for tidligere i USA med binding, og tilbudet gjelder for tre ulike teleselskaper.

Endret av Schnapps
Lenke til kommentar

En annen sak. Er det flere som opplever at lydavspilling plutselig stopper? Nå hører jeg stort sett på podcast på telefonen så jeg er usikker på om det samme skjer med musikk (skjer ikke i Spotify), men sporadisk slutter avspillingen/settes på pause. Det skjer både i den innebygde spilleren og med doubleTwist. Sistnevnte har til og med en tendens til å avslutte (ikonet blir borte fra taskbaren).

 

Ingen andre som har vært borte i dette?

 

Jeg har akkurat det samme, hører mye på lydbok når jeg trener eller reiser, og spilleren stopper med ujevne mellomrom.. uten grunn..

Lenke til kommentar

http://www.minedeksler.com/samsung-tilbehoer/galaxy-s3/galaxy-s3-tpu-deksel-klar-hvit

Jeg kjøpte denne for en stund siden. Ser helt grei ut og har allerede beskyttet telefonen 100% mot et fall fra lommehøyde mot hardt underlag. Hånden griper godt i telefonen med den pga noen riller (hvis det heter det?) på siden av telefonen. Ellers så den ganske glatt på deler av baksiden, det matte på baksiden er ganske glatt mens det klare silikonet/tpu'et er ganske sticky

Lenke til kommentar

Ser bra ut, men jeg har sett en på S2 som er ett svart deksell og med masse hull i seg, jeg syntes den hadde et bra grep og var ikke glatt. men vet ikke om den beskytter mot fall da eller finnes på S3.

(har allerede klart å fått et litte hakk i glasset øverst til venstre, må da se ganske godt etter for å se det da, og noen synelige riper på to av hjørnene på plast rammen)

 

Den datt fra stolhøyde på et betong gulv :p

Endret av bigggan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...